• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Ollivander

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Glucio

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Ollivander

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.




    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 19:28 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Hoe was de excursie en het gala?(: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Excursie was niet bepaald leuk, zat als enige van mijn vriendengroep in groep 2 :c. Gelukkig zat ik in de bus wel bij ze, dus dat was nog wel leuk. Gala was super gezellig!!! En mijn haar krult ook echt gewoon nog steeds ^^)

    Lily Evers

    Mij was het geknik op mijn vraag of James mij dan echt leuk vond niet ontgaan en een kriebelend gevoel verspreidde zich door mijn buik. Snel strafte ik mijzelf ervoor af, want ik mocht dit niet geweldig of weet ik veel wat vinden. Het was nog steeds Potter, de aartsvijand van mijn beste vriend en grootste arrogante kwal van de school. Hoe kon ik überhaupt zo naïef zijn om mij te verheugen op het feit dat ik een "date" met hem had, of kon ik blij zijn om het feit dat één van zijn vrienden aangaf dat hij mij echt leuk vond. Ik leek wel achterlijk. Ik moest die date afzeggen.
    'Hoelang weet jij het al? Van James?' De stem van Peter bracht mij weer naar de werkelijkheid. Ik dacht even na over zijn vraag. 'Nou, jij kon het maar van drie mensen weten en puur toevallig had één van die mensen mij vandaag meerdere keren mee uit gevraagd. Aangezien ik niet achterlijk ben, was de connectie makkelijk te leggen,' legde ik hem schouderophalend uit.
    'Maar wie vind jij leuk dan?' Oké, die vraag had ik eerlijk gezegd niet verwacht en ik had ook geen idee wat ik moest antwoorden. Ik kon moeilijk uitleggen dat de jongen die ik leuk vond maar half leek te bestaan onder een dikke laag irritante Potter, dat ik James leuk vond maar Potter niet. Hij zou het niet begrijpen en waarschijnlijk gelijk naar Potter huppelen om hem te zeggen dat ik hem leuk vond. Bovendien wist ik niet eens zeker of ik James wel leuk vond. Ik snapte mijn eigen gevoelens niet meer.
    'Ik weet het niet, Peter. Het is allemaal gewoon zo vreemd en ingewikkeld dat ik niet eens kan bedenken wat mijn eigen mening nou eigenlijk is,' zuchtte ik dan ook maar.


    Happy Birthday my Potter!

    Peter Pippeling

    Het blijft even stil, alsof ze nadenkt. 'Nou, jij kon het maar van drie mensen weten en puur toevallig had één van die mensen mij vandaag meerdere keren mee uit gevraagd. Aangezien ik niet achterlijk ben, was de connectie makkelijk te leggen,' zegt ze schouderophalend. Mijn mond valt open: Heeft James Lily mee uitgevraagd zonder het ons te vertellen? Bij mijn volgende vraag blijft het langer stil. Ik besef me dat ik deze vraag niet had moeten stellen, dit is iets dat meisjes onder elkaar moeten bespreken, niet met een random jongen in de gang. 'Ik weet het niet, Peter. Het is allemaal gewoon zo vreemd en ingewikkeld dat ik niet eens kan bedenken wat mijn eigen mening nou eigenlijk is,' zucht ze en ik kijk verbaast op. 'Hoe kan je nou je eigen mening niet weten?' vraag ik verbaast. Dan besef ik me dat ik eigenlijk ook altijd maar de mening van mijn vrienden napraat. Heel soms gaf ik mijn echte mening, maar dat was meestal als mijn vrienden, net als nu, niet bij me waren. 'Laat maar, ik begrijp het al.' zeg ik dan. 'Laten maar over een ander onderwerp praten, dan hoeven we ons allebei minder ongemakkelijk te voelen.' voeg ik er dan aan toe. 'Heb jij al goed geleerd voor je slijmballen?' dat was het eerste wat in me opkwam.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sorry dat ik de laatste dagen niet heb gereageerd en waarschijnlijk ook even niet ga doen. Heb keelontsteking :') Happy me dat alles zowat met elkaar in contact zit dus heb ik hooftpijn, oorpijn enzovoord.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ah, wat naar. Beterschap!)


    Happy Birthday my Potter!

    WillNotLearn schreef:
    Sorry dat ik de laatste dagen niet heb gereageerd en waarschijnlijk ook even niet ga doen. Heb keelontsteking :') Happy me dat alles zowat met elkaar in contact zit dus heb ik hooftpijn, oorpijn enzovoord.


    { dat maakt niet uit, Beterschap!]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Wilt iemand ook meedoen aan mijn andere RPG van Lotr? hhaah:p]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    [ Wilt iemand ook meedoen aan mijn andere RPG van Lotr? hhaah:p]


    {Oh, i'm a Ringer :) Waar gaat de RPG over ?}


    Credendo Vides

    [Ik stuur je de link wel even, geen zin om het uit te leggenXD klik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Glucio schreef:
    (Ah, wat naar. Beterschap!)


    Thanks (:
    Hopelijk is het snel over, ik mag als ik beter ben nu duits toets gaan maken, geen idee of ik maandag al beter ben maar zo niet mag ik dan Wiskunde gaan maken. en heb ik vrijdag -ik neem aan dat ik dan wel beter ben- een toets van nask waar ik geen ene hol van snap :')


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily Evers

    'Hoe kan je nou je eigen mening niet weten?' Zo verbaasd als hij had geklonken, zo verbaasd keek ik hem nu aan. Hij liep altijd achter Zwarts, Potter en Lupos aan en nu vond hij het vreemd dat ik moeite had met mijn eigen mening vormen? 'Laat maar, ik begrijp het al. Laten maar over een ander onderwerp praten, dan hoeven we ons allebei minder ongemakkelijk te voelen.' Ik knikte instemmend op zijn voorstel, want straks trok hij wel de verkeerde conclusie dat ik iets voor James zou voelen. Ik hoefde namelijk maar iets verkeerds te zeggen en dan zou hij dat kunnen denken. 'Heb jij al goed geleerd voor je slijmballen?'
    'Ja, maar nog lang niet goed genoeg. Bezweringen gaat wel lukken denk, aangezien ik daar nooit moeite mee heb gehad en toverdranken is ook niet zo'n probleem, maar ik vrees een beetje voor verweer tegen de zwarte kunsten. Ik wil dat namelijk echt goed doen, maar ik vraag mij af of dat wel gaat lukken. Eigenlijk zou ik met iemand moeten oefenen...' Ik keek een beetje bedenkelijk voor mij uit. Ik vatte die leraar gewoon niet. Op zich kon ik het wel, maar als hij dan iets vertelde, raakte ik helemaal in de war.


    Happy Birthday my Potter!

    Wie wil Remus meeten?


    Don't be like the rest of them, darling

    {Sev zit ook een beetje eenzaam in de leerlingenkamer...}


    Credendo Vides

    (Lily en Peter zijn in een random gang, dus daar mag wat mij betreft iedereen die wilt heenkomen... )


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (Lily en Peter zijn in een random gang, dus daar mag wat mij betreft iedereen die wilt heenkomen... )


    (Van mij mag het ook(: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!