• Hey!
    Laatst heb ik Tangled (Rapunzel) gekeken en ik ben echt meteen fan geworden haha! Zo'n prachtige film! Nu ben ik opzoek naar meer van zulke films! Up en Brave waren ook zeker favorieten. Haha, ik word zo vrolijk van zulke films! Dus ik vroeg me af, weten jullie nog wat films die hierop lijken? Ik heb namelijk echt zin om een filmavondje te houden met mezelf!

    Dus heeft iemand nog aanraders? Liefst wel films in deze stijl! De oude disneyfilms heb ik nu namelijk wel zo'n duizend keer gezien haha! :'D

    I don't know. Misschien Rise of the Guardians? Die wil ik nog steeds zien.
    Oh, en je hebt er één met uilen, ook met Guardians erin. Die was ook leuk! Maar anders zou ik het niet weten...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    I don't know. Misschien Rise of the Guardians? Die wil ik nog steeds zien.
    Oh, en je hebt er één met uilen, ook met Guardians erin. Die was ook leuk! Maar anders zou ik het niet weten...


    •*• Lululu •*•

    Hotchner schreef:
    I don't know. Misschien Rise of the Guardians? Die wil ik nog steeds zien.
    Oh, en je hebt er één met uilen, ook met Guardians erin. Die was ook leuk! Maar anders zou ik het niet weten...


    Rise of the Guardians heb ik meer mensen over gehoord, ja! Die moet ik dan ook maar eens downloaden haha! Thanks!

    Legend of the Guardians! Dat is degene met de uilen :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hayao Miyazaki alll the waayy...

    Verder, Treasure planet, El Dorado, Spirit, Iron Gaint, Wall-E, Ratatouille en Lilo & Stitch.,


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Hayao Miyazaki alll the waayy...

    Verder, Treasure planet, El Dorado, Spirit, Iron Gaint, Wall-E, Ratatouille en Lilo & Stitch.,

    Spirit is ook leuk ja, hoe kon ik die nou vergeten...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Antz, Monster Inc, A Bugs Life, Sherk, Over the Hedge, Sharktale dit is serieus mijn jeug.

    En uiteraad de klassiekers; Jungle book, Mulan, Beauty and the Beast, Tarzan, Anastazia

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 19:49 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Antz, Monster Inc, A Bugs Life, Sherk, Over the Hedge dit is serieus mijn jeug.

    Shrek*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Alle Disney-films!


    everything, in time

    Bolt is leuk ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Finding Nemo. 8D Dispicable me en Dr. Seuss zijn ook zo leuk.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 20:00 ]


    Your make-up is terrible

    Bolt, Rio en Spirit, maar die laatste is wel een beetje een paardenfilm.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Licet schreef:
    Hayao Miyazaki alll the waayy...

    Verder, Treasure planet, El Dorado, Spirit, Iron Gaint, Wall-E, Ratatouille en Lilo & Stitch.,


    Jaaa, die gast van Studio Ghibli! Spirited Away is zeker een aanrader, heb hem al zo vaak gezien (momenteel ook m'n profielfoto, haha). En ik heb verder nog niet echt veel van Ghibli gezien, maar My Neighbor Totoro, Princess Mononoke en Howl's Moving Caste worden vaak aangeraden (:
    Voor de rest al het bovenstaande :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Rise of the Guardians, en How To Train Your Dragon! Die is echt leuk/goed. Ben laatst ook veel animatiefilms gaan kijken hahah, zal even kijken of ik nog meer weet.
    Misschien Coraline nog? En The Corpse Bride

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 20:25 ]


    As travars

    Namida schreef:
    (...)

    Jaaa, die gast van Studio Ghibli! Spirited Away is zeker een aanrader, heb hem al zo vaak gezien (momenteel ook m'n profielfoto, haha). En ik heb verder nog niet echt veel van Ghibli gezien, maar My Neighbor Totoro, Princess Mononoke en Howl's Moving Caste worden vaak aangeraden (:
    Voor de rest al het bovenstaande :')


    JAaa die zijn ook geweldig!! Howl's Moving Castle, My Neighbor Totoro, Spirited Away en Kiki's Delivery Service heb ik gezien en die zijn erg goed!
    En ook Grave of the Fireflies, al is die ook erg zielig.


    As travars