• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic
    Praattopic 1

    Begin:
    Iedereen komt aan, het schooljaar is begonnen met nieuw talent. Je brengt je spullen naar je kamer - iedereen heeft een eigen slaap - en badkamer - en zoekt de anderen op of inspecteert het terrein en de trainingsfaciliteiten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:21 ]


    Remember to be ridiculous.

    ( mijn topics)

    [main topics]


    :dp

    ( mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (mijn topics)


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    (Mon tops :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Mijn topics)

    Jona Lara Nilsdottir
    Ik tilde mijn spullen uit de taxi. De chauffeur had de hele rit al bloedchagrijnig zitten kijken dus zijn gezelschap zou ik absoluut niet missen. Ik kon gewoon niet geloven dat ik op het terrein van ISA was aangekomen. ER waren zoveel mensen die hier naartoe wilde en ik hoorde bij de kleine groep sporters die dit jaar ook daadwerkelijk waren toegelaten. Ze hadden me niet meer veel kunnen bijleren in IJsland waar ik al bij de absolute top hoorde. Mijn doel was echter verder als de IJslandse top. Ik had mijn zinnen op de wereldtop gezet en ik was er van overtuigd dat ik met de hulp van de trainers hier mijn doel zou kunnen behalen. Ik liep richting het eerstejaars-huis waar ik zou verblijven. Ik gooide een van de deuren met het bordje slaapkamer erop open en zag dat hij nog leeg was. Ik zette mijn spullen binnen. Ik kwam later nog wel toe aan het uitpakken, nu de rest maar eens leren kennen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:27 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jolie Chloe Eberson
    Ik haal mijn koffers uit de taxi en kijk dankbaar naar de chauffeur. 'Bedankt voor het rijden.' Zeg ik glimlachend en als ik omhoog kijk sta ik voor een groot gebouw. Is dit het echt? Omijngod. Ik sta hier gewoon op het terrein van ISA. Ik pak mijn mobiel tevoorschijn en stuur snel een tweet met foto de wereld in. @JolEbs_: Unbeliveble! Look at this, amz! Ik praatte op twitter altijd engels vanwege mijn zuid-afrikaanse familie. Het was een heel gedoe geweest om hier te komen, maar nu ben ik er toch. Ik ben zo trots op mezelf. Ik ken maar weinig balleters die hier naar binnen mogen. Ik loop naar het eerstejaars-huis waar ik zou verblijven en ik zwaai een deur met het bordje 'slaapkamer' erop open, Er is al een meisje dus ik loop maar verder. De volgende kamer is wel vrij. Ik leg mijn koffers op mijn bed en loop naar de woonkamer

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:44 ]


    :dp

    Ethan James McTaylor
    De taxi stopte bij complex waarbij op één van de gebouwen ISA stond. International Sport Academy, en ik mocht hierheen. Gestoord, toch? Als negentienjarige jongen zo even tot bij goede hockeyspelers te behoren. Dat was ook altijd mijn droom geweest, de top bereiken, Olympisch goud te behalen en daarna coach te worden als mijn dagen geteld waren. Mijn teamgenoten hadden me succes gewenst, mijn vriendin had gezworen dat ze contact met me zou houden, en onwetend was ik in dit avontuur gestapt. Als dit maar goed kwam. Ik stapte uit de taxi en nam mijn veel te zware zakken. Mijn hockey zak, dan mijn kledij en nog andere dingen. International Sport Academy, hier ben ik dan.

    Cameron Esp
    Door de vele zwemtrainingen was ik behoorlijk gespierd dus ik droeg mijn hutkoffer zonder enige problemen richting het verblijf van de eerstejaars. Een van de kamers die ik opengooide was aan de tas en koffer die er stonden te zien al in beslag genomen dus liep ik verder en pakte ik de kamer helemaal aan het einde van de gang. Deze was gelukkig nog leeg en ik zette mijn hutkoffer naast mijn bed. Ik keek even rond, de kamer was onpersoonlijk, gewoon de standaardmeubels, in lichte, naturel tinten en een spiegel. Ik zou mijn bed vanavond nog wel opdekken, ik had nu voornamelijk zin om de anderen te ontmoeten dus verliet ik mijn kamer en liep ik de woonkamer- ten minste op de deur stond dat het de woonkamer was- in.


    Remember to be ridiculous.

    Emily west
    Snel haalde ik mijn ipod oortjes uit mij oren en stapte de taxi uit.
    pakte mijn koffers. en liep richting het grote gebouw.
    Wat onwennig ging ik opzoek naar mijn kamer.
    Ik opende de deur en plofte uit het bed wat aangenaam zacht was.
    Opgelucht zuchte ik.
    Ik had nooit gedacht dat ik hier zou worden aangenomen.
    Snel zette ik mijn koffers ergens in de kamer neer.
    En sloot de deur achter me.
    Om met de andere kennis te maken.


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:52 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Nick james Harrison
    Ietwat zenuwachtig stapte ik uit de taxi.
    Ik liep naar binnen.
    Ik nam heel even de tijd voor me zelf.
    Ik ging zitten en staarde door het raam.
    Ik ging met mijn handen door mijn zwarte haren.
    Zenuwachtig tikte mijn vingers op het eikenhouten bureautje.
    Snel schoof ik mijn stoel naar achter die vervolgens op de vloer viel.
    Met trillende handen pakte ik de stoel op.
    Verman jezelf het zijn maar een stel kinderen probeerde ik mezelf wijs te maken.
    Snel gooide ik de deur achter me dicht en liep naar buiten om kennis te maken met iedereen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:49 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:44 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:44 ]


    Keep calm and love anything that can be loved. <3