• Ik zit nu in de eerste klas, en ik zit samen met een vriendin, die we even F noemen, die ik al een paar jaar ken in dezelfde klas. We hebben in onze klas 2 nieuwe vriendinnen gevonden, en die noem ik even T en I. T en I kenden elkaar ook al langer. En in het begin van het jaar hadden we het echt heel leuk, maar uiteindelijk begonnen T en I 'gênante' foto's van ons te nemen en ze te bewerken, of ze maakten stiekem filmpjes van ons en die stuurden ze dan door, en dan gingen ze in de pauze daar naar zitten kijken en dan zaten ze heel dom te lachen. En als F en ik dan wouden weten wat ze aan het doen waren mochten we niks zien en weten.
    We krijgen ook steeds weer ruzie. En dan is het de volgende dag zo weer goed en alles, maar dan zeggen ze wel eens 'Krijg de tyfus.' & 'Ik word echt strontziek van jullie!' En ik word er gewoon zelf strontziek van dat als het hun uitkomt wel aardig tegen ons doen.
    En nu hadden we dinsdag en woensdag weer ruzie, donderdag was I ziek, en toen ging T weer helemaal aardig tegen F en mij doen, en vrijdag hadden we een excursie, en toen kon ik niet mee, en toen had ik dus gehoord van F zelf en een paar andere vriendinnen dat T en I weer heel dom en lullig aan het doen waren tegen F.
    Ik ben ze echt helemaal zat! En al die ruzies ook!
    Duss.. moeten F en ik ze duidelijk maken dat ze nu echt te ver zijn gegaan, zo ja, hoe ?

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 19:21 ]

    Laten vallen die zooi. :') Gewoon zeggen dat ze nu echt helemaal te ver zijn gegaan en dat je het helemaal hebt gehad? :')


    Take me to wonderland

    Hmm, ja, dat heb ik ook wel een gehad. Ik heb ze toen maar gelaten voor wat het was en nieuwe vrienden gezocht ^^


    26 - 02 - '16

    Itami schreef:
    Laten vallen die zooi. :') Gewoon zeggen dat ze nu echt helemaal te ver zijn gegaan en dat je het helemaal hebt gehad? :')


    Ik denk inderdaad dat dit de enige optie is. Anders gaat het eindeloos verder en wordt het drama alleen maar groter.


    Bad decisions make good stories.

    Nieuwe vrienden zoeken. Vriendinnen die filmpjes en gênante foto's van je maken zijn geen vriendinnen. Ik zou ze aanspreken erop, en mocht dat niet lukken, dan kun je het beste eventjes aan de bel trekken bij de leraren. Want dat slaat echt nergens op.

    Itami schreef:
    Laten vallen die zooi. :') Gewoon zeggen dat ze nu echt helemaal te ver zijn gegaan en dat je het helemaal hebt gehad? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nah ja, ik vind het wel een beetje kinderachtig gedrag zeg. Komop xD filmpjes maken en foto's bewerken, er zijn toch veel nuttigere dingen die je kunt doen lijkt me. Tja, en wat moet je ermee. Je moet gewoon bij jezelf afvragen, wil ik hier mee leven en kan ik ze nog zien als echt vriendinnen? Zo niet dan laat je ze vallen en heb je niet aan ze, want als jij ze niet meer kan zien als echte vriendinnen, wat wil je er dan mee? Ze lijken me ook niet bepaald gezellig op deze manier, dus heb je niets meer aan. Ik zou ze gewoon zeggen van: "En heel snel wegwezen en kom maar terug als je normaal kunt doen."

    Maar das mijn heel bescheiden en persoonlijke meninkje :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    dankjee, jullie hebben me heel erg geholpen !

    De pijnbank is vrij. Wat een verschrikkelijke lui!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zeg laten vallen die meiden maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan want, ik heb nu al heel lang ruzie met een vriendin van mij. Toch is dat een andere situatie. Misschien kan je beter eerst met hun gaan praten en vragen of ze normaal willen gaan doen en als ze dat niet doen, dumpen die handel.
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Itami schreef:
    Laten vallen die zooi. :') Gewoon zeggen dat ze nu echt helemaal te ver zijn gegaan en dat je het helemaal hebt gehad? :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Itami schreef:
    Laten vallen die zooi. :') Gewoon zeggen dat ze nu echt helemaal te ver zijn gegaan en dat je het helemaal hebt gehad? :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Itami schreef:
    Laten vallen die zooi. :') Gewoon zeggen dat ze nu echt helemaal te ver zijn gegaan en dat je het helemaal hebt gehad? :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RachelGreen schreef:
    Ik zeg laten vallen die meiden maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan want, ik heb nu al heel lang ruzie met een vriendin van mij. Toch is dat een andere situatie. Misschien kan je beter eerst met hun gaan praten en vragen of ze normaal willen gaan doen en als ze dat niet doen, dumpen die handel.
    xx


    Dat hebben we al geprobeerd, het ging zo'n twee weken goed maar daarna begonnen ze weer.

    Ik zou nieuwe vriendinnen maken, deze oude vriendinnen zijn de moeite niet.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 9:22 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Recht door zee zeggen, hoe je er over denkt. Als ze het niet er mee eens is laten vallen. Vrienden doe die soort dingen niet.


    Some angels have no wings.