• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Ollivander

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Glucio

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Ollivander

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.




    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 19:28 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik heb zin om te reageren, maar ik wacht op sneep:') )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    (Ik heb zin om te reageren, maar ik wacht op sneep:') )


    (Ja, ik denk dat er iets tussen is gekomen of zo... maar ja, ik ga slapen!)


    Happy Birthday my Potter!

    { Sev is back ! Er kwam inderdaad iets tussen.
    Mwahaha, Sneep is in aantocht, dus pas maar op James ;)}


    Severus Sneep

    Afwachtend kijk ik toe hoe Potter vrijwillig het Viritaserum bij zich naar binnen laat gieten, waarna de symptomen van het gebruik al snel op kwamen spelen.
    “Dus Potter, is dit één van je grappen?” vroeg Lily hem direct op de man af waardoor ik nog weer naar de vreemde jongen met de naam Harry Potter keek, wat me bijna misselijk maakte zo erg leek die op James.
    Maar wat me pas echt misselijk maakte was dat die jongen de mooie ogen van Lily had.
    Dat kon toch niet waar zijn ?
    Maar ergens wist ik het antwoord al wel.
    Want voor een illusie of zo’n grote verandering aan iemand moest je een professional in spreuken zijn en daar zie ik geen van Potter en zijn vriendjes voor aan.
    “Nee, ik heb werkelijk geen idee wat hier gebeurd.”
    Zelfs terwijl ik het al wist kreeg ik het gevoel alsof er ijswater door mijn aderen heen liep.
    Hoe kon het dat Lily uiteindelijk zou eindigen met… met hem ?!
    Wat zou er ooit moeten gebeuren wil zij met hem in zee gaan ?
    Of had ik al die tijd verkeerd gezeten ?
    Was Lily dan toch stiekem verliefd op hem ?
    Nee, dat is absurd, ze weet wat voor een ontiegelijke arrogante kwal hij is, daarmee zou ze toch nooit in zee gaan.
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik Lily wankelen en met een soort sprong was ik bij haar om haar op te vangen voor ze de grond raakte.
    “Lily !” Maar ik kreeg geen reactie, ze is bewusteloos.
    Waarschijnlijk sloeg de werkelijkheid als een bom bij haar in.
    Ik tilde haar voorzichtig op terwijl ik verwoed om me heen keek.
    Waar is die verpleegster als je der nodig hebt ?
    Dit bewijst maar weer hoe incompetent sommige stafleden van Zweinstein zijn.
    Van het hokje van de verpleegster naar James kijkend moest ik een keuze maken.
    Ik wist hoelang het serum werkt en dat zou nog wel een aantal minuten duren, maar elke minuut is meegenomen om dingen uit James te trekken.
    Maar Lily is belangrijk.
    Dus de knoop was niet moeilijk doorgehakt.
    Zonder ook maar acht te slaan of het bed gereserveerd was of niet legde ik Lily voorzichtig neer, controleerde even haar ademhaling en richtte me toen tot James, niet lettend op de drie vreemde toekomstkinderen aan wie ik nu al een enorme hekel begon te hebben.
    Een bepaalde vraag galmde door mijn hoofd heen en er kwam een glimlach om mijn lippen die mijn ogen niet bereikte. “James Potter, waar zijn jullie vier toch steeds mee bezig als jullie naar het krijzende krot gaan ?” Met mijn armen over elkaar geslagen ging ik voor hem staan.
    “Ik zie jullie wel steeds verdwijnen door die geheime gang, dus vertel me, wat is er zo geheimzinnig dat het persé buiten Zweinstein gehouden moet worden ?”


    Credendo Vides

    James Potter

    Met grote ogen kijk ik toe hoe Lily flauwvalt. Mijn lichaam is niet in staat om haar op te vangen, maar ik zie dat Sneep haar al opvangt. 'Lily!' Fluister ik zacht. Sneep legt Lily op het bed, en ik heb zin om hem uit te gaan schelden dat hij geen zuster haalt. Sneep richt zich weer tot mij en mijn adem stokt. Wat zou er nu komen? 'James Potter, waar zijn jullie vier toch steeds mee bezig als jullie naar het krijzende krot gaan?' Ik was al bang voor deze vraag geweest, ik ben echt de slechtste vriend ooit. 'Ik zie jullie wel steeds verdwijnen door die geheime gang, dus vertel me, wat is er zo geheimzinnig dat het persé buiten Zweinstein gehouden moet worden?' Ik bijt op mijn lip, maar mijn stembanden geven al antwoordt 'Remus is een Weerwolf en om te zorgen dat hij zich niet alleen voelt tijdens volle maan en niemand aanvalt, kunnen Peter, Sirius en ik in dieren veranderen. We zijn faunaten.' Ik bijt op mijn lip om mijn tranen binnen te houden, Sneep is echt een klootzak. Zodra dit spul is uitgewerkt, doe ik hem serieus iets aan. Ik ben echt de slechtste vriend ooit. Dan rolt er toch een kleine traan over mijn wang. Ik ben echt een sukkel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Remus
    Ik loop de ziekenzaal in even nadat James, Lily en de rest er heen was gegaan en hoor dan wat James zegt 'Remus is een Weerwolf en om te zorgen dat hij zich niet alleen voelt tijdens volle maan en niemand aanvalt, kunnen Peter, Sirius en ik in dieren verandere. We zijn faunaten.' Zei hij en ik bleef stilstaan. Waarom zei hij niet alleen wat ik was maar ook wat hijzelf was? Waarom zei hij het uberhoud? toen ik naar hem toe liep dacht ik te weten wat er aan de hand is, en dan vooral door het flesje toverdrank.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik ga james.een enorm schuldgeviel geven^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter

    Ik zie hoe Remus de ziekenzaal binnenkomt, aan zijn gezicht is te zien dat hij het gehoord heeft. Ik val op mijn knieën. 'Maanling! Het spijt me zo. Het was niet mijn bedoeling. Secretus vroeg het en ik heb viritaserum op.' Tranen rollen over mijn wangen, iets dat ik lang geleden voor het laatst heb gedaan. 'Ik hoop dat dat stomme drankje snel is uitgewerkt.' Voeg ik.er zacht aan toe. Ik hoop dat we niet al te grote problemen krijge. 'Ik ben zo'n slechte vriend.' Zeg ik tegen Remus.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Langzaam werd ik wakker en een kreun ontsnapte mijn mond. Mijn hoofd bonsde als een gek. Voorzichtig opende ik mijn ogen en knipperde tegen het felle licht. Verbaasd kwam ik overeind. Ik zat op een bed in de ziekenzaal. Sev stond met zijn rug naar mij toe en tegenover hem bevonden zich Lupos en Potter. Ook bevonden drie andere mensen. Langzaam drong tot mij door dat ik al die rare dingen niet gedroomd had.
    'Wat is er gebeurd?' vroeg ik niet echt aan iemand. Toen zag ik dat James huilde, schrok ik. Ik had hem nog nooit zien huilen. 'James, gaat het wel?'


    Happy Birthday my Potter!

    Remus
    James valt op zijn knieen neer een stort zich uit in een verontschuldiging. 'Maanling! Het spijt me zo. Het was niet mijn bedoelding. Secretus vroeg het en ik heb viritaserum op.' Zei hij en hij.. huilde. Dat had ik hem volgensmij nog nooit zien doen. 'Ik hoop dat dat stomme drankje snel is uitgewerkt.' Zegt hij zacht 'Ik ben zo'n slechte vriend' zei hij vervolgens tegen mij. 'Nee ben je niet, je kan er niets aan doen omdat je dat drankje op hebt.' Zeg ik en doe een poging James te kalmeren wanneer Lily vraagt wat er is gebeurt en aan James vraagt of het wel gaat. Ik went me echter tot Severus, 'Ben je blij nu je het weet Severus?' Vroeg ik vervolgens, op een nog best kalme toon. 'Of ben je bang, nu je weet wat ik ben en waar ik elke volle maan in verander' Voeg ik er aan toe, het kon me op het moment niets schelen dat Lily waarschijnlijk nu ook wist wat ik was. En ik besteede eigelijk geen aandacht aan het meisje met de time turner en de jongen die blijkbaar de zoon van James en Lily was.

    {Nu Snape het weet.. heeft hij geen bijna dood ervaring doordat hij in het krijsende krot was -volgensmij dankzij Sirius- toen het volle maan was en Lupos was veranderd.. Of wel?...}

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 17:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (we kunnen desnoods altijd zijn geheugen wissen, zodat hij de toekomst niet aantast :p )


    Happy Birthday my Potter!

    {Dont erase his memory :3 Wacht maar, dan zal Sev jullie allemaal verassen, ik weet alleen niet of dat vanavond nog gaat lukken want ik moet oppassen op twee buurmeisjes.}


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    {Dont erase his memory :3 Wacht maar, dan zal Sev jullie allemaal verassen, ik weet alleen niet of dat vanavond nog gaat lukken want ik moet oppassen op twee buurmeisjes.}


    {Kun je nog wel reageren op Remus?}


    Don't be like the rest of them, darling

    James Potter

    'Nee ben je niet, je kan er niets aan doen omdat je dat drankje op hebt.' Zegt Remus. Ik knik dankbaar. 'Wat is er gebeurd?' Vraagt Lily. Ik wil jet antwoorden, als ze haar volgende vraag al weer stelt. 'James, gaat het wel?' Ik schud en knik tegelijk. Volgens mij is het drankje bijna uitgewerkt. 'Nee, ik heb het geheim van een van mijn beste vrienden verraden.' Zeg ik dan nog. 'Ben je blij nu je het weet Severus?' Vraagt Remus. 'Of ben je bang, nu je weet wat ik ben en waar ik elke volle maan in verander' mijn pupillen versmallen zich en ik sta op, de drank is uitgewerkt. Ik werp een blik op Lily. 'Gaat het?' Vraag ik. Dan kijk ik naar Remus. 'Sorry.' Zeg ik nogmaals tegen hem. Ik veeg mijn tranen weg en neem me voor om nooit meer te huilen, huilen is voor sukkels die hun gevoelens tonen. Dan went ik me tot Sneep en ik trek mijn stok. 'Ik heb nu een paar vragen voor jou, Sneep! Waarom ging jij geen zuster halen toen Lily flauw viel en waarom heb jij gezorgd dat ik het geheim van Remus heb verteld?' Zeg ik terwijl ik mijn staf op hem richt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    DreamerN schreef:
    {Dont erase his memory :3 Wacht maar, dan zal Sev jullie allemaal verassen, ik weet alleen niet of dat vanavond nog gaat lukken want ik moet oppassen op twee buurmeisjes.}


    (Kom maar op, haha;p

    ;O duel tussen Sev en James:-D )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Huh?' Verbaasd keek ik naar Lupos. Had hij nou echt zojuist gezegd dat hij iedere volle maan ergens in veranderde? Maar hoe dan, was hij dan een weerwolf? Ik schudde verward mijn hoofd en probeerde een andere verklaring te bedenken voor wat hij zei, maar kon nergens opkomen.
    James had ondertussen geknikt, terwijl hij zijn hoofd schudde, wat waarschijnlijk betekende dat het serum bijna was uitgewerkt. Ik keek schuldbewust naar mijn handen, aangezien ik hem het Veritaserum had gegeven. Waarom had Sev hiernaar gevraagd?
    'Waarom ging jij geen zuster halen, toen Lily flauw viel?' hoorde ik James onder andere vragen en ik keek weer op. Hij had zijn straf op Sev gericht en voor het eerst twijfelde ik of ik wel voor mijn beste vriend op wilde komen. Uiteindelijk kwam ik dan toch tussenbeide.
    'Jongens, rustig. Als jullie op iemand boos moeten zijn, is dat op mij. Ik had je nooit Veritaserum in mogen laten nemen om vervolgens flauw te vallen.'


    Happy Birthday my Potter!