• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Ollivander

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Glucio

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Ollivander

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.




    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 19:28 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sirius Zwarts
    Sirius krabde gegeneerd aan zijn achterhoofd toen professor Perkamentus vroeg naar hun Kerstcadeaus. James gaf eerlijk antwoord,"Ja, ik moet het alleen nog opsturen." terwijl Sirius helemaal nog geen cadeaus had. Zelfs niet voor de andere Marauders. Sirius hoopte dat James er niet naar zou vragen en het geluk kwam dat Lily net bij hun tafel verscheen. "Wat doen jullie nou weer hier?" vroeg ze verbaasd aan James en Sirius. De twee Marauders openden tegelijk hun mond om antwoord te geven maar Lily luisterde al niet meer en keek naar Perkamentus. "Ik heb toestemming van Anderling om hier te zijn, aangezien ik u dringend moet spreken, professor. Tenzij Potter het al uitgelegd heeft, maar daar ga ik niet vanuit." Sirius had geen idee waarover ze het had en keek daarom ook vragend naar James. "Yo, Prongs. Waar heeft die griet het over?" fluisterde Sirius. Hij was zeker dat niemand anders dan James het kon horen. "Nou, mevrouw Evers, Wat heeft meneer Potter nog niet uitgelegd?" vroeg Perkamentus. Lily ging zitten, op verzoek van Slakhoorn en zei nogal voorzichtig,"Nou... uhm... Dit is niet echt de beste plek om het uit te leggen, denk ik." Zij en James bleven maar blikken naar elkaar werpen. "Het heeft, zeg maar, te maken met timeturners en de problemen die ze kunnen geven en aangezien er bepaalde regels over zijn, denk ik dat het niet verstandig is om het probleem in een openbare gelegenheid te bespreken. "Bovendien wil ik voor ik dingen zeg die ik beter niet kan zeggen even met Ja- Potter overleggen. Anders voelt hij zich misschien gepasseerd en dat wil ik niet, aangezien het zijn idee was om naar u toe te stappen." Lily glimlachte naar James. Sinds wanneer glimlachte Lily naar James? vroeg Sirius zich af. "Natuurlijk, als je even met meneer Potter overlegd, zal ik mijn gezellige tripje met professor Slakhoorn afronden." Sirius keek verbaasd van James, naar Lily, naar Perkamentus en terug. "Heb ik één of ander leuk uitje gemist, want ik begrijp hier niks van." James leek Sirius totaal te negeren want hij grijnsde naar Lily en zei,"Lily?Waar wil je overleggen? Op Zweinstein?" Sirius wierp zijn handen overdreven de lucht in. "James! We zijn hier nog maar net! Je gaat me toch niet zeggen dat je me nu al verlaat om met één of ander meisje te overléggen?!"

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:23 ]


    kindness is never a burden.

    Lily Evers

    Ik volgde James zijn voorbeeld en stond ook op. Met grote ogen keek ik hoe hij zijn stoel aanschoof, sinds wanneer deed hij dat? Hij wilde vast indruk maken op Perkamentus of zo, slijmbal. Onbewust glimlachte ik in mijzelf. 'Heb ik één of ander leuk uitje gemist, want ik begrijp hier niks van,' hoorde ik Zwarts zeggen en ik deed mijn best om vriendelijk tegen hem te zijn, wat mij zeer goed afging.
    'Maak je geen zorgen, je hebt niks leuks gemist en dit probleem is hopelijk snel op te lossen.' In de tussentijd had James gevraagd waar ik wilde overleggen. Ik wilde hem zeggen dat het gewoon buiten kon of zo, zodat hij zijn beste vriend niet hoefde te laten zitten. Ik wist namelijk donders goed hoe belangrijk vriendschap was. Zwarts begon echter al bezwaar te maken, voor ik dat kon zeggen.
    'James! We zijn hier nog maar net! Je gaat me toch niet zeggen dat je me nu al verlaat om met één of ander meisje te overléggen?!' Ik dacht meteen aan de opmerking die ik eerder vandaag gemaakt had over het feit dat ze wel een leuk stel zouden zijn. De verontwaardiging in zijn stem in combinatie met het handgebaar, maakte het gewoon onmogelijk om daar niet aan te denken.
    'Maak je geen zorgen. Ik was van plan om gewoon even buiten te overleggen en daarna heb je hem weer helemaal voor jezelf,' zei ik met een overdreven knipoog. 'Maar kom je dan even mee?' vroeg ik James en liep al naar de deur toe.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    'Heb ik één of ander leuk uitje gemist, want ik begrijp hier niks van,' zegt Sirius. 'Ik leg het zo wel uit.' Zeg ik dan. 'Maak je geen zorgen, je hebt niks leuks gemist en dit probleem is hopelijk snel op te lossen.' Antwoordt Lily.
    Sirius werpt zijn handen in de lucht. 'James! We zijn hier nog maar net! Je gaat me toch niet zeggen dat je me nu al verlaat om met één of ander meisje te overléggen?!' Ik grijns onschuldig. 'Maak je geen zorgen. Ik was van plan om gewoon even buiten te overleggen en daarna heb je hem weer helemaal voor jezelf,' zegt Lily en ik grinnik zachtjes. 'Ik ben zo terug, Sluipvoet.' Zeg ik dan tegen hem. Het was echt grappig om hem verontwaardigd te zien. 'Maar kom je dan even mee?' Ik knik en loop met Lily naar buiten. Het sneeuwt redelijk hard en sneeuwvlokjes blijven in ons haar kleven. Lily's rode haar steekt scherp af bij de witte sneeuw, het ziet er haast sprookjesachtig uit. Dan heb ik door dat ik haar aanstaar en kijk snel de andere kant op. Rillend kijk ik haar weer aan en grijns ongemakkelijk. 'Koud he?' Vraag ik dan maar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Buiten aangekomen merkte ik op dat het harder was gaan sneeuwen. Lachend keek ik naar boven. Sneeuw was echt romantisch naar mijn idee en het deed de hele wereld er betoverend uitzien. Ik kon eeuwig naar de witte winterwereld kijken, maar merkte dat ik aangestaard werd en richtte dan toch mijn blik op James, die snel wegkeek. Ik trok mijn wenkbrauwen op, toen hij mij bijna gelijk weer aankeek.
    'Koud hè?' vroeg hij, waarna ik lachte. Hij had geen jas of iets dergelijks aangetrokken voor hij hierheen was gegaan zo te zien en ik vroeg mij af of hij direct nadat hij was verdwenen hierheen was gegaan. Hij was in ieder geval wel heel snel weg.
    'Je had ook een jas aan moeten trekken, idioot.' Ik stopte met lachen en pakte voorzichtig zijn bril van zijn hoofd, om zachtjes de nog niet weggeveegde tranen die opgedroogd aan zijn gezicht kleefden weg te vegen. 'Zo, dat is stukken beter. Ik weet niet waarom je gehuild hebt, maar geloof mij als ik zeg dat Remus zich geen betere vriend kan wensen. Ik had je nooit Veritaserum in mogen laten nemen met Sev erbij. Ik wist niet dat hij zoiets ging vragen. Hoogstens iets waarom je een week geschorst kon worden of een jaar mocht nablijven.' Ik glimlachte kleintjes. 'Bovendien is het echt heel lief en dapper van jullie dat jullie faunaat zijn geworden om hem te steunen. En als je nog ergens anders mee zit...' Mijn blik dwaalde af van zijn gezicht naar de grond, niet wetend wat ik nou precies zou moeten zeggen. Wat als hij het echt zo vreselijk vond dat hij een kind met mij zou krijgen? Daar zou ik geen probleem van moeten maken. Ik vond hem een arrogante kwal en mocht hem totaal niet. Toch had hij vandaag dingen laten zien, die ik van hem nooit verwacht had. Ik had op de een of andere manier respect voor hem gekregen en als Severus niet op deze wereld was geweest, dan had ik hem ook nooit gehaat. Misschien had ik het dan zelfs wel redelijk grappig gevonden. Het kwam erop neer dat ik doorhad dat er echt wel iets aan hem was, wat ik leuk vond. Hij verpestte het alleen altijd weer.
    Ik bedacht mij dat ik midden in mijn zin geëindigd was en dat dat voor James vast heel vreemd moest zijn. 'Dan uhm...' probeerde ik dus verder. 'Dan hoop ik dat dat niet mijn schuld is, of ik bedoel... de schuld van het feit dat we... uhm... een zoon krijgen later. Als dat nog wel zo is.'


    Happy Birthday my Potter!

    {Meh, Sev is eenzaam, dus gaat hij zich nu opsluiten in de leerlingenkamer van Zwadderich}

    Severus Sneep

    Opeens liep Lily de ziekenboeg uit nadat ze had geschreeuwd dat haar boeken nog in haar vensterbank lagen.
    Sinds dit alles met James had ze nog geen woord tegen me gezegd, had ik onze vriendschap verpest nu ?
    Zuchtend draaide ik me bij nadat ik haar nagekeken had hoe ze uiteindelijk uit het zicht verdween.
    Mijn ogen gleden naar de ..... de zoon van Potter en Lily.
    Ongemakkelijk deed ik een stap bij hem vandaan, er totaal geen zin in hebbend om hem ook maar aan te kijken.
    Zonder nog iets te zeggen draaide ik me op mijn hakken om en liep ook de ziekenboeg uit, terugdenkend aan alle rare momenten die er net gebeurd zijn.
    Maar uiteindelijk komt er zowat maar één conclusie uit ; ik ben altijd weer de slechterik.
    Mijn voeten brachten me naar de leerlingenkamer, hier zou ik Potter en zijn vrienden nooit vinden en kon ik even alleen zijn, lekkere rust.
    Misschien moest ik alles maar gewoon vergeten.
    Met mijn handen bedenkelijk achter mijn rug stapte ik de ruime kamer binnen, waar ik me uiteindelijk aan een willekeurige stoel voor een haard neer liet ploffen, waardoor twee meisjes een beetje opschrikken, normaal mengde ik me nooit echt tussen de mensen.
    Één van hen keek me bedenkelijk aan, waarna ze schijnbaar al haar moed bij elkaar raapte.
    Ben ik daadwerkelijk zo eng ?
    "Gaat alles wel goed Severus."
    Severus... ze noemde me bij mijn voornaam.
    Ik haalde mijn schouders op. "Kon beter."
    Het leek alsof ze nog iets wou vragen, maar de vriendin naast haar trok haar overeind en bij me vandaan.
    Zuchtend haalde ik mijn hand door mijn haar en stond zelf ook op.
    Op weg om een lekkere verfrissende douche te nemen.


    Credendo Vides

    Rider schreef:
    Lily Evers

    Buiten aangekomen merkte ik op dat het harder was gaan sneeuwen. Lachend keek ik naar boven. Sneeuw was echt romantisch naar mijn idee en het deed de hele wereld er betoverend uitzien. Ik kon eeuwig naar de witte winterwereld kijken, maar merkte dat ik aangestaard werd en richtte dan toch mijn blik op James, die snel wegkeek. Ik trok mijn wenkbrauwen op, toen hij mij bijna gelijk weer aankeek.
    'Koud hè?' vroeg hij, waarna ik lachte. Hij had geen jas of iets dergelijks aangetrokken voor hij hierheen was gegaan zo te zien en ik vroeg mij af of hij direct nadat hij was verdwenen hierheen was gegaan. Hij was in ieder geval wel heel snel weg.
    'Je had ook een jas aan moeten trekken, idioot.' Ik stopte met lachen en pakte voorzichtig zijn bril van zijn hoofd, om zachtjes de nog niet weggeveegde tranen die opgedroogd aan zijn gezicht kleefden weg te vegen. 'Zo, dat is stukken beter. Ik weet niet waarom je gehuild hebt, maar geloof mij als ik zeg dat Remus zich geen betere vriend kan wensen. Ik had je nooit Veritaserum in mogen laten nemen met Sev erbij. Ik wist niet dat hij zoiets ging vragen. Hoogstens iets waarom je een week geschorst kon worden of een jaar mocht nablijven.' Ik glimlachte kleintjes. 'Bovendien is het echt heel lief en dapper van jullie dat jullie faunaat zijn geworden om hem te steunen. En als je nog ergens anders mee zit...' Mijn blik dwaalde af van zijn gezicht naar de grond, niet wetend wat ik nou precies zou moeten zeggen. Wat als hij het echt zo vreselijk vond dat hij een kind met mij zou krijgen? Daar zou ik geen probleem van moeten maken. Ik vond hem een arrogante kwal en mocht hem totaal niet. Toch had hij vandaag dingen laten zien, die ik van hem nooit verwacht had. Ik had op de een of andere manier respect voor hem gekregen en als Severus niet op deze wereld was geweest, dan had ik hem ook nooit gehaat. Misschien had ik het dan zelfs wel redelijk grappig gevonden. Het kwam erop neer dat ik doorhad dat er echt wel iets aan hem was, wat ik leuk vond. Hij verpestte het alleen altijd weer.
    Ik bedacht mij dat ik midden in mijn zin geëindigd was en dat dat voor James vast heel vreemd moest zijn. 'Dan uhm...' probeerde ik dus verder. 'Dan hoop ik dat dat niet mijn schuld is, of ik bedoel... de schuld van het feit dat we... uhm... een zoon krijgen later. Als dat nog wel zo is.'


    James Potter

    Lily begint te lachen, het klinkt erg vrolijk. 'Je had ook een jas aan moeten trekken, idioot.' Ze stopt met lachen en pakt mijn bril van mijn hoofd. Ik zie meteen een stuk waziger, ik had best wel slechte ogen. Ik kijk Lily aan en ik voel haar hand op mijn wang. Ze veegt mijn overige tranen weg en ik zet mijn bril weer op. 'Zo, dat is stukken beter. Ik weet niet waarom je gehuild hebt, maar geloof mij als ik zeg dat Remus zich geen betere vriend kan wensen. Ik had je nooit Veritaserum in mogen laten nemen met Sev erbij. Ik wist niet dat hij zoiets ging vragen. Hoogstens iets waarom je een week geschorst kon worden of een jaar mocht nablijven.' Ze glimlacht kleintjes. 'Bovendien is het echt heel lief en dapper van jullie dat jullie faunaat zijn geworden om hem te steunen. En als je nog ergens anders mee zit...' Ze stopt met praten, blijkbaar denkt ze over iets belangerijks na. Ik kijk haar vragend aan en verschuif met mijn voet zenuwachtig wat sneeuw. 'Dan uhm...' Gaat ze verder. 'Dan hoop ik dat dat niet mijn schuld is, of ik bedoel... de schuld van het feit dat we... uhm... een zoon krijgen later. Als dat nog wel zo is.' Ik slik en kijk naar de grond. Alleen die laatste zin klopt. Als dat nog wel zo is. Ik kijk Lily aan. 'De zin klopt half.' Zeg ik dan. 'Het is niet het feit dat wij een kind krijgen...' Ik stop even en kijk haar recht aan '... Het is het feit dat we het nu misschien niet meer krijgen.' Ik slik moeizaam, ik heb nu verteld waar ik mee zat. Waarschijnlijk gelooft ze me niet of zo. Ik went mijn blik af en laat hem over de mensen die kerstinkopen doen glijden. Wat zou ze zeggen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'De zin klopt half. Het is niet het feit dat wij een kind krijgen...' Hij stopte met praten en keek mij recht aan.Ongemakkelijk begonik met de zoom van mijn jas te spelen, maar keek niet weg van zijn hazelnoot bruine ogen. 'Het is het feit dat we dat nu misschien niet meer krijgen.' Verbaasd keek ik hem aan. Dus hij zat ermee dat wij door wat er nu was gebeurd misschien nooit...
    'Oh,' bracht ik uit en ik beet op mijn lip. 'Nou ik denk eerlijk gezegd niet dat dat zo is. Ik bedoel, ik ben bang voor wat er zal gebeuren om het zover te laten komen, aangezien het als verraad van mijn beste vriend voelt en ik het jullie niet snel zie bijleggen. Eigenlijk ben ik heel bang dat je gelijk gaat krijgen en Sev mij inderdaad niet zal verdedigen tegenover zijn vrienden en met hem mee zal gaan doen. Maar ik denk niet dat al dit verder onze toekomst kan aantasten. Tenzij Sev je met de informatie die hij nu heeft naar Azkaban laat sturen, maar als dat zover komt, wis ik gewoon zijn geheugen,' zei ik eerlijk. 'Ow, en je mag je dan trouwens wel heel snel gaan gedragen zoals je nu doet, want ik vind arrogante kwal Potter maar niks. James is veel leuker,' grapte ik er nog achteraan.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ze kijkt me verbaast aan en ik bijt op mijn lip. 'Ow,' zegt ze dan en ze bijt ook op haar lip. Ze ziet er zo erg sexy uit. . 'Nou ik denk eerlijk gezegd niet dat dat zo is. Ik bedoel, ik ben bang voor wat er zal gebeuren om het zover te laten komen, aangezien het als verraad van mijn beste vriend voelt en ik het jullie niet snel zie bijleggen. Eigenlijk ben ik heel bang dat je gelijk gaat krijgen en Sev mij inderdaad niet zal verdedigen tegenover zijn vrienden en met hem mee zal gaan doen. Maar ik denk niet dat al dit verder onze toekomst kan aantasten. Tenzij Sev je met de informatie die hij nu heeft naar Azkaban laat sturen, maar als dat zover komt, wis ik gewoon zijn geheugen,' ik knik en glimlach dan lichtjes. 'Ow, en je mag je dan trouwens wel heel snel gaan gedragen zoals je nu doet, want ik vind arrogante kwal Potter maar niks. James is veel leuker,' zegt ze en ik grinnik. 'Ik zal het proberen.' Zeg ik lachend. 'Wil je anders met James uit?' Probeer ik dan. 'Dan ga je niet met Potter uit en is het ook geen verraad.' Ik haal mijn hand door mijn haar en kijk haar hoopvol aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Ik zal het proberen,' lachte hij en ik was blij dat hij een stuk minder verdrietig leek. 'Wil je anders met James uit? Dan ga je niet met Potter uit en is het ook geen verraad.' Mijn blijheid verdween als sneeuw voor de zon en ik keek een beetje hopeloos naar de straat. Het was echt een achterlijke gedachten, het bleef dezelfde jongen en als ik dat tegen Sev zou zeggen, zou hij mij waarschijnlijk nog steeds willen vermoorden. Maar ik kon het ook gewoon niet zeggen en bovendien was het voor één keer. Dan kon ik gelijk kijken of hij echt leuk kon zijn en we een tijd zonder ruzie konden doorbrengen. Ik voelde de hoopvolle blik op mij branden en nam een besluit. Ik durfde te wedden dat Severus mij voor gek zou verklaren en mij zou gaan haten als hij erachter kwam. Mijn vriendinnen zouden het waarschijnlijk geweldig vinden, wat ik eigenlijk super irritant zou vinden. Het grootste gedeelte van de school vond Potter ge-wel-dig. Zo misselijkmakend. Maar ik ging niet uit met Potter, ik ging uit met James.
    'Uhm... oké. Maar, en luister nu goed, ik ga met James uit, dus mag Potter er ook niet over op gaan scheppen. Ik wil niks horen wat ook maar te maken heeft met Sev, want dan krijgen we gegarandeerd ruzie en als het een totale flop is, ga ik nooit meer met je uit. En ik vind je niet geweldig of whatever!' Zei ik streng.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ze kijkt de straat door en het blijft lang stil. Ik kruis mijn vingers. 'Uhm... oké. Maar, en luister nu goed, ik ga met James uit, dus mag Potter er ook niet over op gaan scheppen. Ik wil niks horen wat ook maar te maken heeft met Sev, want dan krijgen we gegarandeerd ruzie en als het een totale flop is, ga ik nooit meer met je uit. En ik vind je niet geweldig of whatever!' Ik staar haar aan, had ze ja gezegt? Dan kijk ik extreem blij, ze had ja gezegt! Een brede grijns op mijn gezicht. Ik ging uit met Lily Evers. Dan denk ik na over de andere dingen die ze gezegt had. Potter mag niet opscheppen, ik mag niet over Sneep beginnen en het moet gezellig zijn. Dit was het beste kerstcadeau ooit! Ik knik en haal mijn hand door mijn haar. 'Waar en wanneer wil je heen?' Vraag ik dan. Ik kon mijn ouders gerust om wat geld vragen, die zouden vast enthousiast reageren. Dit moest ik aan Sirius vertellen, die moest mij dan maar even een spoedcursus over meisjes geven. Ja, het gaat moeilijk worden om niet op te scheppen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Eerst staarde hij mij aan, maar langzaam veranderde zijn uitdrukking in overweldigend blij. Ik kon het niet laten om te grinniken en schudde mijn hoofd. Wat een idioot was het toch ook. Hij leek wel een klein kind dat net te horen had gekregen dat hij een zwembad gevuld met snoep kreeg of zo. Maar hoe idioot het er ook uitzag, het was wel super schattig. Ik zou bijna vergeten dat ik hem eigenlijk over iets veel belangrijkers moest spreken en dat ik dat snel moest doen, aangezien Perkamentus anders zijn uitje voor niks zo snel al afrondde.
    'Waar en wanneer wil je heen?' vroeg hij en ik schudde mijn hoofd. Zo makkelijk ging ik het hem dus echt niet maken. Hij wilde met mij uit, dus dan moest hij daar ook maar de moeite voor doen. Zo was ik dan wel weer.
    'Verras me,' zei ik dus. 'Maar goed, we hebben nu belangrijkere dingen te bespreken. Als ik straks met Perkamentus ga praten, moet ik dan ook vertellen over Harry, of moet ik gewoon vragen om een oplossing?'


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ga eten, daarna reageer ik(: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Eet smakelijk ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Lily schudt haar hoofd en even ben ik bang dat ze niet meer wilt. 'Verras me.' Zegt ze dan en meteen beginnen er gedachten te werken wat we allemaal wel niet konden doen. 'Maar goed, we hebben nu belangrijkere dingen te bespreken. Als ik straks met Perkamentus ga praten, moet ik dan ook vertellen over Harry, of moet ik gewoon vragen om een oplossing?' Met een schok kwam ik van mijn roze wolk. Oja, daarom wou ze me spreken. 'Ik denk dat Perkamentus beter kan beoordelen hoe de situatie is als hij weet wie Harry is.' Zeg ik dan en ik bijt op mijn lip. Het is raar dat ik mijn zoon heb ontmoet. 'Dus ja, ik denk wel dat het handig is en trouwens, als hij ze terug gaat poefen naar hun eigen tijd ziet hij het vanzelf wel dat het onze... zoon is.' Deze dag is echt vreemd. De vreemdste die ik ooit heb meegemaakt. 'Wat denk jij? Moet Perkamentus het weten?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Ik denk dat Perkamentus beter kan beoordelen hoe de situatie is als hij weet wie Harry is. Dus ja, ik denk wel dat het handig is en trouwens, als hij ze terug gaat poefen naar hun eigen tijd ziet hij het vanzelf wel dat het onze... zoon is.' Ik knikte en probeerde te bedenken wat ik van het voorstel vond. Het was alleen moeilijk om er een mening over te vormen, aangezien dit echt een rare situatie was. Ik bedoel, naar mijn mening ging iedereen die het wist er wel goed mee om en zou het denk ik niet heel veel kwaad kunnen. De vraag was nu of Perkamentus ook de boel niet in de war zou schoppen als hij het wist. Om de één of ander reden kon ik die man niet helemaal goed inschatten. Het was alsof hij wel vriendelijk en hoogbegaafd en alles was, maar hij toch iets achterhield. Het was gewoon vreemd.
    'Wat denk jij? Moet Perkamentus het weten?' Ik keek James aan en haalde mijn schouders op, aangezien ik het nog steeds niet helemaal wist.
    'Laten we gewoon maar doen wat jij zegt en hopen dat hij niet op zo'n manier reageert dat de toekomst aangetast kan worden. Ik kan die vent gewoon niet goed inschatten.' Ik glimlachte naar James en wilde weer naar binnen lopen, maar bedacht mij en draaide mij weer om. Snel gaf ik een vederlichte kus op zijn wang, waarna ik naar de grond keek, om mijn rode wangen te verbergen. Oké, ik vond James echt leuk volgens mij. Nu maar hopen dat hij echt meer James kon zijn dan Potter, want anders zou ik echt in de problemen komen met Sev en bovendien vond ik hem een stuk minder leuk als hij zich uitsloofde.
    'Dus, gaan we dan weer naar binnen? Anders mist Sirius je teveel,' mompelde ik.


    Happy Birthday my Potter!