• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Moet gaan, ben over twee uurtjes of eerder terug ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie White
    Ik voel me ongewenst en misselijk. Het ongewenste gevoel schrijf ik af aan Timo en Amare, ik kan maar beter gaan zo... Het misselijke gevoel schrijf ik af aan de zwangerschap. 'Ik eh, laat jullie maar even alleen,' mompel ik dan. 'Ik ga terug naar school.' Ik wacht geen antwoord af en loop weg van ze. Als ik zo'n dertig meter verderop ben klap ik ineens dubbel van pijn en voel dan hoe mijn broek nat wordt. Heb ik nou in mijn broek geplast? Maar dan besef ik het me. Mijn vruchtwater is eruit gekomen. Ik kreun zachtjes van pijn en ik voel weeën opkomen. O nee, o nee o nee o nee o nee! Ik ben alleen in het bos, ik heb Daniël nodig. Mijn ademhaling gaat te snel en ik kan niet overeind komen. Mijn mobieltje! Ik grijp naar mijn broekzak en als ik mijn mobiel tevoorschijn haal gooi ik die met een schreeuw weg. Geen bereik! 'Daniël, waar ben je?' Vraag ik fluisterend.


    Daniël
    Ik loop door de school opzoek naar Sky ik vraag vervolgens iemand of diegene weet waar ze is en de eerste haalde zijn schouders op, ik vroeg het nog iemand die andwoorde dat ze volgensmij naar het bos was. Ik liep door het bos opzoek naar haar toen ik iets heel zacht hoorde, Sky's stem. Nu ik wist waar ze was was zoeken veel makkelijker, maar de manier waarop ze het had gezecht maakte me zorgen. Ik was in snel tempo bij haar en kniel bij haar neer als ik haar op de grond zie, 'Wat is er gebeurt?' Vraag ik haar dan vervolgens maar daar hoefde ik niet persee andwoord op. Ik wist dat het zou gaan gebeuren, maar niet nu en sowieso niet hier. Ik denk na waar ze dan wel heen zou kunnen... Ik had die vriend van me gebelt of hij er meer over wist en hij had er deels mee geholpen, maar hij was ook dokter dus mischien kon ik nog één keer misbruik maken van zijn gastvrijheid. Ik haalde mijn telefoon tevoorschijn en zocht naar zijn telefoon nummer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ineens is Daniël er, alsof hij echt mijn beschermengel is en over me waakt. Hij knielt bij me neer en ik heb mijn armen om mijn buik geslagen. Hij vraagt wat er gebeurd is. 'Vruchtwater gebroken,' zeg ik op fluisterende toon. Hoort dit zo'n pijn te doen? Ik slaak weer een pijnlijke kreet en ook de misselijkheid slaat weer toe. Daniël doet dan iets met zijn mobiel en ik bijt hard op mijn lip. Dit voelt niet goed.

    [well, de zwangerschap is natuurlijk fysiek erger aangezien het kind half engel is en Sky maar een mens ^^ dus thsjaa. Hopelijk overleefd ze het :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {NEEEE... Niet haar dood laten gaan.. Anders gaat Daniël haar veranderen in een Engel :Y) Alhoewel.. That sounds awesome. Angel version of twilight x'D}

    Daniël
    'Vruchtwater gebroken' Zegt ze fluisterend en ze slaakt een pijnlijke kreet waardoor mijn gezicht betrekt, ik vind het telefoon nummer en bel direct in de hoop dat Eric direct opneemt. Ik slaakte een verlichtende zucht toen hij opnam en vroeg wat er aan de hand was, 'Haar vruchtwater is gebroken, kunnen we daar terecht?' Vraag ik hem direct en hij andwoord ja, 'Je weet waar je moet zijn en welke kamer?' Vraagt hij en ik andwoord ja, zijn huis had een soort dokterskamer. Maar dan voor noodgevallen. Ik stopte mijn telefoon weer weg en keek naar Sky. 'Ik ga ons laten verschijnen bij het huis van een vriend van mij. Hij is dokter en weet er meer over dan ik' Zeg ik vervolgens tegen haar en wacht tot ze toestemt voordat ik haar verplaats.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik vond het ook al erg Twilightachtig klinken :Y) oké, ik laat haar wel gewoon leven :3]

    Sky Leslie Whitefield
    Mijn ogen heb ik dichtgeknepen tegen de pijn, de weeën komen best wel snel achter elkaar. Het telefoongesprek van Daniël krijg ik totaal niet mee. Het duurt even voordat het doordringt dat Daniël tegen mij praat.
    'Hij is dokter en weet er meer over dan ik,' is alles wat ik meekrijg. 'Oke?' Zeg ik dan. Wat wil hij daarmee? Ik vind het toch allemaal wel best, zolang deze pijn maar weg gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Volgensmij krijgt ze er neit veel van mee, ik plaats mijn handen voorzichtig onder haar hooft en voeten om vervolgens te verdwijnen en verschijnen op de kamer waar ik haar op het bed neerleg. Wanneer ik me omdraai zie ik Eric naar ons toelopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {:c.. Mag ik haar geen engel maken? }


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    Mijn buik is eigenlijk niet eens zo heel erg gegroeid en ik ben.. Drie maanden zwanger. Wordt het kindje te vroeg geboren? Straks is er wat mis mee! O nee o nee o nee! Ik voel dan Daniël's handen en ineens ben ik in een andere omgeving. Mijn ogen zijn nog steeds dicht en ik rol op mijn zij in de hoop dat de pijn minder wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {:c.. Mag ik haar geen engel maken? }


    [Ik dacht dat je dat niet wilde...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    [Ik dacht dat je dat niet wilde...]


    {Wilde ik dat niet? Hmm.. Nee kijk, ze is niet dood als ze engel is.. Ik wilde haar gewoon niet dood. Want als ze dood is blijft Daniël helemaal alleen achter met Skaniël..}


    Don't be like the rest of them, darling

    }Mijn topics

    was een zalig dagje!!
    *zucht* (H){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Okay, ga maarverder :3 je ziet het vanzelf wel ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    }Mijn topics

    was een zalig dagje!!
    *zucht* (H){


    DEEL JE ROMANTISCHE LIEFDE!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Je maakt me nieuwschierig.. .}

    Daniël
    Ik pakte Sky's hand vast en keek toe hoe Eric een aantal naalden -ongemerkt- in haar arm plaatste.
    De naalden zorgden ervoor dat de pijn wat minder werd doordat er zo pijnverminderde spullen in haar bloed kwamen.
    'Het komt wel goed' Fluister ik tegen haar hopend dat ze het zou horen en houd haar hand vast en keek naar haar gezicht en haar gesloten ogen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 16:56 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    Ik voel het amper wanneer Daniël mijn hand beet pakt, omdat de pijn gewoon overheersend is. Ik merk het al helemaal niet wanneer er naalden in mijn arm worden gedaan door de voor mij onbekende man. De pijn neemt ietsjes af, maar is nog steeds duidelijk aanwezig.
    Daniël fluistert iets, maar ik reageer er niet op, mijn hand ligt slapjes in die van hem.
    Ik ben hier helemaal niet klaar voor! En die natte broek is ook niet prettig. Wacht! Ik moet straks met mijn benen wijd liggen voor een onbekende jongen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.