• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik voel me ongewenst en misselijk. Het ongewenste gevoel schrijf ik af aan Timo en Amare, ik kan maar beter gaan zo... Het misselijke gevoel schrijf ik af aan de zwangerschap. 'Ik eh, laat jullie maar even alleen,' mompel ik dan. 'Ik ga terug naar school.' Ik wacht geen antwoord af en loop weg van ze. Als ik zo'n dertig meter verderop ben klap ik ineens dubbel van pijn en voel dan hoe mijn broek nat wordt. Heb ik nou in mijn broek geplast? Maar dan besef ik het me. Mijn vruchtwater is eruit gekomen. Ik kreun zachtjes van pijn en ik voel weeën opkomen. O nee, o nee o nee o nee o nee! Ik ben alleen in het bos, ik heb Daniël nodig. Mijn ademhaling gaat te snel en ik kan niet overeind komen. Mijn mobieltje! Ik grijp naar mijn broekzak en als ik mijn mobiel tevoorschijn haal gooi ik die met een schreeuw weg. Geen bereik! 'Daniël, waar ben je?' Vraag ik fluisterend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    [Is Jake een meisje xd]


    [Sorry >_< bij het Harry Potter rpg heb ik een jongen, waardoor ik de hele tijd zij zeg en een lesbie, waardoor ik ook de hele tijd zij zeg aangezien ze bij de andere lesbie is.


    HÈ ELLIE?
    :P

    Dat kan je toch zo erg waarderen? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik knik glimlachend en doof het licht. Ik trek haar nog iets dichter en ga lepeltje lepeltje met haar liggen.
    Ik snuif even de geur van haar shampoo op en sluit dan mijn ogen.


    Leslie Day
    Jake dooft het licht en ik lig met mijn rug naar hem toe. Hm, het ligt heerlijk zo. Ik val echt al heel snel in slaap, maar dat komt door deze uitputtende dag. Eerst mijn gave, opgeladen worden door Jake's bloed en dan drie keer klaarkomen..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik val na een tijdje ook in slaap.
    Vandaag was perfect.Nou ja. Naast de aanval van die engel dan toch.

    [ehm help? stuurt ier zo een onbekend nummr nr me :" Happy new year! Kwil u tetten zien" ik stuur terug "wie ben je"en hij stuurt terug "ee heten" Ja hallo antwoord ne keer deftig dnk ik nu... --']


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Haahshahahahahaah,
    Hij is direct :')

    Gewoon negeren :Y)

    En anders iets typen van;
    Ga lekker aan je eigen manboobs zitten :3

    Zullen we ze zo weer wakker laten worden? ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [is goed]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word de volgende ochtend wakker van Katherine die aan ons bed staat. 'Mam. Ik kan niet meer slapen,' zegt ze. Ik schrik in eerste instantie, maar dan kom ik tot de gelukkige ontdekking dat het deken goed over Jake en mij heen ligt. 'Oké, liefje,' zeg ik zachtjes. 'Ga maar alvast naar beneden. Dan kom ik er zo aan om ontbijt te maken.' Ze knikt en verlaat dan huppelend de kamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moet douchen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    *slaapt verder*



    lol de nuttigste reactie ever


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake slaapt nog en ik maak me voorzichtig los uit zijn greep. Als ik op de tijd kijk zie ik dat het pas acht uur ochtend is. Hallelujah, Katherine is een ochtendmens. Ik pak wat kleding en trek die dan aan. Ik loop naar beneden en daar zit Katherine gewoon op de bank. 'Je mag best de tv aan zetten als je wilt hoor, het bakje ligt onder de tafel in het mandje.' Ze glimlacht en pakt het bakje. Ze zet de tv aan en zapt wat rond. 'Zal ik eieren met spek maken?' Ze knikt hevig. 'Ja! Dat is echt zo lekker.' 'Oke is goed schat, dan doe ik dat.' Ik loop naar de keuken en begin aan de eieren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lvoel dat het plots kouder is en tast met mijn hand naast me. Ik zoek met gesloten ogen naar Leslie maar als ik niets voel open ik ze iets suf. Ze is er niet. Ik mompel wat en hoor beneden te televisie. Ik sta nog half slapend op en pak mijn boxer en trainingbroek. Ik wil zo naar beneden gaan maar doe dan toch nog een shirt aan als het me invalt dat Katherine hier is. Ik loop naar beneden en zie Katherine naar tv kijkt. 'Waar is Les?' vraag ik haar en ze zegt keuken zonder haar ogen van het scherm te halen. Ik ga naar de keuken en zie Leslie staan. Ik ga achter haar staan en sla mijn armen om haar middel. 'Goeiemorgen.' fluister ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 14:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik pak de eieren tevoorschijn vanuit de koelkast, een mes en twee borden. Ik zet het klaar en zet dan een pan op het vuur. O shit, de spek. Ik loop terug naar de koelkast en pak het spek eruit. Ik gooi het in de pan en laat dat eerst even een beetje opbakken. Dan maak ik vier eieren stuk, twee voor Katherine en twee voor mezelf. Ik gooi ze in de pan en ik pak dan ook een spatel, zodat ik straks de eieren om kan draaien. Zachtjes neurie ik een liedje en na even kan ik de eieren dan omdraaien. Het ziet er lekker uit. Ik glimlach tevreden en ik hoor wat geluiden vanuit de living, zal wel de tv zijn. Als ik ineens twee armen om me heen voel kijk ik achterom. Het is Jake. Ik glimlach en hij fluistert goedemorgen. 'Jij ook goedemorgen, wil je eten?' Vraag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd. Ik heb niet zo veel honger. Waarschijnlijk omdat ik nog maar net wakker ben. Ik druk een kusje in haar hals. 'Ik wil nog zeggendat ik het geweldig vond gisteren.' fluister ik terug aangezien dit niet voor katherine haar oren bestemd iz


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake schudt zijn hoofd en ik knik. Ik leg de eieren met brood op beiden borden. Katherine en ik kunnen zo gaan eten. Jake drukt nog een kusje in mijn hals en door zijn woorden glimlach ik breed.
    'Ik vond het ook geweldig, meer dan dat, het was.. fantastisch,' fluister ik terug.
    Ik zet het vuur uit en draai me om in zijn armen. Ik druk een kus op zijn lippen.
    'En niet vergeten hè, ik ga naar Luna straks. En dan heb jij een lekker dagje samen met Katherine.'
    Ik maak me dan los uit zijn armen, pak de borden op en loop ermee naar de living.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.