• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik kreun iets luider als ik haar handen bij mijn ballen voel en zoek haar hongerig terug.
    Ik geniet van haar lichaam tegen het mijne.

    [wat nu als Leslie door al de stress met Katherine de pil is vergeten in te nemen xd[


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor hem harder kreunen en de kus wordt ook ruwer aangezien Jake echt hongerig lijkt te zijn. Ik kus hem met alles wat ik in me heb terug en ik voel mezelf gewoon weer naar een hoogtepunt toe gaan, maar dit keer moet Jake eerst komen.

    Mwhihihi dat kan wel :3

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 12:38 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Het genot stroomt sneller door me heen en ik weet dat ik niet ver meer van zit. Ik kom met een kreun klaar en hijg. Ik ga uit haar en breng dan direct 3 vingers bij haar naar binnen om haar klaar te vingeren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Lol, en dan is Leslie zometeen zwanger? x'D}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake komt klaar in me en ik moet er ook van kreunen, gewoon omdat het lekker voelt. Jake gaat uit me en ik verwacht gewoon dat we zullen nahijgen en slapen daarna, maar Jake komt dan met drie vingers tegelijk in me en ik kreun een keer hard. Hij vingert me, maar dat is maar van korte duur, want dan kom ik al klaar.
    'J-je bent fantastisch,' fluister ik dan met gesloten ogen. Ik open ze om naar Jake te kunnen kijken. Ik ben gewoon drie keer klaargekomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    {Lol, en dan is Leslie zometeen zwanger? x'D}


    Ik laat het haar niet gelijk merken :3


    Trouwens... Ellie... Mini Skaniël?
    >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ik laat het haar niet gelijk merken :3


    Trouwens... Ellie... Mini Skaniël?
    >_<


    I whas thinking of that.. Maar Sky is nog bij Timo en Amare I guess? Hoe ver is ze nu al? x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Jake komt klaar in me en ik moet er ook van kreunen, gewoon omdat het lekker voelt. Jake gaat uit me en ik verwacht gewoon dat we zullen nahijgen en slapen daarna, maar Jake komt dan met drie vingers tegelijk in me en ik kreun een keer hard. Hij vingert me, maar dat is maar van korte duur, want dan kom ik al klaar.
    'J-je bent fantastisch,' fluister ik dan met gesloten ogen. Ik open ze om naar Jake te kunnen kijken. Ik ben gewoon drie keer klaargekomen.


    Jake
    Ik druk een kus op haar lippen en trek haar dicht tegen me aan. 'Jij bent fantastischer.' glimlach ik en druk nog een kus op haar lippen.
    'Sorry dat ik de laatste tijd niet zo veel zin leek te hebben.' fluister ik zachtjes en trek het deken terug goed over ons heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ja daar is ze nog :3
    En geen idee hoe ver ze is... Ik geloof dat ik haar gewoon ga laten bevallen midden in dat bos :Y)

    Leslie Day
    Hij trekt me dicht tegen zich aan. 'Jij bent het fantastischst, hoewel dat geen bestaand woord is,' zeg ik grinnikend. Jake verontschuldigd zich dan zachtjes en ik glimlach lief naar hem. 'Ik vind het niet erg Jake,' zeg ik zachtjes terug, 'maar ik dacht.. dat het aan mij lag. Dat je mij niet meer wilde.' Beschaamd sla ik mijn ogen neer. 'Ik hoef echt niet altijd seks, zeker niet, maar telkens als we dan een voorspel hadden kapte je het af.' Ik gaap een keer en ik kijk gewoon naar mijn handen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik druk een kus op haar lippen en zorg dat ze me aankijkt. 'Les ik wilde gewoon niet dat je dacht dat ik enkel seks met je wilde.' zeg ik en streel even over haar wang. Ik druk terug een kus op haar lippen. 'En geloof me ik wil je nog altijd.' grinnik ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {x'D Yeah, you schould.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij drukt een kus op mijn lippen en dwingt me dan hem aan te kijken. Zijn woorden zijn lief. 'Dat denk ik ook niet,' zeg ik met een glimlachje. 'En ik vind het fijn dat we het er zo over kunnen hebben.' Ik lach zachtjes om zijn woorden. 'Dat zal ik dan maar geloven,' knipoog ik naar haar. 'Zullen we gaan slapen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik knik glimlachend en doof het licht. Ik trek haar nog iets dichter en ga lepeltje lepeltje met haar liggen.
    Ik snuif even de geur van haar shampoo op en sluit dan mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Hij drukt een kus op mijn lippen en dwingt me dan hem aan te kijken. Zijn woorden zijn lief. 'Dat denk ik ook niet,' zeg ik met een glimlachje. 'En ik vind het fijn dat we het er zo over kunnen hebben.' Ik lach zachtjes om zijn woorden. 'Dat zal ik dan maar geloven,' knipoog ik naar haar. 'Zullen we gaan slapen?'


    [Is Jake een meisje xd]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 13:22 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'