• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    SerpentsKiss schreef:
    Louis William Tomlinson
    'Niet en weet je hoe over te halen' zeg ik zacht en druk mijn lippen op de mijne. Ik zou mijn gelijk wel krijgen.Ik leg mijn hoofd tegen Harry zijn schouder en hoef niet op te kijken om te weten dat er een glimlach op zijn gezicht te vinden is. 'Bijna altijd. Nee, klopt kan ik ook niet en vooral niet als de ander Harry Styles heet' zeg ik. 'Moet ik daar nog antwoord op geven?' vraag ik met een grijns. Ik sta op het punt om nee te schudden als ik me bedenk. Een diepe zucht verlaat mijn mond. 'Oké ik.' Ik knik en sla mijn armen iets steviger om Harry heen. 'En dat zal altijd zo blijven.' Daarna reageer ik ook niet meer, want weet niet meer wat te zeggen. Ik grinnik zacht als Harry wegkijkt door mijn pruillipje. Dat is iets waar we beide nooit tegen zullen kunne. Nogmaals verlaat een raar geluid mijn mond als Harry besluit om me nog een keer in mijn wang te prikken. 'Had ik al verwacht' zeg ik lachend en kijk hem verbaasd aan. 'Dankjewel en je bent nog steeds te lief' zeg ik nog steeds verbaasd. Ik snap het niet dat ik hier nog verbaasd over ben, want hij kent me goed genoeg. 'Daar heb ik niets meer aan toe te voegen' zeg ik met een glimlach. 'Mooi zo' zeg ik en mijn glimlach word breder door het kusje op mijn neus. Ik wist wat Harry nu dacht en was het helemaal met hem eens. 'Je moet er ook niets aandoen en dat moet je zeker wel doen' zeg ik lachend. 'Misschien wel en misschien niet, maar wel heel erg blij' zeg ik lachend en hoor hem zacht grinniken door mijn woorden. 'Dan graag gedaan en dat weet ik allebei inderdaad' zeg ik met een glimlach. 'Een heel goed plan, maar eerst de foto en dit' zeg ik en druk nog een kusje op zijn lippen. 'Het bedankje is te leuk.'


    Harry Edward Styles

    Als hij zegt dat die weet hoe die me moet overhalen knik ik even en voel zijn lippen op de mijne. Ik glimlach even, hij had gelijk hij zou zijn gelijk nu krijgen. 'Sorry hoe zou je je gelijk ook alweer krijgen? doe het nog is een keer' zeg ik lachend en kijk hem aan. Als hij zijn hoofd tegen mijn schouder legt leg ik mijn hand in zijn hals en maak met mijn vingers wat figuurtjes. 'Oké bijna altijd dan, en dat klopt wel maar het kan al helemaal niet als diegene Louis William Tomlinson heet' zeg ik grijnzend. 'Nee dat hoeft niet' zeg ik lachend. Ik grijns even als ik mijn gelijk krijg. 'Yay' zeg ik lachend. 'zeker weten' zeg ik met een glimlach. 'Jij verwacht alles al wat ik doe' zeg ik lachend. Ik glimlach even, 'Net als jij, maar jij bent altijd te lief'' zeg ik met een glimlach. Ik zie de verbazing en ik grinnik even, 'Ik zag gewoon dat je der aandacht Lou' zeg ik met een glimlach. 'Ik ook niet' zeg ik met een glimlach. Als zijn glimlach breder wordt door het kusje op zijn neus glimlach ik even, dat is gewon leuk om te zien. 'Nou dan doe ik dat toch' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Ik denk het niet maar dat maakt niet uit' zeg ik lachend. 'Gelukkig maar dat je dat weet' zeg ik met een glimlach. 'Dat moet inderdaad eerst even ja' grijns ik en glimlach door het kusje. 'Nou als je het echt zo leuk vindt' zeg ik grijnzend en ga wat dichter tegen hem aanstaan en plaats mijn lippen op de zijne. Na een tijdje lik ik over zijn lip om toestemming te krijgen.

    ( Bij deze mijn topics, want mijn andere account doet raar)


    Sorry Niall ate my signature

    [aah oké ]

    ( Mijn reactie verzenden blijkbaar ook niet zo te zien ^^)


    Sorry Niall ate my signature

    [Is die nu weg?;o En anders doe maar rustig aan hoor xD]

    ( Ik snap er echt niets meer van, maar ja...zo te zien wel. En zal wel opnieuw beginnen)


    Sorry Niall ate my signature

    [aah dat heb ik ook wel is gehad dat is echt niet leuk dan, doe maar rustig aan hoor ^^]

    ( Ahh dus ben niet de enige met die problemen (: Of dat je hem per ongeluk weg klikt, okeey )


    Sorry Niall ate my signature

    [ja dat is ook irritant xD Meestal kopier ik hem nu ook voor ik op verzenden druk gewoon voor de zekerheid]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:16 ]

    ( Verschrikkelijk en vooral bij die lange stukken. Dat heb ik inderdaad ook geleerd, maar blijkbaar doet die dat ook niet altijd xD)


    Sorry Niall ate my signature

    [ja bij lange stukken heb ik dan echt geen zin om het nog een keer te typen xD, tja das dan helemaal irritant ]

    ( Ik heb er niets meer aan toe te voegen, want je heb gelijk )


    Sorry Niall ate my signature

    (Hoe komt iedereen bij het idee voor een Larry bromance en toch na onze woorden erop doorgaan?Hé hoe kom ik ineens op dit account? )

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ja ik snap het ook niet maarja, Haha zou waarschijnlijk automatisch ingelogt iets zijn of zo?]

    ( Ik snap het ook niet helemaal en het zal ook wel. Denk het, maar het is niet handig )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer