• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Sorry stop al daarmee....Hmm geen idee. Er is op dit moment niet echt iets waardoor drama kan komen volgens mij)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [misschien wat tussen Stephanie en Harry Dat Stephanie nog boos is omdat hij Lou toen soort van afgepakt heeft?]

    ( Oehh die is goed ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Thank you. ^^ Kort, trouwens...)

    Sienna Lakes.

    Ik keek nog even vluchtig naar Zayn en stond uiteindelijk op om naar Liam te gaan. Waarom? Omdat Zayn saai werd. Ik was af en toe nogal... verwend. Met een zucht liep ik naar Liam toe en prikte ik plagend in zijn zij, waarna ik naast hem neer plofte en eventjes op mijn lip beet. "Wat doe je?" vroeg ik op een kinderachtige toon, waarna ik Liam vragend aankeek en met mijn vingers over zijn zij bleef strijken. Ik was gewoon nieuwsgierig naar zijn reactie, de meesten konden nou eenmaal niet tegen prikken en kietelen.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 19:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Wat wil je dat ik met Steph doe dan? Vreemdgaan met Harry? x'D Of ruzie zoeken, pick wisely.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Die eerste optie hé...Lou gaat Hazz dat nooit vergeten en heel leuk verjaardagscadeau x'D )

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 19:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [;o, Dan loopt mijn andere verassing wel een beetje fout:P]

    ( Je maakt me steeds nieuwsgieriger naar de verassing..Oeps zou niet zoveel meer praten x'D)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hahaha wacht maar lekker af want hij komt pas in de avond (duivel), owjaa na deze zou ik het ook niet meer doen:P]

    ( That's evil..Maar zal heel (on)geduldig afwachten tot de avond en zal het nu ook niet meer doen ^-^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik heb nog wat lopen verzinnen...

    ~Elena en Zayn krijgen ruzie, of één van de twee wilt een 'time-out'.
    ~We doen een spelletje! ;p Seven Minutes In Heaven, Truth Or Dare, ganzenbord... x'D
    ~Er gebeurt 'iets' tussen Stephanie en Harry. -De optie van Quinty.
    ~Zayn gaat vreemd. ;p (Oké, die kwam heel random.)
    ~De jongens nemen de meiden mee naar de ijsgrotten en als iemand (Ik stem voor Louis ;$) dan schrikt en begint te schreeuwen, stort er iets in en zitten ze vast. Daarmee kun je ook nog dingen verzinnen. Zoals iemand die claustrofobie heeft, iemand die iets breekt en mensen die hun ruzies opzij moeten zetten om de ander te helpen.

    Die laatste kwam in me op toen ik aan de sneeuw dacht. ;p Het zijn maar ideetjes, ea?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Als ik een prik in mijn zij voel maak ik een rare beweging en kijk Sienna aan. 'Eigenlijk helemaal niks' zeg ik lachend en voel heo ze over mijn zij blijft strijken. Dat kietelt! Ik pak haar hand vast en doe hem lachend weg. Ik kijk haar aan en glimlach even, eigenlijk had ik nu de neiging haar te kussen maar ik deed het niet, waarom niet weet ik eigenlijk niet. Ik kijk even om me heen, Harry en Louis waren net naar e gang gegaan wat ze daar aan het doen zijn weet ik niet. Ik kijk weer naar Sienna en glimlach naar haar.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 19:37 ]

    [goede ideeën ^^ mij maakt het opzicht niet uit welke we doen dus kiezen jullie maar ;3]

    ( Zayn gaat vreemd (A) met Louis x'D Serieus waarom stem je altijd voor Louis met zulke dingen...Weet je dat ik dat ook in het echt zou doen.
    Nee, je ideeën vind ik echt goed en zou zeker wat meegedaan moeten worden..Maar laat de keuze aan jullie over)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Omdat ik Louis wel zie schreeuwen in een grot als iemand hem bespringt. ;p Of Sienna moet krijsen, dat zie ik haar ook nog doen. Of tegelijk! ;O
    Jullie zijn ook kieskeurig, zeg... We kunnen er ook meerderen doen?
    Praattopic, leek me verstandig. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.