• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ja dat kan natuurlijk, uuh aangezien het jou ideeën zijn mag jij kiezen?(A)
    weet zelf gewoon niet welke ik zou moeten kiezen omdat ze allemaal zo goed zijn xD

    quin98 schreef:
    Liam James Payne

    Als ik een prik in mijn zij voel maak ik een rare beweging en kijk Sienna aan. 'Eigenlijk helemaal niks' zeg ik lachend en voel heo ze over mijn zij blijft strijken. Dat kietelt! Ik pak haar hand vast en doe hem lachend weg. Ik kijk haar aan en glimlach even, eigenlijk had ik nu de neiging haar te kussen maar ik deed het niet, waarom niet weet ik eigenlijk niet. Ik kijk even om me heen, Harry en Louis waren net naar e gang gegaan wat ze daar aan het doen zijn weet ik niet. Ik kijk weer naar Sienna en glimlach naar haar.


    Sienna Lakes.

    "Dat is ook niet veel." mompelde ik zacht, waarna ik een protesterend geluidje maakte en naar onze handen keek. Ik haalde mijn schouders langzaam op en bekeek de glimlach op Liams gezicht even. Die jongen was gewoon verschrikkelijk schattig, daar kon je niet omheen. Ik ging helemaal op in mijn gedachtes over zijn glimlach en kwam er na een luttele minuut achter dat ik naar hem aan het staren was, waarna ik mijn hoofd lichtjes schudde en even knipperde. "Ik verveel me, Zayn vertelt me niet wat zijn verassing voor Elena is en ik ben volgens mij mijn stijltang vergeten. Kortom, tragedie." ratelde ik om vervolgens een zucht te slaken en mijn hoofd tegen Liams borstkas aan te laten vallen. Ik liet mijn ogen steeds eventjes nieuwsgierig op Zayn vallen, die er maar wat mysterieus bijzat. Toch sprak het me aan, waarom wist ik niet eigenlijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    'Nee dat is inderdaad niet veel en ik kan je vertellen dat het ook nog is heel saai is' zeg ik en grinnik even. Als ze een protesterend geluidje maakt kijk ik haar aan. Ze staart me een paar minuten aan en ik glimlach even. Ik kijk ook naar haar maar eigenlijk heb ik algauw mijn blik weer een beetje afgewend. ' Aaw, arme meid toch, het zit ook niet mee dan hé' zeg ik lachend en kijk der aan. 'Weetje wat, we gaan binnenkort wel naar de winkel en dan halen we een stijltang goed?' vraag ik maar wat ze niet weet is dat er morgen een stijltang voor der onder de boom ligt. Ik had die in de winkel gezien toen ik cadeau's voor haar aan het zoeken was en die stijltang paste echt helemaal bij haar en eigenlijk had ik ook geen idee wat ik allemaal voor der moest kopen. Als ze haar hoofd tegen mijn borstkas laat aanvallen glimlach ik even en haal mijn hand zachtjes door haar haar heen.

    Sienna Lakes.

    "Hm, hoe moet ik je vermaken dan?" vroeg ik aan Liam terwijl ik mijn hoofd even ophief en hem zo kon aankijken. Hij bleef schattig, punt. Ik grinnikte even zachtjes om zijn opmerking en schudde langzaam mijn hoofd om vervolgens weer terug te liggen op zijn borstkas. "Dat klonk alsof ik een kleuter ben dat haar koekjes heeft laten vallen... Maar nee, het zit me niet bepaald mee. En Záyn is oneerlijk!" de klemtoon werd duidelijk op zijn naam gelegd en die galmde nu ook door de kamer, waardoor ik tevreden was en hoopte dat de jongen het ook nog had kunnen horen ook. Ik grijnsde even zwakjes en knikte begerig. Af en toe was ik net een klein kind als het om mijn haar en kleding draaide. "Voorlopig overleef ik het dan wel met mijn borstels en haarlak... Desnoods jat ik iets van meneer mijn-haar-is-het-belangrijkst." We wisten allemaal wel op wie dat sloeg.
    Een zacht, maar goedkeurend geluidje ontsnapte uit mijn mond toen ik Liams hand door mijn haren voelde gaan en ik kroop nog iets dichter tegen hem aan.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk Harry aan die knikt op mijn woorden en weet zeker dat het moet lukken. De glimlach maakte het alleen maar duidelijker. 'Dat weet je heel goed, maar dat was met deze actie' zeg ik lachend en druk nogmaals mijn lippen op de zijne. Een zachte grinnik verlaat mijn mond door de figuurtjes die hij met zijn vingers in mijn hals maakt. 'Oké, bijna altijd, en wie heet zo dan? Ik ken echt niemand met die naam en hoezo kan het dan al helemaal niet?' vroeg ik lachend. 'Oké, dan doe ik dat niet meer' zeg ik lachend en grinnik door de grijns als hij zijn gelijk krijgt. 'Yay maar zolang het kan' zeg ik grijnzend. 'En mooi zo.' Ik schud mijn hoofd. 'Niet alles, maar wel veel' zeg ik lachend. 'Niet waar, want ik ben niet lief...Alleen tegen jou.' Ik kan niet anders dan glimlach als hij grinnikt door mijn verbazing. 'Wat zie of weet je nu niet?' vraag ik. 'Deze woorden had ik dus wel verwacht.' Mijn glimlach die breder word zorgt ook ervoor dat Harry even glimlacht. 'Doe dat maar' zeg ik met dezelfde grijns.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Okeey zit er redelijk uit, maar durf niet terug te lezen x'D Gewoon omdat ik bijna zeker weet dat het niet alles is)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [het is niet alles, maar ik kan ook wel doen dat Harry alleen op dit reageert en dan doen we even dat die uitgepakt is en de foto is gemaakt en dat Harry dan weggaat om de verassing voor te bereiden?

    quin98 schreef:
    [het is niet alles, maar ik kan ook wel doen dat Harry alleen op dit reageert en dan doen we even dat die uitgepakt is en de foto is gemaakt en dat Harry dan weggaat om de verassing voor te bereiden?


    ( Dat idee had ik dus ook al en word er gek van. Moet ook nog in een andere rpg reageren, dus dat word lachen. Maar is goed en dan doen we dat gewoon..Laat Lou maar weer lekker achter)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [arme Lou:P, maar Hazz komt hem zo halen, of naja eigenlijk niet maar je ziet het wel]

    ( Ja arme Lou en later arme Hazz, maar je hebt wel gelijk en zie het straks wel weer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    'Ik heb geen idee, verzin is wat?' zeg ik lachend en kijk eraan 'Ben je toch ook?' vraag ik een beetje plagend en grinnik even. Het is duidelijk te horen hoe ze de klemtoon bij Zayn zijn naam doet. 'Ja hij is vast heel oneerlijk' zeg ik en schud lachend mijn hoofd. 'Ik denk niet dat Zayn een stijltang heeft maar misschien wel wat anders' zeg ik lachend en kijk der aan. Als ze een goedkeurend geluidje laat horen besluit ik door te gaan met mijn hand zachtjes door haar haar te laten gaan en kijk der even glimlachend aan. Ik kijk even de kamer rond en dat weer naar Sienna, 'Wil je iets gaan doen?' vraag ik dan met een glimlach al heb ik zelf geen idee wat we dan kunnen doen.

    Harry Edward Styles

    Ik glimlach tegen zijn lippen aan als die die opnieuw op de mijne heeft geplaatst. 'Oow was het met die actie' zeg ik onschuldig en grinnik daarna even. 'Jij heet zo, het kan helemaal niet omdat die gene zo lief is dat je daar niet onaardig tegen kan doen' zeg ik met een glimlach. 'Dat doe ik zeker, want ik yay lekker omdat ik nu wel een keer mijn gelijk krijg' zeg ik lachend. 'Ja inderdaad veel' zeg ik met een glimlach. 'Je bent wel lief Tomlinson, of je het nu wilt of niet' zeg ik lachend. 'Nee nu weet ik het niet' zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'Jij verwacht ook echt alles wat ik zeg hé Lou' zeg ik lachend. 'Doe ik toch al' grijns ik en kijk daarna naar de camera en mijn mobiel die toevallig allebei om het kastje liggen. Die had ik vanochtend gepakt om foto's te maken. Ik pak het en duw het in Louis handen. 'Maak foto's' zg ik met een glimlach en zie dat Louis het doet. Daarna laat ik mezelf dor hem uitpakken en druk een kusje op zijn lippen. 'Nu was ik geen leuk cadeau?' vraag ik lachend en pak daarna mijn mobiel. Ik maak gauw een tweet met de foto der in en de tekst: kijk wat ik voor Lou zijn verjaardag heb gegeven. Ik doe mijn mobiel in me zak en glimlach naar Louis. 'Ik ga je verrassing voorbereiden' zeg ik met een glimlach en ren naar boven om daar de zak met alles wat erin zit te pakken en vervolgens naar beneden te gaan en naar buiten te gaan. Gauw pak ik een spandoek waarop staat Happy birtday Lou en span die tussen twee bomen. Daarna maak ik de rest klaar en zet ook nog een stukje vederop een pot vuurwerk. Ik pak mijn mobiel erbij en stuur een smsje naar Lou met daarin: Come and see your present Boobear. Ik voel even in mijn zak, goed zo dat heb ik ook nog.

    Sienna Lakes.

    "Stijltangen kopen." mompelde ik meteen, puur omdat het automatisme was. "Trouwens, ik heb geen koekjes laten vallen vandaag. Dus ik ben geen kleuter, Payne. Dat ben je zelf, aangezien ik geen een volwassene ken die nog steeds huilt om Toy Story." dat kwam gemener over dan ik had gedacht en mijn gezicht vertrok ook even, maar ik liet het er maar even bij. Als Liam er echt mee zou zitten zou ik het wel merken. "Ik kan natuurlijk even op zijn kamer gaan kijken..." mompelde ik terwijl ik snel naar Zayn keek, die nog steeds op de bank voor zich uitstaarde.
    Liam begreep de stille hint en ging verder met zijn handen, waardoor ik rustig bleef liggen en even nadacht. "Een film kijken?" stelde ik voor.

    (Dat vuurwerk moest? x'D Nu kan Sienna dadelijk daar doordraaien. ;p)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:51 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [haha, leuk toch:P

    Liam James Payne

    Ik schud even mijn hoofd, 'Nee dat gaan we een andere keer doen' zeg ik en grinnik daarna even. 'Je bent wel een kleuter maar hebt geen koekje laten vallen' zeg ik luister en luister daarna naar haar volgende woorden. ' Nou je kent mij toch dus dan ken je toch een volwassenen die om toy story huilt en als die andere dat niet doen moeten ze het lekker zelf weten' zeg ik en negeer haar gemene toon maar een beetje. Ik grinnik even, 'Nou dat kan je je leven kosten' zeg ik lachend en kijk even naar Zayn die gek genoeg niet eens reageert. 'Ja is goed, welke film wil je kijken?' vraag ik met een glimlach.