• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sienna Lakes.

    "Wanneer?" vroeg ik met een nieuwsgierige ondertoon om vervolgens zachtjes te sissen. Ik was géén kleuter, echt niet. "Dan zoen jij met kleuters, pedofiel." zei ik grinnikend om vervolgens op te kijken en een onschuldige blik op te zetten. "Ik reken jou niet bepaald bij volwassenheid, dus dat telt niet."
    Zayn leek wel in een of andere trance te zitten en ik negeerde hem vanaf nu maar even. Zachtjes neuriede ik eventjes terwijl ik tegen de borstkas van Liam bleef aanleunen en nadacht. Ja, welke film wilde ik zien? Het liefst geen horror, want dan sliep ik vannacht niet. Al vond ik het wel een leuke genre, maar ja... "Ik weet het niet." mompelde ik uiteindelijk. "Heb jij geen leuke films op je kamer liggen? Een willekeurige film?" Ik kwam een stukje overeind en haalde mijn hoofd van zijn borstkas af, waardoor er een gedeelte van zijn warmte verdween. "Misschien wilt Zayn ook kijken."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    'Geen idee, na de kerst denk ik' zeg ik met een glimlach. 'Dan ben ik geen pedofiel want jij zegt net dat ik ook een kleuter ben, en bovendien ik zoen dan wel met een kleuters die erg goed kan zoenen en erg knap is' zeg ik grijnzend en kijk der aan. 'Nou zeg' zeg ik met een pruillip en begin dan te lachen. 'Net als jou ben ik inderdaad niet helemaal volwassen' zeg ik lachend. 'Ik ook niet' grinnik ik en haal mijn schouders op. 'Vast wel, er ligt in iedergeval toy story en wat kerst films, als je nou meegaat naar mijn kamer kiezen we er samen een uit' zeg ik met een glimlach en kijk haar aan. 'Nou dan kan dan hé' zeg ik met een glimlach en kijk even naar Zayn.

    Sienna Lakes.

    Ik knikte langzaam, ook al had ik wel iets nodig met Kerstmis. Nou ja, dan stak ik mijn haren wel op. "Ik zei niet dat je een kleuter was, ik zei dat je onvolwassen was." corrigeerde ik hem wijs om vervolgens te voelen hoe een lichte blos op mijn wangen verscheen. Ik boog me naar Liam toe en liet mijn lippen plagend even over de zijne glijden, waarna ik sierlijk overeind kwam en hem een knipoog schonk. "Omdat je me een kleuter noemt krijg je geen kus meer vandaag." zei ik grijnzend, waarna ik mijn hand naar hem uitstak zodat ik hem overeind kon trekken. Ik zou me ook mooi aan dat regeltje gaan houden en hem af en toe een beetje plagen, aangezien ik dat gewoon leuk vond om te doen. "Kom je nog, casanova?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    'Ook goed' zeg ik lachend en haal mijn schouders een beetje op. Als ze licht bloost grinnik ik even, ze ziet er wel schattig uit als ze boos. Plagend gaan haar lippen over de mijne en al snel zijn ze weer weg en krijg ik een knipoog. Als ze zegt dat ik geen kus meer krijg vandaag, kijk ik haar met een pruillip aan en sta daarna op. 'ow ja weet je dat zeker?' vraag ik grijnzend en pak haar heel snel bij der heupen om der om te draaien en mijn lippen even op de hare te drukken. 'Je gaat het anders ook vast nooit volhouden' zeg ik lachend en kijk haar aan. Ik kon het gewoon niet laten dat te doen. 'Ja, ik ga al' zeg ik en trek haar daarna mee naar mijn kamer om daar een la films open te trekken. 'Kies maar uit'

    Sienna Lakes.

    "Heel ze-" Ik werd ruw afgekapt door de lippen van Liam op die van mij en even had ik de neiging om gewoon mee te gaan in onze kus, maar ik liet het mezelf niet doen. Al snel zijn -zijn lippen verdwenen en lachte hij, waarop ik hem een quasi boze blik toewierp. "Dat zullen we nog wel eens zien." antwoordde ik verontwaardigt, waarna ik mijn hand lostrok en zo naar zijn kamer te benen en neer te knielen voor de lade die Liam opentrok. Ik beet peinzend op mijn lip en viste uiteindelijk toch maar een Disneyfilm uit de lade. Waarom? Omdat ik dit sprookje nog niet had gezien in een film en omdat Liam er toch fan van was.
    "Je verklaart me voor gek." grinnikte ik om hem vervolgens Beauty And The Beast aan te reiken en een grimas te trekken.

    (Die heb ik laatst nog gekeken... ;p Zo leuk. ;o)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Ik kijk haar lachend aan, 'Ik weet zeker dat het je niet lukt' zeg ik lachend en kijk haar aan. Ze gaat bij de la zitten en ik kijk rustig toe hoe ze tussen de films zoekt. Tja ik vond de meeste films die daarin zaten wel goed dus alles wat ze kiest is gewoon goed. Ik schiet in de lach door welke film die ze kiest, ik had niet verwacht dat ze die film zou kiezen. Ik kijk haar aan en pak der vast om der naar mij toe te trekken. 'Hmm slaat dat misschien ook op ons twee?' vraag ik lachend en kijk der aan. Mijn lippen zet ik even op de hare, gewoon afwachtend of ze zou toegeven of niet maar ik weet dat ze dat nog niet gaat doen. Ze gaat doorzetten zo lang als ze kan. Ik haal ze er weer af en kijk der aan. 'Kom' zeg ik en loop rustig de kamer uit om vervolgens terug te gaan naar de woonkamer.

    ( Ik moet even iemand helpen en dan zal ik reageren....Sorry had mezelf gister in de nesten gewerkt dus kon niet reageren.
    SerpentsKiss->Zianourryx)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sienna Lakes.

    “Welles.” antwoordde ik eigenwijs, waarna ik mijn mond weer sloot en zijn gezicht even bekeek toen hij de film aan het bekijken was. Nu kon het toch wel eventjes?
    “Misschien.” antwoordde ik met een grijns. Ik leunde tegen Liam aan en voelde zijn zachte lippen weer tegen die van mij aan, maar ik gaf niet mee. Ik hield niet van opgeven, daar was ik te koppig voor.
    Stilletjes loop ik achter Liam aan en zet ik me netjes op de bank om vervolgens een zachte zucht te slaken. Ik staarde naar de televisie, ook al was er weinig te zien op het scherm.
    “Heb jij een kussen voor me?” vroeg ik met een smekende ondertoon. Ik wilde altijd iets of iemand hebben om tegenaan te liggen als ik een film keek, het was een gewoonte geworden.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    'Nietes' zeg ik lachend en kijk der aan. In mijn ooghoek zie ik wel dat ze me aan het bekijken is maar ik reageer der niet echt op. Ik grinnik even als ze misschien zegt. Ze had weer niet terug gekust, al had ik dat ook niet verwacht. 'En wat nou als ik zeg dat je geen kleuter bent, kus je me dan wel weer?' vraag ik met een pruillip en kijk der aan. We hadden vandaag voor het eerst gezoend en eigenlijk daarna alleen maar gekust maar ik wilde meer kussen. Nu had ik het wel eindelijk gedurfd en nu is dit. Ze zit al op de bank terwijl ik rustig de film aanzet en der even aankijk. 'Je mag ook gewoon tegen mij liggen hoor' zeg ik met een glimlach omdat ik toch wel weet dat ze dat kussen daarvoor gaat gebruiken. Ik kijk even naar de reclames van andere films die gaan maar spoel ze al snel door tot ik het scherm krijg met play movie en druk daar op. Ik ga op de bank zitten en sla mijn arm om Sienna heen.

    Sienna Lakes.

    "Dat ligt eraan hoe overtuigend je het brengt." antwoordde ik smalend, terwijl een glimlachje rondom mijn lippen stond en ik even grinnikte om zijn pruillip. Ik kon zien dat hij het steeds minder leuk begon te vinden, maar dat weerhield me nog steeds niet van plagen. Ik begon wel medelijden te krijgen met Liam, maar dat kreeg ik vrij snel.
    "Wie zegt dat ik dat wil?" vroeg ik zo onschuldig mogelijk, ook al wist ik dat ik niet heel overtuigend klonk. Ik lag veel liever tegen het warme lichaam van Liam aan dan een koud kussentje. Toen Liam uiteindelijk naast me zat en zijn arm om me heensloeg liet ik me uiteindelijk toch maar tegen zijn schouder aan zakken, waarna ik mijn benen een stukje optrok en een zachte zucht slaakte. Hier wilde ik nog wel aan wennen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Ik grijns even 'Nou Sienna, ik vindt je geen kleuter en dat ben je ook niet' zeg ik met een lieve glimlach en kijk eraan. Misschien werkte het wel maar ik weet niet of ze het echt gaat doen. Ze kan nogal koppig zijn. Ik grinnik even en kijk eraan. 'ik' zeg ik simpel en voel der al snel tegen me aanleunen. Ik glimlach even, 'Ik zij toch dat je het wel wou' fluister ik zacht in haar oor en druk daarna een kus op haar wang. Ik kijk naar de film, deze had ik eigenlijk best lang niet meer gezien maar ik vond hem nog steeds wel leuk. Ik druk Sienna wat dichter tegen me aan en glimlach even. Ik vindt het wel lekker zo hoe ze tegen me aanleunt.

    Sienna Lakes.

    Ik dacht eventjes na over zijn woorden en knikte uiteindelijk langzaam. "Oké... ik geloof je." zei ik tevreden, waarna ik hem grijnzend aankeek en al snel weer naar het beeldscherm blikte. Nee, ik had hem nog steeds geen kus gegeven. Liam zou nog heel eventjes geduld moeten hebben. Een zachte lach ontsnapte uit mijn mond nadat hij was uitgesproken en ik haalde lichtjes mijn schouders op om vervolgens even op te kijken toen hij me iets dichter tegen hem aantrok. "Natuurlijk, jij bent een stuk warmer dan een kussen. Daarbij ben je schattiger."
    Ik trok mezelf een stukje omhoog en keek Liam met een plagende glimlach aan, waarna ik hem toch maar een zacht kusje op zijn lippen drukte. Liam was veel te lief om de hele tijd te plagen, zelfs ik hield dat niet vol.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Als ze zegt dat ze me geloofd glimlach ik tevreden maar krijg nog steeds geen kusje, ach dat kwam zo nog wel. Ze lacht even waardoor ik grinnik. 'Nou dankje wel denk ik' zeg ik lachend en kijk der aan. Als ze zichzelf een stukje omhoog trekt en vervolgens plagend aankijkt grinnik ik even en kijk der afwachtend aan. Als ze een zacht kusje op mijn lippen drukt glimlach ik even en zie dit als mijn kans er gauw nog een op de hare te plaatsen. Ik glimlach even en kijk dan weer naar het beeld. 'Wil je eigenlijk wat te eten of drinken der bij?' vraag ik en kijk Sienna aan. 'We hebben popcorn, koekjes, chips, chocola cola, sinas, appel sap' som ik daarna een paar dingen op die we hebben en kijk Sienna vragend aan.

    Louis William Tomlinson

    Ik voel Harry tegen mijn lippen glimlach als ik ze opnieuw op de zijne druk. 'Deze actie blijft het leukst en dat was het zeker' zeg ik met een grijns. 'Really? Ik heb werkelijk nooit van die naam gehoord en dat zou wel moeten als het mijn naam is, maar zou jou nooit kunnen overtreffen. Je blijft de liefste' zeg ik glimlachend. 'Moet je ook doen, en het is niet de eerste keer hoor' zeg ik dan. 'Daar is niets meer aan toe te voegen.' Een zucht verlaat mijn mond en kan het uiteindelijk niet laten om te lachen. 'Oké, ik geef het op en opnieuw heb je dan gelijk, Styles.' Ik schud mijn hoofd om vervolgens mijn schouders op te halen. 'Ik ook niet meer' zeg ik dan grijnzend. ''Bijna alles, maar jammer genoeg nog steeds niet alles' zeg ik en voeg dat laatste er snel en met een onschuldige grijns achteraan. 'Mooi zo, en moet je vooral doen.' Ik kijk naar de telefoon en camera die ik in mijn handen krijg geduwd en knik bij zijn volgende woorden. Ik maak de foto's en pak Harry dan toch met tegenzin uit. Het staat net zo goed, maar al snel verschijnt er weer een glimlach op mijn gezicht door het kusje op mijn lippen. 'Je bent geweldig' antwoord ik lachend en kijk toe hoe hij waarschijnlijk te foto op twitter zet. Met een glimlach op mijn gezicht kijk ik terug naar Harry en knik opnieuw. 'Je moet me niet nieuwsgierig maken' roep ik hem na en ga weer op de grond zitten. Ik stond op het punt om zelf strikjes in mijn haar te binden, maar was te lui om op te staan om die te pakken. Ik haalde mijn telefoon uit mijn zak en keek even op twitter. Net op het moment dat ik mijn telefoon weer in mijn zak wilde stoppen, krijg ik een smsje van Harry. Snel lees ik hem door om vervolgens op te staan en naar buiten te lopen. 'Ik hoorde iets over een-' begon ik vrolijk toen ik buiten aankwam, maar viel al snel stil en keek met grote ogen naar Harry

    (Sorry dat het zolang duurde, maar had mezelf in de nesten gewerkt en Zayn komt na het eten )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sienna Lakes.

    "Dat was een compliment, ja." zei ik geruststellend. Al snel kreeg ik een kus terug en ik grinnikte stilletjes, waarna ik me weer tegen hem aannestelde. Zwijgend luisterde ik naar Liam en ik kreunde door alles wat hij opnoemde. Ik onthield bijna niks van zijn opsomming...
    "Kies maar wat." mompelde ik uiteindelijk, puur omdat ik de helft ervan niet meer wist en omdat ik toch al kon raden wat Liam zou gaan halen. Ik had trouwens al niet veel behoefte aan eten, want straks moest ik ook nog mijn avondeten binnenkrijgen. Zo vervelend als ik was op dit moment bleef ik tegen Liam hangen en keek ik naar de film, maar daar kreeg ik weinig van mee eerlijk gezegd. Ik tekende met mijn vingers wat willekeurige figuurtjes op Liams borstkas en volgde af en toe de zoom van zijn shirt.


    Reading a good book is like taking a journey.