Louis William Tomlinson
Ik voel Harry tegen mijn lippen glimlach als ik ze opnieuw op de zijne druk. 'Deze actie blijft het leukst en dat was het zeker' zeg ik met een grijns. 'Really? Ik heb werkelijk nooit van die naam gehoord en dat zou wel moeten als het mijn naam is, maar zou jou nooit kunnen overtreffen. Je blijft de liefste' zeg ik glimlachend. 'Moet je ook doen, en het is niet de eerste keer hoor' zeg ik dan. 'Daar is niets meer aan toe te voegen.' Een zucht verlaat mijn mond en kan het uiteindelijk niet laten om te lachen. 'Oké, ik geef het op en opnieuw heb je dan gelijk, Styles.' Ik schud mijn hoofd om vervolgens mijn schouders op te halen. 'Ik ook niet meer' zeg ik dan grijnzend. ''Bijna alles, maar jammer genoeg nog steeds niet alles' zeg ik en voeg dat laatste er snel en met een onschuldige grijns achteraan. 'Mooi zo, en moet je vooral doen.' Ik kijk naar de telefoon en camera die ik in mijn handen krijg geduwd en knik bij zijn volgende woorden. Ik maak de foto's en pak Harry dan toch met tegenzin uit. Het staat net zo goed, maar al snel verschijnt er weer een glimlach op mijn gezicht door het kusje op mijn lippen. 'Je bent geweldig' antwoord ik lachend en kijk toe hoe hij waarschijnlijk te foto op twitter zet. Met een glimlach op mijn gezicht kijk ik terug naar Harry en knik opnieuw. 'Je moet me niet nieuwsgierig maken' roep ik hem na en ga weer op de grond zitten. Ik stond op het punt om zelf strikjes in mijn haar te binden, maar was te lui om op te staan om die te pakken. Ik haalde mijn telefoon uit mijn zak en keek even op twitter. Net op het moment dat ik mijn telefoon weer in mijn zak wilde stoppen, krijg ik een smsje van Harry. Snel lees ik hem door om vervolgens op te staan en naar buiten te lopen. 'Ik hoorde iets over een-' begon ik vrolijk toen ik buiten aankwam, maar viel al snel stil en keek met grote ogen naar Harry
(Sorry dat het zolang duurde, maar had mezelf in de nesten gewerkt en Zayn komt na het eten )
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer