• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    Als ik hier sta te wachten denk ik een beetje aan wat Louis nog had gezegd waardoor der eigenlijk al een glimlach op mijn gezicht verschijnt. Ik had er nog wel op willen reageren maar dan kwam ik nooit meer weg. Ik weet hoe dat gaat dan wil ik alleen maar bij Lou blijven. Als ik Lou naar buiten zie lopen grijns ik even en wacht tot hij het ziet. Hij wilt iets zeggen maar stopt al snel en zijn ogen worden groot. 'Wat heb je gehoord boobear?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Mijn verassing was eigenlijk nog niet eens echt geweest en hij stond al met grote ogen dit was gewoon leuk om der bij te doen. Zo meteen kwam de echte verassing. Mijn hand haal ik even door mijn haar en kijk dan Louis met een glimlach aan.

    Liam James Payne

    Ik grinnik even als ze zegt dat dat een compliment was 'Nou nog een keer bedankt dan' zeg ik lachend. Ze zegt dat ik wat moest kiezen maar blijft vervolgens wel tegen me aanhangen. Ik grinnik zachtjes en voel daarna hoe ze tekeningetjes maakt op mijn borstkas wat eigenlijk wel lekker aanvoelt. 'Weet je ik heb opeens geen zin meer om wat te gaan pakken' zeg ik lachend en trek Sienna op mijn schoot. Ik sla mijn armen om haar heen en druk mijn lippen op de hare. Ik glimlach even tegen haar lippen aan en haal ze er dan weer af. Ik glimlach naar haar en kijk der in haar ogen aan. Daarna plaats ik mijn lippen opnieuw op de hare en dit keer lik ik over mijn lip.

    Sienna Lakes.

    "Alsjeblieft." antwoordde ik zachtjes om vervolgens door te krijgen dat Liam wel geniet van de aanrakingen. Ikzelf vond het enkel leuk om te doen, het hielp goed tegen het probleem vanwaar ik mijn handen moest laten.
    "Waar heb je dan zin in, hm?" vroeg ik grijnzend, maar al snel werd het antwoord me duidelijk toen ik op zijn schoot werd getrokken. Onmiddellijk zette ik mijn knieën aan beide zijdes van zijn lichaam en ik voelde zijn lippen voor een luttele seconde tegen de mijne aan terwijl zijn armen om mijn middel werden geslagen. Zijn chocoladebruine ogen boorden zich even in de mijne en al snel verenigden onze lippen zich weer. Tevreden kuste ik terug en ik opende terend langzaam mijn mond toen ik zijn tong voor een minuscule seconde tegen mijn lippen kon voelen. Mijn handen lagen op zijn borstkas en ik vroeg me af wat Zayn nu wel niet van ons zou moeten denken, maar dan kon hij net zo goed weggaan als hij er iets op tegen had.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Hinkelt, omdat ik altijd nog bezig ben om mijn schoenen aan te trekken, loop ik naar buiten toe. Ondanks het niet helemaal werkt kan ik niet chagrijnig worden en nog wel het geduld opbrengen om het te blijven proberen. Normaal had ik mijn schoenen al lang in de hoek gegooid. Met een glimlach kijk ik naar Harry als ik naar buiten loop, en mijn schoenen aan heb. 'De koekjes van Niall vertelde dat ik hier naartoe moest komen voor iets' zeg ik zo serieus mogelijk. 'Of was het toch je kitten die heeft leren praten?' voeg ik er nog bedenkelijk aan toe terwijl ik rustig in de richting van Harry loop. Uiteindelijk schiet ik toch in de lach en hem onschuldig aankijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zianourryx schreef:
    Louis William Tomlinson

    Hinkelt, omdat ik altijd nog bezig ben om mijn schoenen aan te trekken, loop ik naar buiten toe. Ondanks het niet helemaal werkt kan ik niet chagrijnig worden en nog wel het geduld opbrengen om het te blijven proberen. Normaal had ik mijn schoenen al lang in de hoek gegooid. Met een glimlach kijk ik naar Harry als ik naar buiten loop, en mijn schoenen aan heb. 'De koekjes van Niall vertelde dat ik hier naartoe moest komen voor iets' zeg ik zo serieus mogelijk. 'Of was het toch je kitten die heeft leren praten?' voeg ik er nog bedenkelijk aan toe terwijl ik rustig in de richting van Harry loop. Uiteindelijk schiet ik toch in de lach en hem onschuldig aankijken.


    (Ik denk... Ik denk dat je bij de verkeerde rpg zit. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    'Hmm.. in jou lippen?' zeg ik vragend en grinnik dan. Ze kuste terug en opende bijna gelijk haar mond als ik over haar lip heen lik. Ik duw haar wat dichter tegen me aan en onze tongen vinden ondertussen elkaar spelen. Ze spelen een spel en ik geniet ervan. Na een tijdje onderbreek ik de zoen weer en druk nog gauw een zacht kusje op haar lippen. Ik laat mijn handen wel om haar heen en duw haar even tegen me aan om te knuffelen. Ik stop met haar te knuffelen en kijk der met een glimlach aan en druk alweer een kusje op haar lippen. Het is gewoon leuk om te doen. Ik haal mijn hand een paar keer zachtjes door haar haar. Ik ben echt blij dat ik dit eindelijk gewoon allemaal bij der kan doen als ik gewoon eerder had gedurfd haar te zoenen kon dit al veel eerder.

    [gtst kijken reageer daarna wel]

    [is het stukje van Lou verkeerd of niet?;p want weet nu niet of ik moet reageren ahha]

    ( Ja, volgens mij ook ja...Ik weet het zelf ondertussen niet meer x'D)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [xD, moet ik er maar gewoon op doorgaan of niet?]

    ( Ik wil hem ook wel even aanpassen..Het maak mij niet uit en sorry x'D)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [kies maar]

    ( Nope, jij mag kiezen want je bent nog steeds degene die erop moet reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik reageer wel gewoon:P]

    Sienna Lakes.

    Ik grinnikte zachtjes tegen zijn lippen aan en ging mee met het spelletje dat onze tongen aan het spelen waren. Het was net tikkertje in elkaars mond... Ik bleef rustig op Liams schoot zitten terwijl ik helemaal opging in de zoen, totdat Liam ermee stopt en nog een zachte kus op mijn lippen drukt, waardoor ik een verontwaardigt geluidje uit mijn mond liet glippen. Ik kreeg een knuffel en nog een enkele kus, voordat ik zijn hand door mijn haren voelde gaan en ik mijn hoofd op zijn borstkas liet vallen. "Dat was niet slecht, Liam." antwoordde ik grijnzend. Ik sloot mijn ogen eventjes en bleef lusteloos tegen hem aanliggen. Die film kon me gestolen worden, Liam was toch een stuk leuker om na te kijken.


    Reading a good book is like taking a journey.