• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    Ik schiet in de lach als ik zie dat Louis zo ongeduldig was dat die niet eens normaal ze schoenen aan heeft getrokken voor die naar buiten ging en dat nu nog aan het doen is. Ik schiet in de lach en kijk hem aan, 'Of was het je mobiel die ineens begon te praten?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Ik kijk naar Louis en glimlach even daarna haal ik twee cadeautjes achter mijn rug vandaan en stap naar Louis toe. Ik duw ze in zijn hand en glimlach, het eerste is een simpel cadeau, een beertje met een hartje daarop 'I love you' het tweede cadeau is ingepakt, het is een boekje met allemaal foto's der in van bijna onze hele tijd samen vanaf we elkaar ontmoet hebben tot nu zo'n beetje. Op elke bladzijde staat een tekstje over de herinnering of over hoeveel Louis voor me betekent. Op de laatste pagina staat nog iets bijzonders, maar dat zag die zo wel. Dit was echt nog niet alles ik had nog wat dingen bij me.

    [wanneer gaat dat vreemdgaan gebeuren beginnen? want dan moet je even zeggen als ik iets met mijn personages moet doen ^^]
    Liam James Payne

    'Van jou ook niet Sienna' zeg ik lachend en glimlach als ze rustig tegen me aan blijft liggen. 'Je hebt helemaal geen zin meer in die film nu hé?' vraag ik lachend en kijk der aan. Zelf was ik nou ook niet bepaald bezig met film kijken. Hoe an je je ook op een film concentreren als er zo'n leuk meisje bij je is? Ik druk een kusje op Sienna der kruin en ga daarna veder met door haar haar strelen. Ik glimlach even en kijk daarna even naar de film maar eigenlijk al snel weer naar Sienna. Mijn handen doe ik iets strakker om haar heen gewoon omdat ik er dicht tegen me aan wil hebben.

    (Daar had ik het nog met Naomi over, maar dan moet zij eerst met Zayn reageren. ;p)

    Sienna Lakes.

    "Hm, kon het beter dan?" vroeg ik lusteloos, zonder enige overtuiging erin. Ik lag nu eenmaal goed en daar werd ik moe van. Als ik zou willen, kon ik makkelijk ik slaap vallen op Liams schoot. "Welke film? Ik zie toch iets veel leukers voor me, niet?"
    Zacht grinnikend bleef ik tegen Liam aanleunen terwijl ik af en toe zwakjes glimlachte. Liever kon je iemand niet hebben, toch? Ik voelde zijn armen iets strakker om me heen en ik verkrampte eventjes door de druk die ik ineens rondom me voelde, maar het was eigenlijk meer een reflex. Braaf kroop ik nog iets dichter tegen hem aan en blikte af en toe naar Zayn, die op de bank zat alsof er geen sprankje leven meer in hem was te vinden. Ik schudde eventjes mijn hoofd en slaakte een zachte zucht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Zayn zit dood op de bank...iemand moet hem tot leven wekken x'D Ik zal even met hem en Lou reageren)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Lach niet, Styles' zeg ik als Harry in de lach schiet door mijn ongeduldigheid. Maar natuurlijk ook doordat ik daarom mijn schoenen niet aanhad en nu zo moeilijk doe. Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Nee, mijn mobiel kan niet praten, dus dat is onmogelijk' antwoord ik lachend en kan niet anders dan met een glimlach terug kijken. Langzaam verandert mijn blik naar verbaasd als Harry twee cadeautjes achter zijn rug vandaan haalt en ze in mijn handen duwt. 'I love you too, Hazz' zeg ik zachtjes bij het zien van het beertjes en druk een kusje op zijn lippen. Daarna begin ik langzaam met het uitpakken met het tweede cadeau terwijl ik mijn blik toch weer op Harry richt. 'Maar dit allemaal is toch helemaal nergens voor nodig, allerliefste Harry.''

    Zayn Javadd Malik

    Mijn afwezige blik gaat van Liam en Sienna naar de televisie en probeer me te concentreren op de film. De personages komen me bekend voor, maar kan er zo niet opkomen waar het precies over gaat.Mijn blik gaat terug naar Sienna op de momenten dat ik doorheb dat ze af en toe naar me blikt. Volgens mij heeft iedereen wel door dat ik deze dag wel heel erg afwezig ben en meer in mijn eigen wereld zit. Zelf zou ik ook niet weten waar het door zou komen, maar dat zou misschien ooit nog wel een keer duidelijk worden. Of niet, maar dat zien we vanzelf wel.

    ( Mijn reactie met Zayn faalt, maar heb echt geen idee wat te schrijven....Loop te ver achter met hem^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik probeer wel wat. ;p)

    Sienna Lakes.

    Ik beet even op mijn onderlip toen Zayn opmerkte dat ik hem een aantal blikken toewierp. Het waren mijn vragende en verwarde blikken, aangezien ik niet begreep wat zijn probleem was. Iedereen had wel eens een dagje dat hij of zij afwezig was, wat maakt het ook uit?
    "Wacht eventjes." mompelde ik tegen Liam om me vervolgens uit zijn greep te verlossen en naar Zayns kant te kruipen, waar ik naast hem ga zitten en mijn benen optrok. "Vertel eens, ijdeltuit. Wat zit je dwars?" vroeg ik grinnikend, waarna ik hem een plagende blik gaf en mijn wenkbrauwen optrok. "Is je kam soms gepikt?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    'Doe ik wel' zeg ik plagend en lach nog steeds een beetje. 'Maar de koekjes van Niall wel huh?' zeg ik en schud lachend mijn hoofd. Ik glimlach even na de woorden van Louis, 'Weet ik toch' zeg ik grijnzend en glimlach daarna even. Hij begint met het uitpakken van het boekje en ik glimlach even. Tuurlijk wel, je verjaardag is bijzonder, en dan wil ik je wat geven' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Blader der maar in' zeg ik met een glimlach en hoop dat die eigenlijk wel een beetje snel bij de laatste pagina zou zijn. Daar staat namelijk alleen een zin, Marry me boobear. Nu maar hopen dat die daar snel komt en dat zijn antwoord ja zou zijn, als hij voor de laatste pagina zou zijn zou ik stilletjes op mijn knieën gaan met het doosje waar de ring inzit open. Hopelijk merkt hij daar nog niks van voordat hij bij de laatste pagina is maar hij is waarschijnlijk toch druk bezig met het boekje.

    (OMG. Hoe cute. Oké, sorry... Ik stoor niet meer.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [haha xD i vindt het niet erg hoor ^^]

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 21:59 ]

    Zayn Javadd Malik
    Ik wierp Sienna een zwakke glimlach toe toen ze even op haar onderlip beet toen ik haar opmerkte. De blikken waren niet geheel ongepast aangezien ik ook maar al te goed wist dat dit mijn gedrag niet was. Tenminste niet in de beurt van mijn vrienden, want bij onbekende zou het nog wel eens voor kunnen komen. Mijn blik was alweer op de televisie gericht toen ik vanuit mijn ooghoeken zag dat Sienna mijn kant gekropen kwam, waar ze naast me kwam zitten. 'Dan hebben we tenminste iets gemeen. Maar het valt niet uit te leggen als ik het zelf ook niet weet' antwoordde ik en kon het niet laten om te grinniken na haar volgende woorden. Al zorgde haar plagende blik daar ook voor. 'Mag toch hopen van niet, want diegene heeft een probleem'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    ''Ach, doe ook maar want ga niet weer in discussie zeg ik uiteindelijk en kan het niet laten om ook te lachen. 'Ja, dat zijn uitzonderingen' antwoord ik zo serieus mogelijk en kijk Harry aan. Ik ben blij dat mijn volgende woorden toch ervoor zorgen dat hij even glimlacht. 'Uhh...geen commentaar daarop' zeg ik met een dezelfde grijns. Mijn blik ging van Harry terug naar het cadeau, die ik aan het uitpakken was. 'Is het nog wel mogelijk om nog tegen jou in te gaan, Hazz?' vraag ik met een glimlach en blader door het boekje, nadat het uitgepakt was en natuurlijk zijn woorden. Een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht bij het zien van de foto's en tekstjes. 'Dit is echt geweldig, Hazz' zeg ik zachtjes terwijl mijn blik nog steeds op het boekje gericht is en het doorblader. Net voor het einde stop ik met bladeren en bij het zien van de foto's en teksten kon ik niet anders dan glimlachen. Alles wat erin stond is echt geweldig, maar denk dat dit toch wel een van de beste herinneringen is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Gelukkig maar want ik ben nu een zin in een discussie' zeg ik lachend en als hij zelf ook even lacht glimlach ik. 'Owja tuurlijk' zeg ik grijnzend en moet al snel weer lachen. Ik luister naar wat hij zegt en ik grinnik even, 'Niet eens?' vraag ik lachend en glimlach daarna even. 'Nee op dit moment niet Lou' zeg ik met een glimlach en zie hoe hij door het boekje bladert met een grote glimlach. Na zijn woorden wordt mijn glimlach alleen maar breder. 'Ik ben blij dat je het leuk vindt' zeg ik met een glimlach. Als hij vlak voor het einde is en stopt voor het einde ga ik zo stil mogelijk goed zitten en pak het doosje uit mijn broekzak, dit allemaal zonder geluid zodat Lou het nog niet doorheeft. Bij de laatste bladzijde zou hij wel naar mij opkijken en dan zou ik het opnieuw vragen, in de hoop dat zijn antwoord ja is.

    ( Ik moet, jammer genoeg, naar school tot maar zal erna reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Ik ook niet, dus dat komt inderdaad goed uit' zeg ik en de glimlach op zijn gezicht laat me ook weer glimlachen. Niet dat het anders kunnen. 'Het is wel zo, Styles' zeg ik lachend. Ik kijk Harry aan en schud mijn hoofd terwijl een lach mijn mond verlaat. 'Geen antwoord en dat moet toch het antwoord zijn op je vraag' antwoord ik grijnzend. 'Dat zal ik het niet proberen en je -je gelijk geven.' Niet dat het erg was om er niet op in te gaan en Harry zo zijn gelijk te geven. Rustig blader ik het boekje door en de glimlach zou echt niet meer van mijn gezicht verdwijnen. 'Hoe kan dat nu niet zo zijn?' vraag ik. Dit kan je gewoon niet anders dan geweldig vinden. Langzaam blader ik toch verder door het boekje. Doordat ik zo verdiept was in het boekje had ik nog geeneens door wat Harry aan het doen was. Eenmaal bij de laatste bladzijde zakt mijn mond bijna open van verbazing bij het lezen van de zin die er staat. Ik heb van alles verwacht, maar deze zag ik dus echt niet aankomen. Ik lees dan ook de regels een aantal keer over voor ik mijn blik op Harry richt. Mijn verbazing word alleen maar groter en open mijn mond om iets te zeggen, aleen er komt niet meer dan een vreemd geluidje uit. Niet in staat om iets te kunnen zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hihi ze gaan one thing zingen bij voice kids:P ben bezig met reactie btw.]