• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 10:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Misschien wel, wie weet.' lach ik zachtjes en draai mijn hoofd zodat ik hem kan kussen.
    Dan maak ik me voorzichtig los uit zijn omhelzing. 'Opruimen.' grinnik ik en duw hem zachtjes op een stoel.
    Hij mag niet helpen. Ik buk me en begin alles terug mooi op zijn plek te leggen. De flessen zet ik straks wel weg.

    Axton
    Nja, zo vuil had ik het gisteren niet gemaakt, dus ze had waarschijnlijk niet lang werk.
    Ze bukte zich voorover en haar kleren spanden zich wat meer om haar kont. Ik kon nu de mooie vorm zien en was daar helemaal niet kwaad om.
    Damn, zelfs met kleren aan wond ze me nog enorm op... En moest ik nu altijd aan seks denken?
    Wat voor monster ben ik niet?
    Ok... maar seks was wel leuk. Zeker met Alexi. Mijn prachtige Alexi. Met haar mooie, sierlijke lichaam...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nu klinkt hij echt als een verslaafde xd]
    Alexi
    Als alles weer gewoon ligt, laat ik me op zijn schoot zakken. 'Hm wat is je lievelingseten?' vraag ik hem glimlachend.
    Straks kijk ik wel of we alles hebben anders moet ik naar de winkel. Ik draai me zodat ik hem kan aankijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt zachtjes tegen me dat het eten bijna klaar is en ik knik. Ik lach dan om wat Nick zegt. 'En dan wil je dat ik bij je kom schoonmaken?' Vraag ik grinnikend. 'Ik woon er niet meer dus waarom moet ik het dan schoonmaken?'
    Ik kijk even richting de keuken.
    'Anyway, ik moet gaan ophangen. Jake heeft gezegd dat het eten bijna klaar is en ik ga nog even bij Katherine kijken met haar kamer. Ik bel je misschien later vanavond nog wel oké?'
    Daarna hang ik op en loop ik richting de keuken eerst naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jake en Katherine zijn de tafel aan het dekken btw xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmm, schnitzel.. met erwtjes!" zei ik glimlachend.
    Ik zette de gedachte aan seks uit mijn hoofd. Of probeerde het toch. Ah, nu moest ik daar niet aan denken.
    "En een pijnstiller." pruilde ik erna. Stomme kater gecombineerd met mijn hoofd tegen de salontafel slaan..

    }I know!!!!!! :P{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik grinnikend. 'Wil jij de ingrediënten laten verschijnen? Dan zoek ik achter die pijnstiller.' zeg ik en loop naar de badkamer. Ik vind een potje met pijnstillers en pak die mee. Ik loop naar beneden terug en pak een glas water uit de keuken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liet alles wat ze nodig had in de keuken verschijnen en verhuisde ondertussen van de stoel naar de zetel.
    Ik nam de afstandsbediening en zette de tv zachtjes aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zie hem in de zetel zitten en ga op de leuning zitten en geef hem zijn glas en aspirine.
    Ik besluit al een deel van het eten te doen en dan kaarsjes neer te zetten. Ik loop naar de keuken en zoek een kookboek.
    Als het vlees klaar is om te bakken leg ik het op een bord en leg die in de frigo, hetzelfde met de erwtjes en de patatjes.
    Dan zoek ik kaarsjes en zet die neer in de living zonder hem te storen. 'Ben zo terug voor je massage.' fluister ik in zijn oor. Ik loop naar de slaapkamer en kleed me uit. Ik pak een zwart setje en trek die aan en zoek de massage olie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik nam glimlachend de pijnstiller in en tegen ze in mijn oor kwam fluisteren dat ze zo terug was voor mijn massage, begon die al goed door te werken.
    Ik zakte wat ontspannen onderuit in de zetel en sloot mijn ogen. Met een glimlach om mijn lippen.
    Ik was gewoon blij dat alles weer goed was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik doe de staart uit mijn haar en pak het flesje. Ik loop op mijn gemak terug naar de living waar ik hem met gesloten ogen zie zitten en een glimlach om zijn lippen. Ik zet het flesje op het salontafeltje en ga op zijn schoot zitten met mijn gezicht naar hem toe. Ik druk zachtjes mijn lippen op de zijne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Jake zegt zachtjes tegen me dat het eten bijna klaar is en ik knik. Ik lach dan om wat Nick zegt. 'En dan wil je dat ik bij je kom schoonmaken?' Vraag ik grinnikend. 'Ik woon er niet meer dus waarom moet ik het dan schoonmaken?'
    Ik kijk even richting de keuken.
    'Anyway, ik moet gaan ophangen. Jake heeft gezegd dat het eten bijna klaar is en ik ga nog even bij Katherine kijken met haar kamer. Ik bel je misschien later vanavond nog wel oké?'
    Daarna hang ik op en loop ik richting de keuken eerst naar Jake.


    Nick
    'Omdat ik daar verschrikkelijk in ben, en op die manier heb jij ook eens iets te doen' Andwoorde ik simpelweg, 'Anyway, ik moet gaan ophangen. Jake heeft gezegd dat het eten bijna klaar is en ik ga nog even bij Katherine kijken met haar kamer. Ik bel je mischien later vanavond nog wel oké?' Vraagt ze en voordat ik kan andwoorden hangt ze op. Ik loop met het boek naar boven en zie vervolgens dat ik weer een sms'je heb van Hayden. 'Dan heb ik dat er voor over.' stond er, was het verstandig om terug te gaan? Was het verstandig om er mee door te gaan? Of zal ik dan ook deze relatie verpesten? 'Als je dat zeker weet.. Er ligt een briefje onder het kussen van mijn bed in de kamer met daarop het adres van mijn huis. Als je het zeker weet kom dan vanavond naar me toe, ik wacht hier en snap het als je besluit niet te komen' Stuur ik terug, ik zou het huis voor haar klaarmaken, iets wat ik kon doen in een vingerknip als ik een moter zou horen, maar ik verwachte het niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik doe de staart uit mijn haar en pak het flesje. Ik loop op mijn gemak terug naar de living waar ik hem met gesloten ogen zie zitten en een glimlach om zijn lippen. Ik zet het flesje op het salontafeltje en ga op zijn schoot zitten met mijn gezicht naar hem toe. Ik druk zachtjes mijn lippen op de zijne.

    Axton
    Ik open mijn ogen even als ik haar lippen op de mijne voel, maar sluit die dan weer om van de kus te kunnen genieten.
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en voelde toen dat ze wat anders aanhad. Ik opende mijn ogen weer en verbrak de kus om te kijken.
    "Sexy." complimenteerde ik haar glimlachend en ging met mijn handen naar de onderkant van het doorzichtige, kanten lijfje. Het zou nog moeilijk worden om eerst te wachten tot die massage voorbij was...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en haal zijn handen van de onderkant af. Ik schud mijn hoofd. 'Misschien straks.' zeg ik plagerig en sta recht. 'Omdraaien en uit met dat shirt.' grijns ik lichtjes en pak het flesje terug van het tafeltje. Ik kijk hem afwachtend aan en ga op het tafeltje zitten met mijn ene been over mijn andere been geslagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik pruilde lichtjes en trok mijn shirt uit.
    "Ik denk toch dat het bed beter ligt... Je weet wel, zo kan ik beter ontspannen en zo..." grijnsde ik. Natuurlijk wou ik niet alleen naar de slaapkamer omdat het bed comfortabeler lag. Mijn gedachten keerden terug naar die handboeien. Hmm, ja, die lagen daar ook nog...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik pak zijn hand vast en huppel dan half naar de slaapkamer. Ik pruil lichtjes nu. 'Maar er zijn hier geen kaarsjes?' zeg ik.
    Ik had ze speciaal in de living gezet voor die massage.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'