• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    jenna laponder
    "Zullen we gaan?" Vraagt rosa aan mij. Ik antwoord:" ik wil niets liever, maar volgens mij is niet iedereen klaar om te gaan. Als we er klaar voor zijn gaan we wel okay?" Ik kijk naar dylan die met pijn op de grond ligt en hij slaapt volgens mij bijna. " iedereen is nog bezig met bijkomen dus beter kunnen we even wachten. Is iedereen hier wel okay?" Vraag ik aan rosa. En ik pak mijn spiegel uit mijn tas. Ik begin weer langzaam gevoel terug te krijgen.


    :dp

    chloe jolie eberson

    Ik keek verbaasd naar jenna die haar shirt omhoog trok om de aandacht te trekken, ik was te moe om er op te reageren, maar jezud wat dacht zij nou eigenlijk, ik trek mijn shirt even voor de jongens omhoog, kunnen ze gelijk mijn tieten zien, ik vond dit wel heel erg overdreven. Alex hielp mij omhoog waardoor ik op zijn schoot kwam te zitten en deed de riem om ons beide, hij leek banger dan mij te zijn, en dan is hij nog wel een jongen. Hij hield me stevig vast, en verborg zijn hoofd in me nek. Ik begon te giechelen. 'ik weet dat dit totaal niet grappig is alex, maar eigenlijk kan ik er niet echt tegen als iemand aan mijn nek zit, ik krijg dan echt kippenvel over mijn hele lijf'

    Alexander Elias Rodrigues
    Ze giechelde even,ik begreep niet echt wat ze grappig vond aan de dood.
    'Ik weet dat dit totaal niet grappig is Alex, maar eigenlijk kan ik er niet echt tegen als iemand aan mijn nek zit, ik krijg dan echt kippenvel over mijn hele lijf' legde ze dan uit en ik kijk op. "Oh,sorry."zeg ik stil en adem eens diep in.
    "Zijn er nog zwemvesten?"vroeg ik aan iemand,die het wist.Aangezien ik en Chloe nog geen zwemvest hadden en we die waarschijnelijk nodig zouden hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosa Charlotte Smith
    Ik knikte "aandacht aan de 2e klas hoeven we niet te besteden in iedergeval. Maar hopelijk gaat het goed met iedereen hier." Ik draai mijn hoofd om naar Chloe en Alex, die wel heel close lijken bezig te zijn. Ik rol met mijn ogen en ga languit op de vloer liggen. Michael zit nog op de vloer, en zit precies achter me. Ik grinnik en trek m'n shirt wat op aangezien die naar beneden was gezakt door het heen en weer lopen etc. "Iedereen is dood in het vliegtuig, op ons 8 na" mompel ik en bekijk het oh zo interessante plafon. "Ik ga kijken of er nog dingen die handig zijn bij die andere mensen uit de 2e klas zitten die we kunnen gebruiken" ik sta op en loop richting de 2e klas. Voor ik de deur uit ging hoorde ik iemand wat vragen "zijn er nog zwemvesten?" Ik draai me om en knik naar Alex. "Onder je stoel zitten deze, ook bij Chloe" ik draai me weer om en loop weg.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 21:09 ]

    jenna laponder
    Ik hoor alex vragen om zwemvesten en rosa geeft antwoord. Ik denk meteeen: yay iemand die ook zwemmend weg wilt:D "alsjullie je zwemvest hebben kunnen we misschien proberen om op het vliegtuig te klimmen en dan kunnen we kijken waar we zijn. Als iedereen dan wakker word weten we tenminste waar we zijn en dan kunnen we dat zo aan de rest vertellen. "Ik heb mijn kracht weer terug dus wie gaat er met mij mee? Alex? Chloe? Vinden jullie dat ook een goed plan? En gaat het weer wat beter chloe?"Vraag ik aanhun en ik sta op. ik schrik van de kracht die ikineens heb.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 21:19 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Het meisje die volgens mij Rosa niemde zei dat de zwemvesten onder de stoel zaten. Ik deed de riem los en tilde Chloe op en zette haar terug op haar stoel zodat ik makkelijken aan de zwemvest kon.Ik gritste hem vanonder mijn stoel en haf het dan aan Chloe,daarna nam ik het andere zwemvest vanonder haar stoel en ik deed hem dan om.Jenna vroeg wie dat er mee wilde gaan om te kijken dat er nog land is en ik knikte zacht."Ik ga wel mee."

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 21:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Rosa zei dat de zwemvesten onder de stoel lagen. Alex pakte er een en gaf hem aan mij zodat ik hem aan kon trekken. 'ik wil best wel mee gaan, maar kunnen we niet beter wachten, tot iedereen goed is aangesterkt, dat lijkt me namelijk het belangrijkste, en onze bagage zoeken bijvoorbeeld, hebben we tenminste nog kleren' ik probeerde op te staan wat nogal moeilijk ging en liep naar het tweede stuk van het vliegtuig, en deinsde geschrokken achteruit. 'euhm.... Iedereen hier is dood behalve wij' zei ik geschrokken en liep terug.

    jenna laponder
    Alex zei dat hij wel mee ging:"nice thankyou:D letsgo! Hopelijk zijn we ergens in frankrijk ofzo hahahaha:p" zeg ik tegen hem en hoor chloe zeggen dat iedereen behalve wij dood is. Ik loop naar haar toe een geef haar een knuffel. " ik weet het meid, het is erg, maar we kunnen er beter maar niet al te veel over nadenken. Anders ga je ook even mee kijken met alex en mij. Vind je dat fijn?" Vraag ik aan haar.


    (mensen is ga hierrna niet meer reageren want anders mist de rest echt heel veel endat is best lulig..okay?)


    :dp

    chloe jolie eberson

    Ik hoor jenna lachen dat ze hoopt dat we im frankrijk zijn en geeft me daarna een knuffel, en vraagt of ik met haar en alex mee wil. 'Jenna laat me alsjeblieft los, wat ben jij een hypocriet zeg, jij gaat hier lachend hopen dat we in frankrijk zijn, en daarvoor laat je je tieten zien om aandacht, ik snap dat we niet in paniek moeten raken, maar volgens mij kun je ook niet echt goed de ernst in zien, maar ga lekker met alex zoeken, maar ik blijf hier bij deze mensen' ik kijk haar even aan en kijk dan even kort naar alex, zou hij nou echt met haar meegaan?, ik kniel even neer naast dylan en voel nog even aan mijn hoofd. 'wat is er met je rib aan de hand?'

    jenna laponder
    chloe gaat helemaal boos tegen me lopen doen en ik laat haar los. " sorry hoor chloe, ik wou alleen aardig zijn, maar schijnbaar kan jij dat niet dus je hoeft niet op mij te rekenen hoor. Veel succes met dit overleven. Dat zal je vast wel nodig hebben." Ik trek mijn zwemvest uit en ga weer naast dylan zitten. " alex, misschien kunnen we beter eventjes wachten op de rest..." ik knoop voorzichtig het shirt van dylan van mijn hoofd af en zie dat het bloeden is gestopt. Op mijn hoofd zit wel eenn helegrote wond maar de pjjn is weg. " hier is je shirt terug.... je zal het vast wel niet meer willen haha....maarja...." ik pak de icepack uit het eenmaal bebloedde shirtvan dylan en ik leg het met een theedoek op zijn rip. Met een zielig gezicht kijk ik naar hem en naar chloe die ook bij hem zit. Ze is dan wel een bitch, maar ik ben te aardig om boos te blijven. " hoe gaat het met jehoofd?" Vraag ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 21:59 ]


    :dp

    Cynthia Phoebe Swann

    Ik keek naar Jenna. 'Je bent irritant. Moet ik jou ook verlammen? Of mag ik je neertrappen zodat je de komende maanden verlamt bent?' siste ik en ik ging voor haar staan. Mijn hand klemde zich om haar schouder zodat ze niet wegkon of hem eraf slaan. Ook gleden mijn duim en wijsvingerop de goede plekken om haar te kunnen verlammen. 'Dus, biedt je je excuses aan Chloe aan of ga je nog even door?' vroeg ik met een onschuldig, klein glimlachje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    jenna laponder
    "omg ik heb niks fout gedaan tegen chloe, zij begon boos te doen tegen mij hoor. dus ik ga mijn excuses niet aan bieden. En als jij zonodig mensen pijn wilt doen moet je het lekker doen, maar daarmee maak je geen vrienden hoor." Zeg ik kalm en ik voeg eraan toe:" kom maar op, verlam me maar hoor. Dan ben ik tenminste af van de shit." Zeg ik en ik kijk haar aan. " ik vindhet echt heel aardig dat je mij de pijn zou willen besparen." Ik glimlach naar haar en draai mijn hoofd naar chloe. Ik zeg nog tegenhaar:" bedankt hoor, hebje nu je doel bereikt?"


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Jenna stelde voor om te wachten tot de anderen bijkwamen en ik knikte instemmend dat was best een goed plan.
    Daarna had Chloe plots een hevige kritiek en zo begon te chaos weer.
    Het meisje die volgens mij Cynthia noemde begon te drijgen en ik kreeg hier nu echt genoeg van,We waren net neergesort en we zijn de enigen die het overleefd hebben."Hé hou nu eens allemaal op!"riep ik kwaad.
    "We zijn net neergestort en het enigste wat sommigen doen is elkaar uitschelden of verwonden !"riep ik.
    Ja ik was een held op sokken ,maar dan dit ging er ook niet van komen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 22:21 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ze zijn al neer gestort ahum....
    Ik schrijf zometeen in bed wel eventjes! xo]

    Bieberen schreef:
    [ze zijn al neer gestort ahum....
    Ik schrijf zometeen in bed wel eventjes! xo]


    (okies is goed...moeten we je dan zo even bijpraten? Of volg je het wel?)


    :dp