• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik kneep mijn ogen toe,hopend dat als ik ze open doe ik gewoon wakker word in mijn bed,maar als ik ze open,blijkt het dat ik nog steeds in deze nachtmerry vastzit.Chloe nam mijn hand vast uit angst en ik kneep zachtjes in haar hand terwijl ik in mezelf een schietgebetje maakte.
    Alsjeblieft,laat dit gewoon een nachtmerrie zijn.dacht ik in mezelf. De stuwardessen,probeerden ons gerust te stellen,maar het feit dat de piloot bewusteloos is ,maakt het alleen nog maar erger en maakte me nog angstiger dan ik ooit al was geweest.

    (Ik moet eten)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosa Charlotte Smith
    Ik kneep zowat de stoelleuning fijn. Ik was doods bang, maar dan ook echt doods bang. Een traan rolde over mijn wang, en meerdere tranen volgde het voorbeeld van die ene. Het kon me geen flikker schelen wie me nu zag, ik wou niet dood. Ik had naar mn vader moeten luisteren en gewoon niet mee gaan. Woest keek ik de stewardess aan toen ze zei dat de piloot buiten bewust zijn was, slet red me gewoon en sta niet dood leuk te vertellen dat die buiten bewust zijn was!

    jenna laponder
    Toen ik mijn ogen opendeed keek ik recht in de ogen van dylen n ik keek snel weg. Op dat moment voelde ik een hele harde dreun en gilde van angst. Ik voelde mijn botten pijn doen en ik knalde met mijn hoofd tegen het tafeltje voor mij. Dus dit was het? Dit was wat je altijd op tv zag als een vliegtuig neer stortte? Leef ik nog? Dacht ik en ik voelde aan mijn hoofd die verschrikkelijk pijn deed. Ik zag dat er bloed aan mijn hand zat.


    :dp

    Dylan James Parker

    Ik zag hoe Jenna met een klap op een tafeltje terecht kwam. Zo snel als ik kon stond ik op en rende naar haar toe. Ik scheurde mijn overhemd kapot en wikkelde het om een icepack heen. Die legde ik op haar hoofd. Ik hIeld haar stevig vast, geen idee of ze het wilde maar ik deed het toch.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Rosa Charlotte Smith
    Ik opende mijn ogen en voelde pijn, pijn overal. Half verbaasd keek ik naast me waar ineens Dylan zat, samen met Jenna op zijn schoot. Ik schrok toen ik bloed zag, bloed op mijn handen. Ik beet op mijn lip, ik háát bloed. Langzaam voelde ik alles draaien en het gevolg daarvan waren zwarte vlekken, vlekken die niet weg gingen. Een groot zwart gat vormde zich en ik viel flauw.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:26 ]

    jenna laponder
    Dylan kwam naar mij toegerent en hield iets tegen mijn hoofd. Ik heb geen idee wat het was maar het verzachtte de pijn dusik liet het zo. Toen pakte hij me stevig vast.
    Ik wilde het niet. Ik kende zijn soort, ze breken je hart en ze laten je zitten op hetmoment dat je hun het hardste nodig hebt, maar ik was bang en wou niet alleen zijn, dus ik maakte me klein en ik duwde me tegen zijn lichaam aan. Ik zag rosa naast mij uit haar stoel glijden. Ik kreeg nog een zacht rosa uit mijn lippen geperst, maar meer niet. Ik waste zwak.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:27 ]


    :dp

    Dylan James Parker

    Ik hield Jenna stevig vast. "Sttt... Het komt wel goed.", ik streelde langzaam haar haar. Ik zuchtte even. Daar ging mijn hele badboy imago. Mijn laatste vriendin dumpte me omdat ze me te soft vond. Dat brak me daarom probeerde ik zo te worden, een badboy. Maar het lukte niet, ik kon het niet. Ik keek weer naar Jenna, ze was mooi, nee prachtig!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Cynthia Phoebe Swann

    Zo snel als ik kon rende ik naar het meisje dat Rosa heette en tilde haar soepel op. Gelijk hield ik haar hoofd omhoog en schreeuwde wat in het Italiaans. Als ik één ding geleerd had was dat ze nooit langer dan vijf minuten weg mocht zijn. 'HAAL VERDOMME WATER!' krijste ik en ik probeerde Rosa bij te wekken. Gelijk begon ik haar door elkaar te schudden. 'Mijn god, we gaan dood, Dylan. En jij zit te fluisteren dat het goed komt?' Uit frustratie gaf ik hem een klap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    chloe jolie eberson

    Ik voelde dat alex nog even een kneepje in me hand gaf, en hoorde toen alleen nog maar lawaai. Dit was het dan, ik ging dus echt dood, de tranen stroomde over mijn wangen en vloog hard opzij tegen alex aan, ik kwam met een klap tegen de kant van het raam aan, en voelde aan mijn hoofd, jup bloed. Ik had geen tijd om na te denken want het vliegtuig kantelde, en voelde alleen maar pijn, daar lag ik dan bij een onbekende jongen op schoot, in een neergestort vliegtuig.

    Dylan James Parker

    Ineens kreeg ik een klap. "Ik probeer haar te kalmeren!", ik keek naar het meisje en gaf haar een flesje water. "Hier.", ik hield Jenna nog steeds vast. Tuurlijk wilde ik in paniek raken maar ik moet proberen kalm te blijven ookal was dat soms moeilijk.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    jenna laponder
    Dylan was tot mijn verbazing heel liefvoor me en ik fluisterde:" daar gaatje imago dylan.." ik keek even omhoog naar hem en vroeg of hij niks mankeerde. Ik greep met mijn laatste beetje kracht naar mijn tas en gooide een flesje water naar cynthia die dylan sloeg. " doe even rustig!" Zei ik tegen haar. " hij probeert alleen aardigg te doen!" Ik richtte me tot dylan envroeg of het veel pijn deed.


    :dp

    Joe Andrew Shay

    Ik liep rustig naar Jenna en Dylan toe. 'Ze bloedt niet hevig. Over een paar weken is er niks meer van te zien. Als we geluk hebben dan redden we het wel. Iedereen pak je zwemvest die onder je stoel ligt' zei ik kalm. Ik had ervaring met vliegtuigen, alles had ik uit mijn hoofd geleerd. Even snel haalde ik een hand door mijn haar en keek rond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosa Charlotte Smith
    Minuten verstreken en nog was ik niet bij gekomen. Het enige wat ik zag was zwart, een eindeloos zwart gat.

    Dylan James Parker

    "Mijn imago maakt me nu niks meer uit.", ik streelde haar haar. "Het deed niet veel pijn, ik klapte alleen net met mijn rip tegen de stoel voor me aan, doet een beetje pijn.", ik glimlachte even naar haar. "Hoe zit het bij jou?", ik keek haar lief aan. Ik wilde bij mijn oude imago blijven maar ik deed het niet..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    jenna laponder
    Ik luisterde naar wat joe zei en ik vroeg:" ben je soms dokter? Haha no joke!" Ik probeerde op te staan en een zwemvest te pakken maar ik had te weinig kracht en ik viel weer. Ik kreunde en ik zei:" het lukt niet! Please. Kan iemand me helpen?" " moeten we chloe niet even helpen? " ikgil heel hard chloe en als ikgeen antwoord krijg zegik: " iemand help chloe!"

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:40 ]


    :dp