• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    Dylan James Parker

    Ik tilde Jenna omhoog en zette haar op een stoel en gaf haar een zwemvest. "Hier.", ik glimlachte even en trok zelf ook een zwemvest aan. "Alles komt goed, echt.", ik bleef haar aankijkem.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Cynthia Phoebe Swann

    'Houd je bek' siste ik naar Jenna en ik pakte het flesje water aan. Al snel deed ik wat op mijn handen en legde dat op Rosa's wangen om af te koelen. Daarna liet ik een beetje water op haar gezicht vallen en hoopte dat ze wakker zou worden. Ik was niet goed met dit soort dingen, maar Joe schijnbaar wel. Ik bewonderde hem, hij was net een soort dokter. Zelf deed ik bij Rosa een zwemvest om en bij mezelf

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:41 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexander Elias Rodrigues
    Iedereen begon bijna gek te worden hier,er gebeurde vannalles.
    Jenna had haar hoofd tegen de tafel gestoot en het vliegtuig begon harder te schokken. Zonder dat ik het echt besef tromen tramen langs mijn wangen.
    Chloe vloog hard tegen mij aan enn ik hoorde daarna een doffe klap,ze was tegen het raam gebotst en lag nu bloedens op mijn schoot.
    "C-Chloe?"vroeg ik angstig en probeerde haar wakker te schudden. Ik wist begot niet van ik moest doen nu.
    Mijn adme schokte wat van angst Ik legde mijn hand op haar hoofd hopend dat het zou stoppen met bloeden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jenna laponder
    " en weer bedankt dylan:)" glimlachte ik en ik keek hem aan. Ik kon er niks aan doen, maar mijn ogen gleden naar beneden. Hij zag er té goed uit zonder shirt." Dylan wil je me alstjeblieft even naar chloe helpen? Zij heeft ook hulp nodig en alex is gewond en kan het niet alleen aan." Ik keek lief naar hem in de hoop dat hij me zou helpen.


    :dp

    Dylan James Parker

    "Ja is goed.", ik tilde haar naar Chloe en bleef bij haar zitten. Eigenlijk schaamde ik me voordat ik zo snel brak door mijn badboy imago heen. Ik legde zelf een flesje water op mijn rip. Het deed veel pijn maar ik hoopte dat het zou helpen. Ik keek om me heen. Het was verschrikkelijk maar zoals het leek waren er nog geen dode gevallen. Gelukkig

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:49 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Rosa Charlotte Smith
    Er waren zo'n 10 minuten verstreken, en nog was ik niet bij gekomen. Enkel een zwart eindeloos gat was mijn uitzicht.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:48 ]

    chloe jolie eberson

    Ik hoorde heel zacht iemand mijn naam roepen en knipperde met mijn ogen, en keek in de ogen van alex, er schoot gelijk een pijnscheut door mijn hoofd en ik beet hard op mijn lip. 'alex.... Ik denk dat ik wegviel omdat ik niet tegen bloed kan' ik kijk hem angstig aan en voel aan mijn hoofd, wauw wat deed dat pijn. Ik zag dat er tranen over zijn wangen stroomde. 'niet huilen alex, daar kan ik niet tegen' en veegde zijn tranen weg, waardoor er bloed op zijn gezicht kwam. 'oh oeps'

    Michael Jonathan Grey

    "Damn, wat gebeurd er" mompelde ik zacht. Het vliegtuig begon nog erger te schokken. Ik stond op en keek om me heen. "Guys, wat gebeurd hier?!"


    26 - 02 - '16

    jenna laponder
    "bedankt dylan:D" even legde ik mijn handen op zijn pijnlijke rip."alsje hulp nodig hebt moet je het zeggen" ik schonk hem een glimlach en kroop naar chloe. ik bond mijn sjaal los en wikkele hem om haar hoofd. Ik pak het flesje water van cynthia en ik strooi wat op het hoofd van cloe. "please wake up!"fluister ik. Ik zag stuwardessen op de grondliggen. Ze zagen er...dood....uit

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:52 ]


    :dp

    Dylan James Parker
    "Thanks, ik zal het onthouden.", ik glimlachte lief naar haar. Zelf keek ik naar mijn rip en begon te hoesten. Het deed pijn echt ongelofelijke pijn! Maar ik liet niks merken en ging verder met het helpen van Chloe. Tot ik de stuwardessen dood zag liggen. Ik draaide Jenna's hoofd. "Niet kijken, is niet goed voor je.", zei ik zacht tegen haar.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:54 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Michael Jonathan Grey

    Ik keek om me heen en zag dat er overal paniek was. Ik zag wat stewardessen op de grond liggen. Ik liep naar ze toe en zag dat ze er redelijk dood uit zagen. Ik pakte een van hun polsen vast om te voelen of er nog hartslag was, maar dat was er niet. Ik slaakte een diepe zucht om kalm te blijven.


    26 - 02 - '16

    [Ik kan er niet tegen. Het is stewardessen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik haalde mijn hand van haar bloedende voorhoofd toen ze wakker werd.
    'Alex.... Ik denk dat ik wegviel omdat ik niet tegen bloed kan'zei ze. Een trillerige zucht verliet mijn lippen ,ik was blij dat ze weer bij bewust zijn was,maar om zo langzaam de dood ingejaagt te worden begint mijn hoop lichtjes weg te brokkelen.
    'Niet huilen alex, daar kan ik niet tegen' zei ze en veegde mijn tranen weg,maar aangezien haar hand vol bloed zit had ze mijn gezicht er mee besmeurd.
    Ik glimlachte licht aangezien ze toch probeerde,maar het was verloren tijd. De kans was echt klein dat we dit gingen overleven.
    "Het spijt me,ik kan er niets aan doen."snikte ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jenna laponder
    Mijn adem stokte toen ik de stewardessen zag. Ik begon te huilen en kon aan niks anders denken dan: ik wil weg. Na het een aantal tijden in mijn hoofd gezegt te hebben gilde ik het hardop:" IK WIL HIER WEG!" Ik wou opstaan om weg te zwemmen, maar ik wil niet alleen dus ik val huilend weet terug op mijn plek

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:58 ]


    :dp

    Rosa Charlotte Smith
    Langzaam kom ik bij, en zie dat ik bij Cynthia op schoot lag. "Bedankt Cynthia.." Fluisterde ik en ging rechtop zitten. Ik zag dat Dylan met Chloe bezig was, Jenna zat op haar stoel en mijn ogen belande bij Michael die naast een stewardess zat en een zucht slaakte. "zijn ze...dood?" Vroeg ik twijfelend aan Michael.