• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    Michael Jonathan Grey

    "Zijn ze... Dood?" hoorde ik achter me.
    Ik draaide me om en zag dat een meisje bij me was komen zitten. Ik beet op mijn lip.
    "Helaas wel.."
    Ik keek haar aan.
    "Ik ben Michael, hoe heet jij?" vroeg ik

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:02 ]


    26 - 02 - '16

    Rosa Charlotte Smith
    Ik kneep mijn ogen dicht en kijk naar boven. Fijn, ze zijn dood. Gelukkig is niemand van ons dood. "Fuck.." Mompelde ik. "Ik ben trouwens Rosa, maar zeg maar Roos." Zei ik tegen Michael. Hij zag er niet verkeerd uit, integendeel: hij was hot. Ik ging op mijn billen zitten en een aantal tranen dwarrelde over mijn wang.

    Michael Jonathan Grey
    Ze kneep haar ogen dicht en keek naar boven.
    "Fuck" mompelde ze.
    "Ik ben trouwens Rosa, maar zeg maar Roos" zei ze vervolgens.
    Ze ging op de grond zitten en ik zag dat een aantal tranen over haar wangen dwarrelden. Ik ging goed naast haar zitten op de grond, keek haar aan en pakte haar handen.
    "Niet huilen, het komt wel goed" zei ik met een glimlach.


    26 - 02 - '16

    Cynthia Phoebe Swann

    'Michael-dude? Ja, gast, we storten hier verdomme neer en jij gaat je voorstellen?' siste ik. Ik voelde hoe het vliegtuig langzaam naar beneden ging. Langzaam ademde ik door mijn neus en liet ik mezelf op de grond vallen. 'God, help ons' fluisterde ik. Ik geloofde niet in God, maar bidden kon geen kwaad. Zonder beweging deed ik mijn ogen dicht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosa Charlotte Smith
    Ik gunde Cynthia een boze blik toen ze tegen Michael praatte op een boze toon. Hij ging naast me zitten en keek me aan terwijl hij mijn handen pakte. Een golf van warmte nam mijn lichaam over. "Niet huilen, het komt wel goed" zei hij met een glimlach. Ik zuchte en knikte. "Ik wil hier weg, ik wil naar het warme ibiza" huilde ik zachtjes. Waarom ben ik toch mee gegaan, en had niet gedaan wat mijn vader me toe riep?!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:11 ]

    Michael Jonathan Grey
    "Michael-dude? Ja gast, we storten hier verdomme neer en jij gaat je zitten voorstellen?" siste iemand naar me.
    Ik liet Rosa's handen los en keek naar het meisje dat zo naar me had gesist.
    "Doe effe normaal ja? Voordat ik doodga wil ik wel iedereen hier gekend hebben. Dus ga even iemand anders lopen afsnauwen, ja?" zei ik snel.
    Ik zuchtte onhoorbaar zacht en keek Rosa weer even aan.
    Haar tranen bleven maar stromen.
    "Ik wil naar het warme Ibiza" jammerde ze.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:11 ]


    26 - 02 - '16

    [Ik ga weer, er is een vriendin van mij dus ;x]


    26 - 02 - '16

    [ik ga ook, Sound of Music kijken.]

    Cynthia Phoebe Swann

    'Ik zorg er wel voor dat je dood gaat' gromde ik en ik stond op. Mijn duim en wijsvinger zette ik in zijn schouders en deed een beweging, waarbij hij door zijn knieën zakte. Hij was wel wakker en kon gewoon praten, maar hij kon nu even vijf minuten niet meer opstaan of ook maar wat doen. 'Sorry, maar ik mag je niet' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    jenna laponder
    Ik wil hier weg en niks anders. " gaan we nou nog? Of willen jullie soms in dit vliegtuig gaan trouwen en kinderen krijgen? Verdomme!" Ik kijk naar iedereen en ik wend me tot dylan. "Dylan? Ik wil weg hier, maar niemand luistert!" Met een zuch laat ik me zakken. Ik wil hier weg en ik zal alles doen om te zorgen dat ze luisteren. ik trek mijn shirt omhoog en gil:" kijk jongens! Ik zit in mijn blote tieten!" Eigenlijk is het niet zo...ik zit in mijn bh, maar hopelijk heb ik nu hun aandacht.


    :dp

    [ ik ga ook vrienden van mij komen zo xoxo]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ( ja ik reageer laat want ik kijk, tv xx)


    :dp

    chloe jolie eberson

    Hij zuchte opgelucht toen ik bij was gekomen. Net toen ik had gezegt dat hij niet moest gaan huilen, begon hij weer te huilen. 'Alex please, blijf alsjeblief een beetje kalm, als een jongen gaat huilen, moet ik zelf ook bijna, nouja je maakt je wangen nu wel weer schoon' ik probeerde overreind te komen, maar dat lukte helaas niet. Ik pakte zijn hand vast en kneep er in. 'alles komt vast wel goed'

    Rosa Charlotte Smith
    "Jesus Jenna, ben jij goed in je hoofd?" Ze gilde om aandacht en trok daarbij haar shirt omhoog. "Ik wil ook weg ja, maar is hier iedereen wel oke? En hoe zit het met de mensen in de 2e klas? Daar loop ik wel eventjes heen zover het lukt." Ik sta op en droog mijn tranen waarna ik me een weg baan naar de 2e klas. Ik open de deur en mijn gezicht trekt wit weg. Iedereen was hier dood, opslag dood. Ik loop terug en kijk met grote ogen alleen vooruit. "Ze zijn allemaal dood, opslag dood" zeg ik en ga zitten op de grond naast de stoel waar Jenna zit. "Gaan we dan zo, als iedereen mee gaat en zover mee kan?"

    [ik reageer laat, en ik probeer in de reclame's wat te schrijven]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:23 ]

    Alexander Elias Rodrigues
    'Alex please, blijf alsjeblief een beetje kalm, als een jongen gaat huilen, moet ik zelf ook bijna, nouja je maakt je wangen nu wel weer schoon' zei ze.
    Maar ik kon niet kalm blijven,iedereen was chaotisch en Jenna probeerde een act om aandacht te krijgen,maar het hielp niet echt.
    Chloe probeerde overijnd te komenmaar het lukte niet echt ,dus hielp ik haar rechtop zodat ze op mijn schoot zat,ik deed even mijn riem los en deed hem daarna rond ons bijden,want het vliegtuig begon naar beneden te kantelen.'alles komt vast wel goed' zei ze.
    Ik hield haar stevig vast en verbord mijn hoofd in haar nek.
    Ik was al niet zo'n helden type en ik leek vast een watje,maar ik was bang,voor de dood en ik had nu echt iemand nodig om stevig vast te houden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH