• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    Nyan schreef:
    (...)
    (huh bedoel je dan niet zinken? )

    Ha dat denk ik wel:p


    :dp

    chloe jolie eberson

    Iedereen bleek het een goed idee te vinden en jenna bood een beetje haar excuses aan en deed de sjaal van mijn hoofd af, het was een diepe snee volgens haar, en er liep weer een klein beetje bloed over mijn hoofd. Ik zag dat het niet zo goed ging met alex en ging naar hem toe en ging voor hem zitten. 'gaat alles wel goed, het lijkt net of je gaat wegvallen' ik pak zijn hoofd tussen mijn handen en kijk hem in de ogen aan. 'het komt allemaal wel goed' er kwam een druppel bloed van mijn hoofd op zijn broek, en ik keek ernaar. 'oh sorry, voor die bloedvlek'

    ( gaan we nou wel gwn door of niet?)


    :dp

    jenna laponder
    Ik liep naar dylan toe om te kijken hoe het met hem was. Hij sliep nog. Ik glimlachte naar hem en streek zijn haar uit zijn gezicht. Ik keek nog even of de icepack goed lag op zijn rib en ik dacht: in zijn slaap ziet hij er helemaal niet uit als een badboy....dan is hij best wel een cutie. Ik pak mijn mobiel en stuur een smsje naar mijn opa en oma: hallo!! Het is supe hier op Ibiza en er zijn echt heel veel aardige mensen! Geef sarah en dikke zoen en zegdat ik aan haar denk. Hou van jullie xxxx
    Ik klik op verzend en richt me weer tot dylan. Ik ben bang dat hij het koud krijgt dus ik leg een shirtje van mij over hem heen.


    :dp

    (ik denk het,maar ik ga nu slapen tot morgen)

    Alexander Elias Rodrigues
    'gaat alles wel goed, het lijkt net of je gaat wegvallen' hoorde ik vaag en ik zach schemirig Chloe voor me zitten.
    Lag het aan mij of werd het hier nu echt warm. Ik voelde handen die mijn gezicht vasthouden en geluid die echode ,maar de woorden kon ik niet meer verstoon.
    Mijn hoofd begon wat heviger te bonken.
    "I-ik heb w-wat rust nod-ig."kwam er gestottert uit mijn mond,voordat verschillende zwarte vlekejes voor mijn ogen kwamen en ik mijn ogen sloot.
    Het werd me gewoon te veel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (@DanceBabeA volgens mij hebben ze geen berijk om te kunnen sms'en in het midden van de oceaan hoor en slaapwel )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ook]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nyan schreef:
    (ik denk het,maar ik ga nu slapen tot morgen)

    Alexander Elias Rodrigues
    'gaat alles wel goed, het lijkt net of je gaat wegvallen' hoorde ik vaag en ik zach schemirig Chloe voor me zitten.
    Lag het aan mij of werd het hier nu echt warm. Ik voelde handen die mijn gezicht vasthouden en geluid die echode ,maar de woorden kon ik niet meer verstoon.
    Mijn hoofd begon wat heviger te bonken.
    "I-ik heb w-wat rust nod-ig."kwam er gestottert uit mijn mond,voordat verschillende zwarte vlekejes voor mijn ogen kwamen en ik mijn ogen sloot.
    Het werd me gewoon te veel.

    (goodnight)


    :dp

    Purrfect schreef:
    [Ik ook]

    (okaay weltrusten)


    :dp

    [Goodie night]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [heb eventjes alles gelezen: ze zijn al neergestort ja. Toen viel Rosa flauw, remember? Anyways: ik schrijf een stukje en aangezien iedereen gaat slapen doen ik dat dan ook maar haha]

    Rosa Charlotte Smith
    Al die tijd zat ik er al, niemand had me opgemerkt. Niémand. Ik had alles gehoord, de ruzie, álles. Ik had niks kunnen vinden dus was ik maar snel terug gegaan. In die tijd dat ik er zat, had ik ook in alle rust Michael kunnen bekijken. Van top tot teen. Michael was gewoon hot, h o t. Hij zag er leuk en sexy uit, echt een leuke jongen. Hij is aardig. Oh god, volgens mij ben ik verliefd en dat pas op dag 1...

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 23:41 ]

    chloe jolie eberson

    Volgens mij word het hem echt even allemaal te veel, hij stameldr dat hij rust nodig had en viel weg, ik ging snel naast hem zitten en trok hem tegen me aan, zodat hij met zijn hoofd op mijn schoot kon liggen, en veegde wat haren voor zijn ogen weg. Ik had nog nooit echt mee gemaakt, dat een jongen zo overdonderd was door alles, maar eigenlijk vond ik het wel cute. Gelukkig stopte mijn wond een beetje met bloeden, en veegde met mijn hand nog wat overgebleven tranen van zijn gezicht weg.

    [Goodnight!]

    jenna laponder
    Ik zit nog steeds naast dylan en kijk naar hem....Omg nu ziet hij er echt sexy uit....ik kijk snelweg. Niet aan denken jenna...blijf ik maar tegen mezelf zeggen. Ik kijk naar chloe en alex....ze zien er cute uit samen.ik zie rosa naar michael kijken en glimlach... iedereen is nu zeker al meteen verliefd....maar ik niet hoor.... of wel?
    Ik kijk weer naar dylan....hij ziet er te cute uit nu....maar ik wil het niet denken....je zit midden op de zee, dus aan jongens moet je nu niet denken... ik voel me moe worden en voel aan dylans arm....hij voelt warm aan.... ik ga naast hem liggen en kruip dicht tegen hem aan.... please laat dit nooit eindigen.....en toen viel ik in slaap.


    ( niet iedereen houd zich aan de regel: minimaal 5 reglstypen! check maareffe de info c: en denk er devolgende keer aan... thankyou


    :dp

    [Ah sorry! Maar soms kwam het bij mij beter uit -het deel waarin Rosa flauw was gevallen en nog niet bij bewust zijn was- maar ik zal er op letten!]