• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    (oh .. pas het even aan)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Ik kijk verbaasd op naar cynthia die een hartig woordje tegen jenna spreekt. 'Dat had nou ook weer niet gehoefen hoor cynthia' jenna zegt wat terug tegen cynthia en vraagt of ik nu me zin heb. 'Sorry jenna, maar ik ga hier nu niet ruzie zitten maken met jou, ik heb gezegt wat ik vonf van je, en dat vind ik wel genoeg' ik sta op en ga weer naast alex zitten. 'Ben je al weer een beetje bijgekomen van de schrik' ik kijk even naar zijn gezicht en zie dat er wat bloed bij zijn lip zit. 'kom eens' ik probeer het bloed een beetje weg te vegen. Dan begint cynthia ook tegen alex. 'kom op cynthia, we kunnen elkaar wel gaan afzeiken, kleineren, en verlammen, maar veel zin heeft het niet, want we moeten het wel met zijn achten redden'

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 22:30 ]

    Cynthia Phoebe Swann

    Ik negeerde de jongens en drukte mijn vingers in Jenna's schouder, waardoor zij ook niet meer op kon staan. Het zat 'em allemaal in één beweging. 'Ik vind het leuk als iemand dood gaat of is. Dan vermaak ik me tenminste. Je kan me nu een racist noemen, maar wat ik heb meegemaakt gun ik iedereen' Ik liep soepel op mijn Vans naar de jongen en keek naar hem. 'Wat schattig. Een jongetje dat de wereld probeert te redden, doormiddel van te schreeuwen' kefte ik brutaal.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 22:20 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ik wil niet onbeleefd zijn,maar als je iedereen nu gaat verlammen is het niet leuk meer hoor)


    :dp

    [Neenee, Cynthia houdt al op na 2 mensen (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DanceBabeA schreef:
    (ik wil niet onbeleefd zijn,maar als je iedereen nu gaat verlammen is het niet leuk meer hoor)

    (dat vind ik nou ook :/ dan kunnen ze wel niet veel,meer doen ...)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 22:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Michael Jonathan Grey

    Geschrokken en verbluft had ik toegekeken hoe Cynthia het meisje verlamde.
    Ik stond op en liep naar haar toe.
    "En nu ga je te ver" zei ik kort maar duidelijk.
    Ik pakte haar bij haar schouder en trok haar bij het andere meisje weg.
    "Denk je nou echt dat dit zin heeft?" zei ik boos.


    26 - 02 - '16

    jenna laponder
    "nou volgens mij geniet je er wel van, want je doet er ook niet echt veel tegen he?" Zeg ik tegen chloe en dan val ik op de grond. " Cynthia wat ben jij een zielig wijf zeg. Je durft alleen maar te vechten, maar praten, ho maar. Weet je wat? Bel jij mijn dochtertje maar even op om haar uit te leggen dat je haar moeder hebt veramd. Ookal weet ik niet of een meisje van 1 dat wel begrijpt. Maar na wat je hebt gedaan, is dit wel het minste wat je kan doen voor mij.". Zeg ik tegen cynthia.


    :dp

    Purrfect schreef:
    [Neenee, Cynthia houdt al op na 2 mensen (: ]


    (haha oké, wat aardig van haar....xd)


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    'Ik vind het leuk als iemand dood gaat of is. Dan vermaak ik me tenminste. Je kan me nu een racist noemen, maar wat ik heb meegemaakt gun ik iedereen'zei ze dan.Ik wilde nu ook gaan schelden,maar hield me in ik ging me niet naar dat kind haar niveau verlagen,want die was diep onder nul.
    Het enige positieve aan haar was dat ze het voor iemand opnam,maar toch...
    'Wat schattig. Een jongetje dat de wereld probeert te redden, doormiddel van te schreeuwen' kefte ze en ik snoof even diep in."Jij zal het ook niet ver schopen met mensen te verlammen."mompelde ik en keek naar Chloe die naast me was komen zitten.
    'Ben je al weer een beetje bijgekomen van de schrik' vroeg ze dan en ik zuchtte even zacht. "Het help niet met alle choals hier."mompelde ik,ik ging ook geen namen meer noemen.
    Ik keek even naar Michael die haar optilde en verder van Jenna trok.
    Ja wat een prettige vakantie ,dacht ik sarcastisch in mezelf


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (even reactie aangepast:) )

    Cynthia Phoebe Swann

    'Dus je hebt een dochtertje? Wat, werd je ontmaagd op je veertiende ofzo? Slet' Ik trok mijn wenkbrauwen op en wendde mijn blik af toen ze iets over praten zei. 'Dat heb ik genoeg gehoord' zei ik zacht en ik liep naar een stoel, waar ik doodleuk in ging zitten. 'We gaan toch dood, dus wat heeft het voor zin, my dear?' vroeg ik met een mierzoette stem. Ik merkte dat Michael alweer kon lopen en schudde hem van me af. 'Blijf met je vuile vingers van me af!' gilde ik.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 22:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    jenna laponder
    Als cynthia me een slet noemt, moet ik mijn tranen inslikken. Ik ga haar niet vertellen hoe het gebeurde ze is het niet waard. " je kan me een slet noemen, maar ik heb tenminste een dochter en vrienden die van mij houden. Niemand zal ooit van jou houden." Zeg ik en met die woorden sluit ik dit gesprek af. Zij is mijn energie niet waard. Ik begin zacht te snikken als ik een foto van mijn ouders in mijn tas zie ik kijk naar de hemel en fluister:" mam pap, i will always love you." Ik kijk naar chloe en alex en voel me lonely. Het is niet makkelijk om door je vader verkracht te worden en om daarna je moeder te verliezen. Ik begin heel hardte huilen en ik neem me voordat cynthia ervoor zal boeten, voordat ze me een slet noemde.


    :dp

    chloe jolie eberson

    Ik hoorde jenna zeggen dat ze een dochertje heeft, en kijk geschrokken op toen ik cynthia hoorde zeggen dat ze jenna een slet vond. Oke ik vond jenna ook irritant maar iemand een slet noemen gaat echt te ver. Ik stond op mensen. 'mensen, ik ga niet mijn shirt omhoog halen voor de aandacht, jullie luisteren maar als jullie willen, maar dit gaat gewoon te ver, cynthia je weet helemaal niet waarom zij een kindje heeft op haar 16e, mensen waarom gaan wij hier fucking ruzie maken, terwijl wij elkaar nodig hebben om te overleven, we moeten elkaar niet verlammen of wat dan ook please zeg, en jenna je dochtertje is vast trots op je' roep ik door het vliegtuig in de hoop dat ze luisteren

    jenna laponder
    Ik vind nog steeds dat chloe dit maar eerder had moeten bedenken, maar toch kijkik haar dankbaar aan? Ik moet nog harder huilen als ze zegt dat sarah(dochter) vast trots op me is.ik kan niet stoppen en huilen en ik probeer me op te krullen om eenzaam te huilen. Ikfluister: " sarah. Sarah is haar naam..."


    :dp