• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    Rosa Charlotte Smith
    Liefdevol zag ik Jenna tegen Dylan aankruipen en inslaap vallen. Ook ik kon wen gaap niet onderdrukken. Het was al zo'n lange dag, zover ik wist. We waren neer gestort, juist. We zullen nu vast wel ergens op een onbewoond eiland zitten zonder enig bereik voor telefoons ofzo. Niet dat ik verslaafd ben aan mijn telefoon, nee. Maar ik moet weten hoe het met mijn vader nu is, en zus ofcourse. Ik loop wat naar voren toe en ga op de stoel achter Jenna zitten. Mijn planning was een vakantie op Ibiza met 7 andere random mensen, maar nee. De vraag of ik ooit terug kom op vertrouwde grond is er, maar of deze waar word? Met deze gedachten viel ik langzaam in slaap.

    ( het is niet erg hoor!maar wou het gwn even zeggn ;3)


    :dp

    [ ben ik weer waar waren we ook alweer]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    (Het vliegtuig was dus gecrasht en Dylan lag op de grond en volgens mij is jenna bij hem gaan liggen ofzo)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [thankyouu]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ;3)
    Alexander Elias Rodrigues
    Lanzaam begint mijn hoofdpijn te minderen,maar alles wat daarnet gebeurt was flitste in luttele seconden voorbij.
    Een zachte kreun van pijn verlaat mijn lippen,omdat ik plots een steek in mijn hoofd kreeg en gelikkig is het nu voorbij.
    Langzaam open ik mijn ogen en het eerste wat ik zie is Chloe.Ze veegde wat van mijn gezicht af.
    "Wat is er gebeurt net?"vroeg ik zachtjes aan haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan James Parker

    Ik sloeg mijn armen steviger om Jenna heen. Ze was nog steeds mooi. Ondanks ze een kindje had. Ik dacht aan mijn kleine man thuis, Davey. Hij was bijna twee en nu al een grote man. Mijn ex heeft hem bij neergezet en ze komt hem steeds maar niet ophalen. Maar ik vind het niet zo erg, ik hou immers van hem. "Zullen we zo maar buiten gaan kijken?", stelde ik voor.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [Ligt het aan mij of is Jenna puur omdat ze zielig wilt zijn tienermoeder terwijl er niks bij haar staat? Leuk RP'en ._.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosa Charlotte Smith
    Ik werd wakker van gepraat. Langzaam opende ik mijn ogen, en zag dat ik nog steeds in deze nachtmerrie zat. "Zullen we zo maar buiten gaan kijken?" Hoorde ik Dylan vragen, wat in het algemeen was volgens mij. "Niet iedereen is nog wakker, net zoals Jenna, Michael en Cynthia en volgens mij slaapt Chloe ook nog. Oh en Joe ook." zei ik, in de hoop dat hij me kwam verstaan. Ik stond op en ging opzoek naar mijn tas.

    [goodmorning iedereen :Y)]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 10:33 ]

    Purrfect schreef:
    [Ligt het aan mij of is Jenna puur omdat ze zielig wilt zijn tienermoeder terwijl er niks bij haar staat? Leuk RP'en ._.]

    [dit viel mij ook al op ja.. staat niks bij nee. ]

    [kweenie ik vind het inderdaad wel het idee meebrengen dat ze zo zieig wilt doen]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    [kweenie ik vind het inderdaad wel het idee meebrengen dat ze zo zieig wilt doen]

    [Bij Michael staat ook niks volgens mij? haha]

    Bieberen schreef:
    (...)
    [Bij Michael staat ook niks volgens mij? haha]


    [Michael? bij Dylan weet ik niet eens meer of het er stond]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    (...)

    [Michael? bij Dylan weet ik niet eens meer of het er stond]

    [Oeps ik bedoel Dylan. Bij hem stond ook niks volgens mij. Bij niemand zover ik me nog kan herinneren.]

    [Met Cynthia had ik erbij gezet dat ze karate doet, dan kan je verwachten dat ze goed is ._. Ik heb eerlijk gezegd wel genoeg van Jenna. Ze doet me aan Jwoww van Jersey Shore denken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."