• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    De anderen waren naar buiten gegaan,maar Chloe liep naar de tweedeklasse.
    Ik wist net of ik haar achterna moest gaan of niet.
    Ik hoor wat dof geroep van buiten,aan de hoge toon kon ik waarnemen dat het Jenna was.
    Ik besloot Chloe achterna te gaan,want ik had haar daarnet wat horen zeggen van de bagage.
    "Chloe?" vroeg ik zachtjes toen ik de tweede klasse binnen ging.
    Al die lijken die hier lagen deden me rillen .
    Ik liep wat verder door en struikelde over een lijk,waardoor ik wat naarachteren kroop en daarna vlug opstond om met een gehaaste pas door de lopen richting het begage ruim."Chloe?!" riep ik wat luider.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    chloe jolie eberson

    Ik hoorde vaag een stem van buiten roepen, en hoorde volgens mij dat dat jenna was, aangezien het een meisjes stem was. Vlak daarna hoorde ik ook alex naar mij roepen. 'Ik ben hier' riep ik naar alex. Ondertussen begon het vliegtuig steeds meer te bewegen, en ik wist gewoon dat dit eigenlijk te gevaarlijk was, maar nu was ik bijna bij de bagage, dus nu ging ik ook gewoon door ook. Toen ik bij de bagage was, vond ik al snel mijn 3 grote roze koffers, en besloot om alles eruit te halen, behalve mijn belangrijkte dingen, en ging daarna zoveel mogelijk dingen uit de koffers van de rest halen en in mijn eigen koffers stoppen. Ik had zelf ook wel in de gaten dat ik niet in mijn eentje een stuk of 15 koffers mee zou kunnen nemen, dus dan moest het maar zo, had de rest ook nog hun kleren.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Ik ben hier!" hoorde ik vanuit het begage ruim en ik liep er naar toe.Het vliegtuig begon te bewegen ,wat me onrustig maakte.
    Chloe was bezig met 3 grote roze koffers.Ik zucht even opgelucht dat ze nog in orde was.
    Ik zelf begon nu ook mijn 2 koffers te zoeken ,het waren een soort van grote sportassen en 1tje was nog niet zo vol.
    Ik ging naar Chloe toe."Je kunt nog wat spullen in mijn tas steken."zei ik dan tegen haar,aangezien ze wel moeite had met het jiezen wat ze ging meenemen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jenna laponder
    Ik zie dat Alex naar Chloe toe loopt en het vliegtuig begint te kantelen. Ik vloek in mezelf. Zjesus, ze gaan bijna dood en hun rustig hun gaan koffers uitpakken?! Het vliegtuig kantelt steeds verder en ik gil:"Chloe! Alex! Kijk uit! Het vliegtuig begint te kantelen! Doe voorzichtig!" Maar volgens mij horen ze me niet, dus ik spring met kleren aan in het water en zo snel al ik kan probeer ik naar hun toe te zwemmen. Ik was nooit de beste zwemmer, maar als ik iets echt wou lukte het me meestal wel. Toen ik aankwam bij het vliegtuig zag ik hun al staan. Ik wou op het vliegtig klimmen, maar het lukte niet.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 13:52 ]


    :dp

    chloe jolie eberson

    Alex kwam naar me toe en ik glimlachde, Hij ging ook zijn tassen pakken, en zei me dat ik nog wel wat dingen en zijn tas zou mogen doen. 'Dat is lief van je, ik heb mijn eigen koffers half leeg gehaald, zodat ik de kleren van de anderen in mijn koffer kon doen, maar nu kan ik dus wat extra dingen voor mezelf in jou tas doen' Glimlach ik. Dan begint het vliegtuig ineens veel meer te kantelen en van schrik grijp ik alex vast. 'We moeten hier echt weg alex, maar we nemen de koffers wel mee hoor' Ik hoorde jenna schreeuwen dat we er uit moesten gaan. 'We komen eraan jenna' riep ik naar haar. Ik verdronk echt niet maar zo hoor.

    Alexander Elias Rodrigues
    'Dat is lief van je, ik heb mijn eigen koffers half leeg gehaald, zodat ik de kleren van de anderen in mijn koffer kon doen, maar nu kan ik dus wat extra dingen voor mezelf in jou tas doen' Glimlachte ze.
    Het vliegtuig begon hevig te kantelen en Chloe nam uit schrik me vast.'We moeten hier echt weg alex, maar we nemen de koffers wel mee hoor' zei ze toen en op dat moment zat Jenna te roepen dat we eruit moesten.
    Chloe riep naar haar dat we eraan komen ."Ja kom."zei ik vlug en hield mijn tassen stevig vast,dit ding kan ieder moment instorten.
    Als Chloe haar koffer vast had trok ik haar mee,weg van hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jenna laponder
    Ik hoorde Chloe roepen dat zij en Alex eraan kwamen. Ik riep nog: "Doe voorzichtig!" En toen zag ik Alex met Chloe aan zijn arm aan komen lopen.
    Ik glimlachte bij mezelf. Ze zijn oké. Ik zie dat ze koffers bij zich hebben, maar niet mijn koffer. Mijn gezicht betrekt. Daar gaan al mijn spullen. Als Chloe en Alex eruit komen lopen zakt het vliegtuig nog verder. Ik begin te gillen, want het zakt steeds langzamer weg. Ik zie dat er een gat in het vliegtuig zit, waardoor hij zinkt. Ik probeer om het vliegtuig tegen te houden, ookal weet ik dat een klein meisje als ik überhoubt geen vliegtuig kan tegenhouden. Ik roep naar Chloe en Alex: "Snel schiet op! Hij zinkt steeds verder weg!"


    :dp

    chloe jolie eberson

    Alex trekt me snel met zich mee, en ik neem nog snel mijn 3 koffers mee, die nu aardig zwaar waren. Het vliegtuig begon nu echt steeds verder te zinken, en de moed zakte me in de schoenen, stel nou als wij hier niet uit zouden komen, dan hadden we het eigenlijk overleefd, maar omdat ik weer zo stom ben, en aan mijn kleren denk, verdrinken we straks nog. Alex en ik waren gelukkig net op tijd het vliegtuig uit, en ik keek achterom en zag dat het vliegtuig nou helemaal weg zonk, met alle dode mensen erin. Ik zuchte opgelucht. 'Wij hebben het gelukkig overleefd' ik liet mijn koffers op het water drijven en zwom naar de kant toe. 'Nou, niet getreurt mensen, want ik heb mijn halve koffers, leeggegooid, en zoveel mogelijk dingen van jullie erin proberen te proppen, ik weet niet of jullie de kleren en onderbroeken en al die shit, leuk vinden die ik er in heb gestopt, maar jullie hebben dan tenminste ook wat' ik liet me op het strand vallen en keek naar de lucht.

    Jenna Laponder
    Ik slaakte een zucht toen Alex en Chloe uit het vliegtuig kwamen lopen op het moment dat hij met al die dode mensjes naar de bodem zonk. Ik zwom achter Chloe aan en toen ze zei dat ze ook ene paar spullen van ons mee had, kon ik haar wel knuffelen.
    Maar de vorige keer verliep dat niet zo goed, dus nu hield ik me maar in. 'Woow geweldig! Echt superbedankt!" Zei ik tegen Chloe en Alex en ik begon mijn eigen spullen te zoeken.
    "Hoe willen we hier eigenlijk gana overleven? We hebben ook geen hutjes om in te slapen ofzo..." Zei ik en ik wist dat deze vakantie echt een hel zou worden. En ik wist ook niet zeker of ik wel over 3 weken, zoals beloofd, thuis zou zijn.


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Gelukkig kwamen we net op tijd het vliegtuig uit waren ,anders zaten we nu met al die doden op de bodem van de oceaan.
    'Wij hebben het gelukkig overleefd'zei Chloe opgelucht.
    We zwommen naar de kant en ik sleurde mijn tassen ook mee naar het land en laat ze dan met een plof op de grond vallen.
    'Nou, niet getreurt mensen, want ik heb mijn halve koffers, leeggegooid, en zoveel mogelijk dingen van jullie erin proberen te proppen, ik weet niet of jullie de kleren en onderbroeken en al die shit, leuk vinden die ik er in heb gestopt, maar jullie hebben dan tenminste ook wat' riep Chloe naar de anderen en liet zich dan op de grond vallen om vervolgens naar de lucht te kijken.
    'Woow geweldig! Echt superbedankt!" zei Jenna en zocht haar spullen uit de koffers van Chloe.
    "Hoe willen we hier eigenlijk gana overleven? We hebben ook geen hutjes om in te slapen ofzo..." vroeg ze dan.
    Ik had lang genoeg de serie lost gezien om te weten wat te doen.
    "Mischien moeten we eerst de wonden gaan verzorgen en daarna een S.O.S teken gaan maken.De luchthaven van Ibiza gaat wel doorhebben dat er een vliegtuig maar niet komt en gaat dan op zoek gaan naar ons.Hoop ik."zeg ik dan.
    Lost was mischien wel een fictie serie ,maar toch ik weet een beetje wat ik moest doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ Dit topic is bijna vol, als hij vol is maak ik topic 2 aan en dan zet ik de link ook nog wel effe op de rollen topic]


    :dp

    chloe jolie eberson

    'Woow geweldig! Echt superbedankt!" zei Jenna en zocht haar spullen uit de koffers van Chloe.
    "Hoe willen we hier eigenlijk gana overleven? We hebben ook geen hutjes om in te slapen ofzo..." vroeg ze dan.
    "Mischien moeten we eerst de wonden gaan verzorgen en daarna een S.O.S teken gaan maken.De luchthaven van Ibiza gaat wel doorhebben dat er een vliegtuig maar niet komt en gaat dan op zoek gaan naar ons.Hoop ik." zei alex. 'Graag gedaan' zei ik tegen jenna. En knikte naar alex. ''Ja eerst de wonden gaan verzorgen lijkt me een goed idee, want ik zit hier ook nog steeds met een snee in mijn hoofd' lachte ik en voelde even aan de snee, auw het deed echt nog steeds heel veel pijn, het zag er vast ook heel charmant uit, om met een snee uit je hoofd te zitten. Ik keek altijd wel programma's zoals expeditie robinson, dus ik had al wel een paar ideetjes om een hutje te bouwen, voor zover we dat konden uitvoeren, in je gedachten ziet het er meestal makkelijker uit.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 16:57 ]

    [wat is er gebeurd en ik heb me rol ingevuld (: ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    [wat is er gebeurd en ik heb me rol ingevuld (: ]

    [okay ik zet je er zo bij. chloe en alex hebben een aantal spullen van ons gepakt jenna is bij dylan weggelopen want ze werd zenuwachtig en het vliegtuig is gezonken]


    :dp

    (hoe moeten de nieuwe personages, er eigenlijk bij komen?)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt