• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    [top, weer te laat met reageren... Die van mij moest boven die van DanceBabeA haha :c ]

    jenna laponder
    rosa vraagt om een kamer te delen. " uhm ja maar.... wat gebeurt er? " alshet vliegtuig nog harder begint te trillen gil ik.

    ( sorry voorkorte stukje)


    :dp

    Rosa Charlotte Smith
    Het vliegtuig begint hevig te trillen, godverdomme. Binnemonds vloek ik, hard. Ik geef een harde gil en kijk Jenna aan. Ik wil nog niet dood.

    [sorry voor t korte stukje...]

    chloe jolie eberson

    Alex zei dat ik me niet hoefde te verontschuldigen en zei dat hij een remix aan het luisteren was. 'oke leuk, zou ik misschien even mee mogen luisteren, misschien ken ik hem wel' ik keek even naar een meisje die dylan er flink van langs gaf, wow dat meisje had wel pit, daar wil je niks mee te maken krijgen. Ik kende genieg van die jongens zoals dylan en michael, eikels zijn het, beetje respect voor meisjes graag.

    Dylan James Parker
    Ik keek om me heen. Diep vanbinnen voelde ik het gewoon we gaan neerstorten. "Waarom schudden we zo?!", ik raakte in paniek zoiets deed ik altijd. Onbewust dan.

    (Sorry voor korte stukie)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    jenna laponder
    Het vliegtuig stopt niet met trillen en ik blijf gillen. Was er nou maar een sterke jongen in de buurt die mij bescherme. Ik gilde: OMG!! PLEASE!HELP ME!!" Ik keek bang naar rosa en deed een schietgebedje, wat raar is aangezien ik nooit bad.


    :dp

    Rosa Charlotte Smith
    Kennismaking met degene achter me had ik nog niet gedaan, datzelfde geld voor Dylan en degene naast hem en nog een aantal. De enige die ik hier "echt" kende was Jenna, met wie ik ook een kamer zal delen. Het vliegtuig begint nog heviger te trillen en ik knijp mijn ogen dicht. Ik wil nog niet dood, niet nu. Snel deed ik ook een schietgebedje en kijk Jenna aan. "Ik ben bang" fluister ik trillend.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:58 ]

    Alexander Elias Rodrigues
    'Oke leuk, zou ik misschien even mee mogen luisteren, misschien ken ik hem wel' vroeg ze en ik knikte ,waarna ik haar 1 vn mijn oortjes haf.
    Het begon opeens te trillen,Het leek niet alsof dat van mijn muziek kwam.Ik kijk even uit het raam en zie zwarte rook opduiken.
    "Dit is niet normaal volgens mij."zei ik verbaast,maar ook angst kon je in mijn stem waarnemen.Ik kijk even naar de anderen die het blijkbaar ook voelden.
    Ik klikte mijn gordel vast en zette mijn muziek dan uit om het vervolgens in mijn rugzak te steken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cynthia Phoebe Swann

    Een luide lach verliet mijn mond. 'Jenna, kijk. Kleine Dylan is bang' giechelde ik en daarna hield ik mijn gezicht serieus. Verveeld keek ik naar mijn nagels. 'Weet je, ik heb nu al een hekel aan jullie allemaal. Ben ik blij dat ik jullie nooit meer tegen kom' zuchtte ik en ging in een kleermaker zitten. Mompelend keek ik naar Jenna. 'Zeg Jenna, hoe weet jij mijn naam? Voordat ik hem zei wist je Cynthia al. Ooit bij een wedstrijd komen kijken?' vroeg ik zuchtend. Ik was zowel tweede geworden bij karate, maar ach, als je het niet kende dan kende je mij niet. Ineens begon het vliegtuig in te doen. 'Oh mijn god' fluisterde ik. Ik deed mijn gordel om en dook in mijn jas.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:59 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( gaat het vliegtuig zo neerstorten?:D)


    :dp

    Dylan James Parker

    Ik moest me sterk houden maar het ging gewoon niet. Iedereen zat een schietgebedje te doen of hoopte dat hij niet dood zou gaan. Ikzelf ook en keek omhoog. Ik wil niet sterven echt niet!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ( is goeed)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    chloe jolie eberson

    Ik mocht even mee luisteren met de muziek van alex, toen opeens het vliegtuig keihard begon te trillen, ik voelde tranen achter mijn ogen branden, en wist dat dit niet goed was. Ik keek van de schrik om me heen naar de anderen en iedereen zag er geschrokken uit. Ik keek naar alex en pakte zijn hand vast, misschien wilde hij het niet, maaar ik was gewoon zo bang.

    jenna laponder
    Ik was niet in staat om op cynthia te reageren, want ik kon alleen maar denken aan mijn lieve sarah en dit bewegende vliegtuig. Opeens voelde ik een harde beweging en het voelde alsof iemand aan het vliegtuig trok en alsof het neerstortte. " aaah nee! Please! I dont want to die!" Ik fluisterde zachtjes:' sarah...mama denkt aan je, ze houd van je en ze zal je niet vergeten' en toen barstte ik in huilen uit. Ik had er schijt aan dat mensen mij konden horen en zien. Waarschijnlijk overleven we dit toch niet." Mensen raak niet in paniek! De piloot is buiten bewust zijn. We beloven voor jullie te doen wat wekunnen!" Hoorde ik stuwardessen roepen.


    :dp

    Dylan James Parker

    Er rolde een traan over mijn wang. Zo vlug als ik kon veegde ik hem weg in de hoop dat niemand het had gezien. Maar ik keek op en Jenna keek me aan. Ik slikte even en sloot mijn ogen. Ik wist dat ik niet had mee moeten gaan. Het vliegtuig ging met een noodvaart naar beneden en de tranen rolden over mijn wangen. Ik wilde niet dood!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:09 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead