• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Chloe had gelijk en wat Cynthia zei kon me geen barst meer schelen.Ik sta op en hurk me naast Jenna neer om haar te troosten.
    Ze fluisterde een naam ,Sarah ,dat was vast haar dochtertje."Het komt wel goed,zolang we samen blijven komt alles wel goed."fluister ik en wrijf geruststellend over haar arm.Ik probeerde haar te helpen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cynthia Phoebe Swann

    'Hoe zielig, triest of zelfs leuk het verhaal ook is, doe geen moeite. Ik heb geen gevoelens' lachte ik. Ik trok mezelf los van Michael en ging in een kleermaker zitten. Zacht begon ik een liedje te zingen en glimlachte, ookal was het nep. Je kon me vergelijken met Leah, van Twilight. Bitter, gemeen, en toch gevoelig. Mensen hadden het recht op kwaad op me te zijn, en dat vond ik leuk.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 22:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    Cynthia Phoebe Swann

    'Dus je hebt een dochtertje? Wat, werd je ontmaagd op je veertiende ofzo? Slet' Ik trok mijn wenkbrauwen op en wendde mijn blik af toen ze iets over praten zei. 'Dat heb ik genoeg gehoord' zei ik zacht en ik liep naar een stoel, waar ik doodleuk in ging zitten. 'We gaan toch dood, dus wat heeft het voor zin, my dear?' vroeg ik met een mierzoette stem. Ik merkte dat Michael alweer kon lopen en schudde hem van me af. 'Blijf met je vuile vingers van me af!' gilde ik.


    Michael Jonathan Grey

    Cynthia schreeuwde of gilde dat ik haar los moest laten.
    "Als jij haar los laat, laat haar met rust" zeg ik boos.
    Ik probeer haar doordringend aan te kijken.
    "En we gaan niet dood, wat is dat nou weer voor een onzin!"


    26 - 02 - '16

    jenna laponder
    Alex is naast mij komen zitten en zegt dat het welgoed komt. "ja ik hoop het.als die verlaming godverdomme een keer is uitgewerkt ;s" ik ben blij dat alle mensen het met chloe eens zijn. Misschien valtze toch wel mee... ik kijk ook of dylan al wakker is,maar nee.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 23:04 ]


    :dp

    Michael Jonathan Grey
    Ik laat haar los en ga vervolgens naast Jenna zitten.
    "Gaat het een beetje?" vraag ik vriendelijk.
    Ik hoop het wel want Cynthia had haar best hard aangepakt. Gelukkig had ik op kickboksen gezeten voor de nodige trucjes.


    26 - 02 - '16

    chloe jolie eberson

    Ik keek hoe alex, jenna troosde en glimlachde. 'misschien kunnen we zo maar beter uit het vliegtuig gaan, het lijkt erop dat het met iedereen vrij goed gaat, misschien kunnen de jongens even gaan kijken, waar we zijn, dan kunnen de meisjes alle bagage bij elkaar zoeken, want over een tijd gaat dit vliegtuig ook zinken ofzo' ik wist niet of het een goed plan was, maar we moesten toch wat. Auw mijn hoofd begon weer pijn te doen, ik ging even rustig zitten en wreef over mijn pijnlijke hoofd.

    [Zal ik het vliegtuig neer laten storten? Ik heb al een stukje gemaakt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ga slapen!]


    26 - 02 - '16

    jenna laponder
    Ik luisterde naar het voorstel van chloe en zei:" Dat lijkt me een goed idee! Volgens mij begin ik trouwens ook weer een beetje bij te komen. En nog bedankt voor dat je het voor me op nam. En michael het gaat steedsbeter :D thanks. Cynthia en rosa gaan jullie ook mee helpen?" ik sta voorzichtig op en voel me nog heel erg zwak in mijn benen maar ik kan ze tenminste weer een beetje bewegen. Ik loop naar chloe toe en haal mijn sjaal van haarhoofd af. Ik bekijk haar hoofd er zie dat er een diepe snee in zit. " je gaat er een litteke vankrijgen waarschijnlijk, maar het komt wel goed"


    :dp

    Purrfect schreef:
    [Zal ik het vliegtuig neer laten storten? Ik heb al een stukje gemaakt]

    ( het vliegtuig is al neergestort)


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Michael was er ook bij gekomen en vroeg aan haar of het goed ging.
    Aangezien Michael beter voor haar kon zorgen dan ik stond ik op,maar door die te rappe beweging word ik even duizelig en word mijn zicht even schemirig,maar al vlug herstel ik me weer en ga op een stoel zitten voor ik door mijn benen zak.
    Chloe stelde voor om niet meer zolang te wachten,voor we gaan kijken of er land is en ik knikte zacht ,waarna ik mijn hoofd tegen de kopsteun zet."Ja,we weten niet of dit ding het lang zou volhouden.De duizeling kwam weer terug en een erge druk vestigd zich aan mijn hoofd.
    Het ging me allemaal nog te veel worden hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( we kunnen het nog niet echt doen met het zoeken enz. Want niet iedereen is er)


    :dp

    (ja zullen we dat morgen doen ,aangezien ik zo ook ga slapen? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Nee, in het water bedoel ik ô_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [Nee, in het water bedoel ik ô_o]

    (huh bedoel je dan niet zinken? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH