• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    Cynthia Phoebe Swann

    Ik keek woedend naar Dylan. 'Houd je bek, man. Meisjes zijn er om lief te hebben, niet om mee te spelen. Vuil joch' siste ik en ik stond op. Sierlijk liep ik naar hem toe en boog me naar zijn gezicht toe. 'Of wilt kleine Dylan alleen maar stoer doen?' Ik kneep expres in zijn wangen en praatte tegen hem met een kinderstemmetje. Ik ging weer recht op staan, schoof de Aziatische stokjes uit mijn knot en liet mijn haren vallen. De stokjes had ik gekocht, ze waren mooi en handig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dylan James Parker

    Ik begon hard te lachen. "Jullie voelen je allemaal zo aangesproken he, maar knap.. Alles behalve.", ik haatte van die meisje die zo dachten. Ze gingen naar fucking Ibiza, daar word heel wat afgeneukt! "Ik heb liever meiden die DTF zijn inplaats van jullie.", ik grijnsde en ging meer naar achter zitten. Wat een tutjes

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:36 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [ shit ik ben weer telaat haha]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [Haha. Ik moest al terug lezen om bij mij duurt typen zo'n 6 minuten. 2 Minuten typen en 4 minuten bedenken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chloe jolie eberson

    Ik keek de jongen met grote ogen aan en begon te lachen. 'Ja ik voel me heel erg aangesprokem, dat voel ik me altijd' grapte ik. 'Nee maar jongens, jullie zijn hier dus ook voor de reis naar ibiza?' Vroeg ik aan ze en hoorde dat jenna het met me eens was en glimlachde naar haar. Ik richtte me weer tot alex, en trok 1 oortje uit zijn oor. 'sorry maar ik dacht dat je me anders niet zou horen, maar welk liedje luister je'

    [verandeeerd]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    jenna laponder
    "jij dat jij graag wijven neukt weten we nu wel" zegik tegen dylan en ik schud mijn haar naar achteren.
    Ik steek het vlot op in eenknot en ik werk mijn make-up bij.
    " Trouwens goede actie meid ik ben jenna:)" zegik en ik schenk het meisje eenglimlach.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:39 ]


    :dp

    Cynthia Phoebe Swann

    'Ahww, hoor nou toch eens! Kleine Dylan is bang voor meisjes, kleine Dylan denkt dat ie elk meisje kan krijgen. Lieve schat, hier heb ik een geheimpje' glimlachte ik en ik bracht mijn lippen naar zijn oor. 'Jij kunt niemand krijgen, mi amor' fluisterde ik in zijn oor met mijn zachte, zoete stem. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik bracht mijn hoofd weer omhoog. 'Cynthia Phoebe Swann. Oh en Dylan? Als jij ook nog maar één woord over meisjes zegt' siste ik en ik ging soepel in een karate houding staan. 'Zwarte band. Ik leg je zo op de grond' lachte ik hem uit. Ik liep sierlijk weer terug naar mijn stoel en ging zitten met het ene been over het andere geslagen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosa Charlotte Smith
    We waren al een het vliegen, voelde ik. Zuchtend stond ik op en pakte mijn spullen om aanstalte te maken om naast Jennie te zitten. "Hey sorry, ik was in slaap gevallen." Ik ga naast Jennie zitten en pak mijn boek vervolgens weer. Iedereen was er, alle jongens en meiden. Ik keek opzij en zag een jongen genaamd Dylan, damn hij was knap. Ik grinnikte en draaide me weer om. Dit zou nog eens een lange reis worden.

    [gvd sorry was eventjes bezig & was aan t eten! Heb er maar van gemaakt dat ze sliep hah]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:43 ]

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik probeerde het kinderachtige gedrach van die gasten te negeren en luidsterde verder naar mijn muziek,ik schrok licht toen iemand mijn oortje uit trok en ik keek op.'Sorry maar ik dacht dat je me anders niet zou horen, maar welk liedje luister je' zei Chloe.
    "Euhm,je hoeft geen sorry te zeggen."mompelde ik eerst.Ik was eigenlijk diegene dat dat moest doen aangezien ik hun hele gesprek genegeerd had.
    "Het is een remix."antwoord ik dan op haar vraag.Ik hield van verschillende remixes en deze was een recente die ik vond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( ik kan jullie berichten telkens niet lezen, dus reageer somslaat:()


    :dp

    Dylan James Parker

    Die Cynthia dacht het echt teveel. Maar het maakte mij niet uit, zij boeide mij niet. Ik kon gewoon niet wachten om er te zijn. En dan lekker sporten en zonnen en gewoon chillen. "Mike mijn vriend, wat gaan wij eens doen?", ik keek hem aan.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    jenna laponder
    " nice name cynthia:D" " oh hi rosa! Your back:D Dylan denkt dat wij vrouwen allemaal hoeren zijn. En nu gaat hij stoer zitten doen, maar in werkelijkheid is hij gewoon een slappe zak die alleen aan one night stands doet, want hij durft zich niet te binden " ik voel ineens dat het vliegtuig heel erg trilt..." wat gebeurt er?" Roep ik wanhopig.


    :dp

    Rosa Charlotte Smith
    Ik ving het een en ander op van iedereen. Zo te horen ging het allemaal over hetzelfde: seks. My god, one-night-stands doe ik niet aan hoor, ze zijn gek geworden. Opzich ben ik hier ook gekomen om een leuke vriend te vinden, maar ach.. We'll see! Ik berg mijn boek op en kijk naar links: Jennie bezig met dr make up. Ben blij dat ik geen gezeik heb over mijn make-up, alles beter dan dat. "Jennie please, zullen wij een kamer delen?" Ik kijk haar aan en wacht op antwoord.

    Dylan James Parker

    Ik voelde het vliegtuig schudden. "Wat is dit nou weer?!", ik keek naar Jenna. Ze was wel een leuk meisje opzich maar nee ik ga niet voor meisjes die dichtbij staan. Dat gaat alleen maar fout. Ik maakte mijn riem weer vast en keek naar de andere


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead