• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    Dylan James Parker

    "Heb je er al zin in?", vroeg Michael. "Jaa, tuurlijk heb ik er zin in! Ik ben single en heb zin om helemaal los te gaan.", ik zag Michael glimlachen. Hij zag er wel uit als een aardige gast. Ik keek rond, "Al leuke chicks gezien?", vroeg ik hem. Zelf keek ik rond er zaten zeker een paar knappe tussen ja!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [Ben ondertussen Justin Bieber All Around The World aan het kijken. Och, ik heb zo'n zin in het concert]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Michael Jonathan Grey

    "Jaa tuurlijk heb ik er zin in! Ik ben single en heb zin om helemaal los te gaan" zei Dylan. Ik lachte even. "Dan zitten wij in het zelfde schuitje" Ik staarde even voor me uit. "Heb je al leuke chicks gezien?" vroeg Dylan. Ik keek hem aan. "Ik heb de meiden nog niet echt gezien, maar dat komt nog wel" zei ik met een glimlach. Ik staarde weer even voor me uit. "Ik heb eigenlijk wel zin in een nieuwe vriendin en dan deze keer iemand die me niet dumpt.." Ik zuchtte even.


    26 - 02 - '16

    Dylan James Parker

    "Waarom zou een meisje jou dumpen? Je lijkt me echt een chille gozer.", Michael keek me even raar aan. "No homo.", lachtte ik. "Nee maar als je wat chickies wilt ben je bij mij aan het goede adres, ik ben er helemaal klaar voor ik heb een tas vol condooms bij me.", ik grijnsde even. "Zullen we anders een kamer delen?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [okee byeee tot morgen]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [ ik ga zo naar mijn opa en oma toe ;s dus reageer ene beetje laat maar ik reageer later vanavond wel xo]


    :dp

    Jenna Laponder
    Ik vang vaag iets op van 2 jongens over meisje en condooms. Ik trek mijn wenkbrauwen op en voel dat het vliegtuig beweegt.! "Alle pasagiers moeten hun gordel om doen! Een fijne reis." Galmt door het vliegtuig en ik doe mijn gordel om. "Rosa kom pleaase naast mij zitten! Ik voel me echt lonely nu!" Schreeuw ik tegen haar en ik pak de glossy uit mijn tas. Als er toch niemand met mij praat ga ik maar lezen. En het vliegtuig teigt op.

    (iedereen was er tochal?)


    :dp

    (Sorry,mijn vriendin kwam en ik heb een tijdje niet kunnen reacheren :/ wat is er ondertussen gebeurt?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( uhm iedereen zit ju in hetvliegtuig, jenna is voor je komen zitten dylan en michael mogen elkaar wel volgens mij. En chloe vroeg of je zin had in ibiza)


    :dp

    iSlytherin schreef:
    Dylan James Parker

    "Waarom zou een meisje jou dumpen? Je lijkt me echt een chille gozer.", Michael keek me even raar aan. "No homo.", lachtte ik. "Nee maar als je wat chickies wilt ben je bij mij aan het goede adres, ik ben er helemaal klaar voor ik heb een tas vol condooms bij me.", ik grijnsde even. "Zullen we anders een kamer delen?"


    [Nja, ik ben er toch weer :'D]

    Michael Jonathan Grey

    "Waarom zou een meisje jou dumpen? Je lijkt me echt een chille gozer" Ik keek hem even raar aan. "No homo" lachte hij. "Nee maar als je wat chickies wilt ben je bij mij aan het goede adres, ik ben er helemaal klaar voor ik heb een tas vol condooms bij me," hij grijnsde even. Ik schoot bijna in de lach toen ik de tas zag. "Zullen we anders een kamer delen?" vroeg hij. "Of course" zei ik met een glimlach. "Het wordt vast wel gezellig, wat chickies erbij, de inhoud van die tas. Ja, het wordt vast wel gezellig" Ik lachte even.


    26 - 02 - '16

    chloe jolie eberson

    Er kwam weer een nieuwe jongen het vliegtuig inlopen, dat kon wel eens de laatste jongen zijn, hij was volgens mij echt een badboy, dat straalde helemaal van hem af, hij stelde zich aan de andere jongen voor als dylan, ik volgde hun gesprekje even, damn die boy denkt alleen maar aan seks. Ik deed mijn gordel om en stak mijn hoofd uit om wat tegen dylan te kunnen zeggen . 'hey ik ben chloe, en ik ving op dat jij hier voor de meisjes bent, nou als jij alleen maar aan seks denkt, zal dat niks worden tussen jou en de meisjes hier, wij zijn geen hoeren' glimlachte ik naar hem

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:23 ]

    Michael Jonathan Grey

    Een meisje staat bij ons. Ze lijkt ons gesprek mee te volgen, maar het kon me niet zoveel schelen. 'Hey ik ben chloe, en ik ving op dat jij hier voor de meisjes bent, nou als jij alleen maar aan seks denkt, zal dat niks worden tussen jou en de meisjes hier, wij zijn geen hoeren' zegt ze tegen Dylan. Ik kijk haar vreemd aan. 'Voel je je aangesproken of zo?' vraag ik met een frons. Waarna ik in de lach schiet en Dylan aankijk.


    26 - 02 - '16

    [Ik moet eten]


    26 - 02 - '16

    jenna laponder
    Ik draaime om en mengme in het gesprek. " ik ben het eens met chloe. Niet alle meiden zijn hoeren en we zullen zeker niet met jullie het bed in duiken! " en ik zeg tegen chloe: " je moet je er niette veel van aantrekken! Als hun alleen aan seks kunnen denken is dat hun probleem." Arg wat heb ik toch een hekel aandat soort jongns :$


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Er was een meisje met bruin haar voor ons komen zitten,hetzelfde meisje die daarnet naar Chloe zwaaide.
    Ze waren bezig met een gesprek,maar ik volgde totaal niet,ik zat met mijn gedachten al in Ibiza.
    Ik schrok een soort van wakker,uit mijn gedachten toen Chloe wat zei over dat de meiden hier geen hoeren waren.
    Even in mezelf sla ik me voor mijn kop,ik had liever geen dirty minds.
    De jongens waartegen ze het had,keken haar vreemd aan,maar haven daarna een grove opmerking.
    Ik hield niet van mensen die zo deden,ookal kon ik zelf ook wat grof overkomen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH