• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    Alexander Elias Rodrigues
    Ik draaide me geschrokken om,toen ik iets aan mijn schouder voelde.
    Het was een meisje met blond golvend haar die naast mij was komen zitten.Ik haalde mijn oortjes uit zodat ik kon horen wat ze vroeg.
    'Is deze plek misschien vrij' vroeg ze en ik knikte."Euhm,ja hij is vrij."zeg ik met een glimlachje en steek 1 oortje terug in.
    Aangezien het een lange reis ging worden,kon ik mischien wat met haar praten."Ik ben trouwens Alexander,als je wil mag je me Alex noemen."glimlach ik dan vriendelijk.Ondertussen galmde het liedje Black and Yellow door mijn ene oor.
    Er roept een meisje nog wat en aan ander meisje zwaait.
    Waren dit de mensen die waarmee ik moest omgaan? Zou best kunnen ,want ik had ze nog nooit eerder gezien.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:15 ]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:15 ]


    :dp

    [volgens mij heb ik het deel tussen Rosa en Jennie verkloot aangezien ik eerder reageerde dan haar terwijl de hares volgens mij eerder moest dan de mijnes.....]

    Bieberen schreef:
    [volgens mij heb ik het deel tussen Rosa en Jennie verkloot aangezien ik eerder reageerde dan haar terwijl de hares volgens mij eerder moest dan de mijnes.....]


    [ maakt niet uit, reageer maar weer gewoon op de vraag die ik aan jou stelde okay?]


    :dp

    Chloe jolie eberson

    De jongen knikte en zei 'Euhm, ja hij is vrij' dus ik nam maar aan dat ik daar mocht gaan zitten. Hij stelde zich voor als alexander, maar ik mocht hem als ik wilde ook wel alex noemen. 'Oke dan noem ik je alex, ik ben trouwens Chloe, je mag me ook wel met mijn tweede naam jolie noemen, maar doe maar gewoon chloe is wat makkelijker' Er waren 2 meisjes heel erg enthousiast met elkaar aan het praten en ze zwaaide naar me, ik zwaaide aarzelend terug, ik kende ze niet ofzo, maar laat ik maar een beetje vriendelijk blijven. Ik pakte mijn iphone uit mijn tas en plaatste op twitter omw to ibiza, yeah we're going to ibiza. en pakte vervolgens mij oortjes en begon ook muziek te luisteren, scream and shout galmde door mijn oortjes, o god i love that song. 'Heb je zin om naar ibiza te gaan' vroeg ik aan alex.

    Rosa Charlotte Smith
    "Hou je van fashion?" zei de stem van Jennie. Ik grinnikte en keek naar mezelf. Een simpel truitje, een joggingsbroek en supra's. "Opzich wel. Maar aangezien ik geen meisje-meisje ben heb ik niet veel met make-up, hakken en al die dingen. Ik voetbal, surf, turn en zwem dus een meisje-meisje ben ik zeker niet!" Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan, ik heb komende week een voetbal competitie waarmee we wereldkampioen amateur voetbal kunnen worden! Dan doen ze het maar zonder mij, toch? Ik frunnik wat aan mijn shirt en trek deze recht. Ik pak mijn tas die boven mijn hoofd stond en haal er mijn boek uit, Eclips. Ik leg deze naast me voor straks, als we écht gaan vliegen. Daar straks zwaaide een van de meisjes gelukkig wél terug, zij was tenminste beleefd in vergelijking tot die andere chick!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:30 ]

    Jenna laponder
    Ik zie dat het meisje waarnaar ik zwaaide terugzwaait en ik glimlach naar haar. Ze is naast een jongen gaan zitten. Rosa antwoord dat ze opzich best wel van fashion houd en ik zeg meteen:" Ik houd er ook echt superveel van! Ik volg alle mode trends op en wil er ook tip top inorde uitzien!" Ik kijk naar het boek dat Rosa pakt. Eclips. Heb ik al gelezen. "we zitten wel erg ver van de rest af... Vind je niet?" En zonder op haar antwoord te wachten loop ik naar het meisje toe waarnaar ik zwaaide. "Haai, ik ben Jenna! Maar je mag me ook jen of jennie noemen hoor! Heb je zin in Ibiza? Volgens mij zijn we er bijna allemaal al! Hoe heet jij eigenlijk? " Ik ga voor het meisje zitten.


    :dp

    Rosa Charlotte Smith
    "We zitten wel erg ver van de rest af... Vind je niet?" Zei ze en ze was weg, gewoon: weg. Ik haal mijn schouders op en blijf rustig zitten. Dan zit ik toch lekker alleen joh. Ik gooi mijn benen op de stoel tegen over me en begin met lezen. Het is wat je lezen noemt, aangezien ik alleen naar voor staar en diep ik gedachten ben.

    Flashback: zuchtend pak ik mijn tas in, terwijl mijn zus me helpt. "Heb je alles?" Ik knik en bedank haar. Ik strompel met mijn koffer naar beneden die ik direct in de gang neer zet. "Nee Muriel, ze gaat niet meer mee." Mijn vader was aan de telefoon met mijn oh zo bezorgde tante. "Rosa, je gaat niet naar Ibiza." Woest kijk ik hem aan en scheld binnenmonds. "Ik ga wel, lekker weg uit dit rot huis. Weg van jou, irritant mens. Tot over 3 weken idioot.." Met deze woorden verliet ik mijn huis, terwijl mijn zus me weg brengt naar het vliegveld.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:38 ]

    Michael Jonathan Grey

    Ik zag allemaal mensen lopen richting het vliegtuig. Ik haalde mijn hand door mijn haar, pakte mijn tas stevig in mijn hand en liep richting het vliegtuig. Eenmaal daar ging ik maar gewoon ergens zitten in de buurt van een jongen en een meisje (Alexander en Chloë ). Ik zette mijn koptelefoon op en mijn muziek redelijk hard. Thank god dat de muziek ooit uitgevonden is.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 17:06 ]


    26 - 02 - '16

    (Mijn topics)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Chloe jolie eberson

    Dat ene meisje die straks enthousiast naar mij had zitten zwaaien kwam nu heel erg enthousiast voor mij zitten, ze stelde zich voor als jenna, maar ik mag haar ook jennie noemen,ze vroeg of ik zin in ibiza heb. 'Hey jenna, ik ben chloe en ja ik heb zin in ibiza, en zou je misschien iets minder hyper willen zijn, ik ben nogal moe, niks persoonlijks maar ik heb al een beetje hoofdpijn' ik steunde met mijn hoofd naar achter, toen er een jongen naast mij en alex kwam zitten, hij zag er niet onaardig uit, ik glimlachte naar hem. 'Hoi ik ben chloe'

    Jenna Laponder
    Toen ik mijn vragen had gesteld aan Chloe zag ik dat een jongen het vliegtuig in kwam gelopen. Oh gosh. Dacht ik. Dat was dus die Joe... Mijn vriendinnen hebben niets gelogen. Hij is best knap, maarja met een player wil ik niets te maken hebben. Of toch wel?
    Ag een praatje maken kan toch geen kwaad? Toch? Ik glimlach even naar hem en bekijk hem van top tot teen.
    Hij ziet er wel gespierd uit... Ag naja ik right me weer tot Chloe en wacht op haar antwoord terwijl ik ook eventjes de jongen naast haar in me op neem.
    Chloe vraagt me om niet zo hyper te doen dus ik doe dat ook maar niet. Ik stel me aan de jongen naast cloe voor als Jenna en ik laat een brede glimlach zien.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 17:10 ]


    :dp

    Dylan James Parker

    Ik nam nog een laatste trek van mijn sigaret en gooide hem toen weg. Met mijn tas over mijn schouder keek ik naar het vliegtuig en liep erheen.
    De hoop dat er wat lekkere chickies in het vliegtuig zaten activeerde me en ik stapte in.
    Er was bijna geen plek meer maar ik zag nog een plek naast een jongen met een koptelefoon op.
    Ik besloot naast hem te gaan zitten en tikte op zijn schouder. "Hee, ik ben Dylan."


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Michael Jonathan Grey
    Ik hoorde ergens vaag op de achtergrond een stem. Ik zette mijn koptelefoon af en keek de jongen aan die op mijn schouder had getikt. 'Ik ben Dylan' zei hij. 'Ik ben Michael' zei ik vriendelijk en ik stak mijn hand uit. 'Heb je er al zin in?' vroeg ik vervolgens. Om eerlijk te zijn had ik er namelijk wel heel erg zin in. Ik wilde mijn ex vergeten en flink lol maken met eventuele nieuwe vrienden.


    26 - 02 - '16