• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    (ik vind het ook wel erg lullig, als zij ermee moet stoppen, ze kan zich toch eerst naar ons toe bewijzen dat ze kan veranderen?)

    (Kunnen we niet gewoon doen dat het kind gedoe nooit gebeurd is oké en denk eens goed na over wat je schrijft of het niet bijvorzonnen is en wel klopt met j perso...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Vind je? Ik heb wel genoeg van d'r gehad, niet gemeen bedoeld]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 11:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (haha nee het komt ook niet gemmeen over hoor...-.- nee ik snap jullie ook wel hoor)


    :dp

    (het is haar rpg, en ik denk dat ze gewoon nog niet zo ervaren is maar kom op mensen, gaan we nou moeilijk doen om haar hier de hele tijd, laten we gewoon verder gaan, en dat dat gezeik met die baby niet is geweest)

    (@nyan en kim- k vind jullie idee wel best, maar ik ga niet vooor 2 mensen blijven, want dan sta ik de rest alleen in de weg en dat is ook niet gezellig... sorry:$)


    :dp

    [11:11 mooie tijd om verder te gaan en te stoppen met die discussie]

    [Ach, wat zoet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DanceBabeA schreef:
    (haha nee het komt ook niet gemmeen over hoor...-.- nee ik snap jullie ook wel hoor)


    (Iedereen moet toch kunnen leren van hun fouten? En ik wil ook nog iets kleins melden als je schrijft met je perso doe er dan nooit smily's in alleen als ze het bedoeld in een sms ...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (haha ja ik vind het best, maar dan moet purrfect het er ook mee eens zijn.)


    :dp

    Nyan schreef:
    (...)

    (Iedereen moet toch kunnen leren van hun fouten? En ik wil ook nog iets kleins melden als je schrijft met je perso doe er dan nooit smily's in alleen als ze het bedoeld in een sms ...)


    [Gelukkig ben ik niet de enige die me eraan ergert.]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 11:10 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nyan schreef:
    (...)

    (Iedereen moet toch kunnen leren van hun fouten? En ik wil ook nog iets kleins melden als je schrijft met je perso doe er dan nooit smily's in alleen als ze het bedoeld in een sms ...)


    (haha ja ik know maar dat gaat vanzelf..hihi sorry, thanks voor de tip)


    :dp

    [Purrfect heeft een naam]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [my god, ik zit me hier te lachen. Jenna moet veranderen, dat baby gebeuren is niet geweest, geen smileys tenzij sms.
    EINDE DISCUSSIE.]

    Purrfect schreef:
    [Ach, wat zoet]


    (Alsof jij nog nooit een discusie hebt gehad in een rpg spidergirl remember? sommigen kwamen toen ook voor je op dus nu mag jij het ook wel eens doen -.- )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH