• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    (we hadden allang gewoon door kunnen gaan maar door al dat gezeik, als je je aan haar ergert in dr rpg geef je haar daar toch gewoon een klap ofzo, dan houd ze wel een keertje op)

    (okay dus je naam is Brookelle. Nou Brookelle, zou je wel blijven als ik weg ben?)


    :dp

    [Ik vind het jammer dat er om het minste geding ruzie wordt gemaakt en ik haat power play.]


    26 - 02 - '16

    [Nee nee, wij zijn weggebiebert. Ohgod, ik kan een voltooid deelwoord van bieberen maken o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nee, Brookiewookie zou gewoon weggaan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexander Elias Rodrigues
    'Nou het vliegtuig crashte,weet je nog wel.'zei ze ik wist niet echt of ze het nou serieus bedoelde of niet.
    'Nee sorry dat was flauw,het werd je allemaal te veel ofzo,vandaar dar je op mijn schoot ligt'legde ze dan uit en ik knikte zacht waarna ik me vast hou aan de stoel en me rechtop trek zodat ik niet meer op Chloe haar schoot zat.
    "Wat gaan we nu doen?" vroeg ik aan de anderen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (toen ik net nieuw was op quizlet, hebben ze mij juist goed geholpen bij de rpg's, dus beter geven we anouk een tweede kans en houden we op met dit gezeik)

    [Beter houden we helemaal op met dit gezeik en gaan we gezellig rpg'en]


    26 - 02 - '16

    [Toen ik net nieuw was op Quizlet, hebben ze mij juist goed geholpen bij RPG's. Dus beter geven we Anouk een tweede kans en houden we op met dit gezeik. Ik verbeter alles automatisch]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 11:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Peace out nigga's, ik ben weg(cool)

    Purrfect schreef:
    [Toen ik net nieuw was op Quizlet, hebben ze mij juist goed geholpen bij RPG's. Dus beter geven we Anouk een tweede kans en houden we op met dit gezeik. Ik verbeter alles automatisch]


    Ik snap dat je het vervelend vind dat ze typfouten maakt en misschien niet met hoofdletters typt, maar je hoeft haar toch niet continu corrigeren? Serieus, ik word hier gek van. Anders ga ik wel weg, is dat gedoe ook weer voorbij.


    26 - 02 - '16

    jenna laponder
    Ik loop naar Alex en Chloe toe en vraag of het wel gaat.(Ik heb geen baby en whatever al die andere dinge. Er is niets gebeurd.) Ik kniel bij hun neer en vraag aan Chloe:"Wat is er met hem gebeurd? Hij ziet heel erg wit. Niks erg toch?" Ik kijk uit het vliegtuig raam en ik probeer te zien waar we zijn.
    "Ik kan niet zien waar we zijn, ik zie alleen maar water." Zeg ik tegen Chloe en Alex en ik ga weer zitten. Ik ben nog steeds heel erg moe, maar ik heb wel kracht in mijn benen.

    (gaan we gewoon verder zonder dat er iets is gebeurd.? Of?)


    :dp

    Nahh, vind ik leuk. Beliebers out.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    Nahh, vind ik leuk. Beliebers out.


    [Doei.]


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    [Doei.]


    (Gaat michael wel gewoon verder?)


    :dp