• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    [Of course ^^]


    26 - 02 - '16

    [ wat doen we nou xd]

    Dylan James Parker

    Ik sta op en pak mijn tas. "Ik ga naar buiten, wie gaat er mee?", mijn tas sloeg ik om mijn schouder en ik liep het vliegtuig uit. Een eiland met palmbomen en echt niks meer dan dat. Ik stak een sigaret op en ging in het zand zitten. Ik wilde hier wegkomen.. Maar hoe?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    (okaay gelukkig, dus iedereen gaat verder behalve: Merel en Bookelle?(schrijf ik je naam goed?))


    :dp

    [Kan iemand me even zeggen waar we zijn en wat er gebeurd is?]


    26 - 02 - '16

    ( iedereen was een soort in slaap gevallen en nu zijn ze wakker en gingenze kijken of er dicht bij land was aangezien het vliegtuig in de zee was beland,maar toch even kan drijven volgensmij.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jenna laponder
    Ik zag Dylan het vliegtuig uit lopen en ik liep achter hen aan? "Wat ga je doen?" Vroeg ik en ik plofte naast hem neer.
    Ik zie dat hij rookt en schrik. "Rook jij?" Vraag ik en ik kan het bijna niet geloven.
    Ik speel met mijn vingers in de zee en zeg:"Ik heb vroeger ook wel eens gerookt, maar dat was om stoer te doen. Ik vond het vies en toen ben ik gestopt."
    Ik kijk naar hem en zie rook wolkjes voorbij komen. "Weet jij of iedereen al klaar is voor vertrek?" Vraag ik aan hem en ik kijk naar binnen bij het vliegtuig. Ik zie nog heel veel mensen zitten.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 11:46 ]


    :dp

    [ ik dacht dat ze al op land zaten haha]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    [ ik dacht dat ze al op land zaten haha]

    (haha nee ze moeten nog naar het eiland zwemmen)


    :dp

    Michael Jonathan Grey

    Ik drijf richting de kant en wordt wakker van de koude wind die over mijn natte kleding blaast.
    "Fuck" mompel ik.
    Ik kruip de kant op en probeer rechtop te staan. Mijn enkel doe enorm zeer, maar ik probeer de pijn te negeren. Met een gepijnigd gezicht ga ik naast Dylan en Jenna op de grond zitten. Ik bijt mijn lip en zie dat Dylan rookt.
    "Rook jij?" vraag ik verwonderd.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 11:48 ]


    26 - 02 - '16

    Dylan James Parker
    "Jij rookt?", Jenna klonk geschokt en ik lachte zacht. "Ja al heel lang.", ik glimlachte even. "Ik wilde vragen of je ook wilde.", ik sloeg mijn arm om haar heen en keek haar lief aan. "Ik weet niet of de rest al klaar is, maar ik trok het niet langer daarbinnen weetje.", ik streelde haar haar. Ik keek naar Mike en knikte. "Wil je ook maat?"

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 11:52 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    (jongens ik en Kim hadden een idee... Nou Kim doet mee aan superveel RPG's en nu zijn er maa 2 meiden dus dat is best saai...dus misscien kunnen we 3 mensen opnieuw zich laten opgeven bij de rollen topic en dan kunnen we misschien doen dat we hun tegenkomen bij het eiland? We missen nu 2 meiden en 1 jongen.)


    :dp

    (mensen, we moeten eigenlijk wel zorgen dat er wel nieuwe mensen bij komen toch)

    ( jaaa is goed ik kan er ook wel eentje invullen anders)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    Dylan James Parker
    "Jij rookt?", Jenna klonk geschokt en ik lachte zacht. "Ja al heel lang.", ik glimlachte even. "Ik wilde vragen of je ook wilde.", ik sloeg mijn arm om haar heen en keek haar lief aan. "Ik weet niet of de rest al klaar is, maar ik trok het niet langer daarbinnen weetje.", ik streelde haar haar. Ik keek naar Mike en knikte. "Wil je ook maat?"


    Michael Jonathan Grey
    'Wil je ook maat?' vraagt Dylan
    'Als 't mag' zeg ik.
    Ik zou echt een moord willen plegen voor iets dat mijn pijn kan verlichten. Ik houd even mijn hand tegen mijn enkel, maar merk dat het geen slim idee is. Vanbinnen verga ik van de pijn, maar ik probeer zo weinig mogelijk te uiten.


    26 - 02 - '16

    jenna laponder
    Dylan zegt:"Ik wou net vragen of je ook wou." En ik trek me geschrokken terug. " Nee liever niet. Aangezien ik net gestopt ben en dat wil ik graag zo houden." Weet ik er nog uit te brengen. Dylan streelt mijn haar en ik schrik een beetje. Gaat dit niet te snel? Na nog maar 1 dag... ik zie Michael aan komen lopen en hij kijkt pijnlijk.
    " wat is er Michael?" Vraag ik.

    (effe de regel aanpassen naar 3 regels per keer. 5 is moeilijk om te halen. Ik ben ook effe weg tot zo )


    :dp