• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    [Spiderpig. Spiderpig. Joh, hoe kan ik nou weten dat dat plafond recht is ô_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nyan schreef:
    (...)

    (Alsof jij nog nooit een discusie hebt gehad in een rpg spidergirl remember? sommigen kwamen toen ook voor je op dus nu mag jij het ook wel eens doen -.- )


    (haha thanks nyan, en purrfect, sorry maar ik ken je echte naam niet dus daarom zei ik purrfect)


    :dp

    [oh en we lopen nu t RPG te verkloten door deze discussie-reacties. Just saying...]

    chloe jolie eberson

    Ik was volgens mij een beetje in slaap gedommeld, met alex hoofd op mijn schoot. Ik open mijn ogen en zie dat hij inmiddels ook weer wakker is en hij vraagt aan mij wat er is gebeurt. 'nou dat het vliegtuig crashte weet je nog wel' grap ik en schud mijn hoofd 'nee sorry dat was flauw, het werd je allemaal te veel ofzo, dus vandaar dat je hiet zo op mijn schoot ligt' ik kijk even om me heen en zie dat bijna iedereen weer wakker is

    Bieberen schreef:
    [oh en we lopen nu t RPG te verkloten door deze discussie-reacties. Just saying...]


    (ja je hebt gelijk, gaan we dan gwn verder? Of?)


    :dp

    [Neenee, zet mij er maar af. Ik heb geen zin in een zielig-meisje slash relatie van één dag RPG]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [anyways: haal mij er ook maar af. ik heb het toch zitten verkloten voor mezelf ennuh, heb dr geen zin meer in.
    Adjeu.]

    Bieberen schreef:
    [anyways: haal mij er ook maar af. ik heb het toch zitten verkloten voor mezelf ennuh, heb dr geen zin meer in.
    Adjeu.]


    (hoezo verkloten voor mezelf? Je hebt toch nix fout gedaan?)


    :dp

    [Ohgod. Het is NIKS met een KS, je schrijft alles op het begin met een HOOFDLETTER, je schrijft username's zoals bijvoorbeeld Bieberen ook met een hoofdletter. En jij bent diegene die zegt dat je met ABN moet schrijven? Sorry, echt niet rot bedoeld, maar ik word er een beetje gek van]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ja dit is toch buiten de rpg?)


    :dp

    [Dat maakt niks uit. Bij ABN gaat het om Algemeen Beschaafd Nederlands. Anders lees je het even door (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ik vind het wel erg sneu als iedereen eruit gaat, geef haar gewoon een tweede kans, en als ze die verpest stopt er dan mee, maar zo is het voor de anderen ook niet leuk)

    (maar ik vind het ook zo lullig als ineens iedereen weg gaat, beter ga ik dan weg, dan kunnen jullie nog gewoon door, want dan is er maar 1 iemand weg)


    :dp

    [Merel en Brookelle gaan er sowieso van af. Brookelle vindt het niet meer leuk. Oh geweldig als Brookelle in de derde persoon schrijft]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Twee personen, schat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."