• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    chloe jolie eberson

    Aangezien iedereen het vliegtuig uit ging stond ik ook maar op, en zag dat ze allemaal op het strand waren gaan zitten. 'willen jullie misschien even allemaal meehelpen met de bagage, inplaats van een sigaret te roken, ik weet niet, maar ik vind het zelf wel fijn om mijn kleren mee te hebben' riep ik naar de rest en ging op zoek naar de bagage.

    Michael Jonathan Grey
    "Wat is er Michael?" vraagt Jenna aan me.
    Ik kijk op.
    "Ik weet niet wat er met m'n enkel is maar ik verga van de pijn"
    Ik zucht even terwijl ik op mijn lip bijt.


    26 - 02 - '16

    .

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 13:15 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    iSlytherin schreef:
    ( jaaa is goed ik kan er ook wel eentje invullen anders)


    (ja idd, ik ook wel, wil jij een jongens of meisjes rol erbij?)

    Dylan James Parker
    Ik gaf Michael een sigaret en een aansteker. "Ik hoop dat het helpt anders heb ik nog wel iets sterkers hoor.", ik lachte zacht en nam een slokje water. Jenna keek me bang aan en ik slikte even. "Is er iets?", ik ging door met haar haar strelen en nam nog een trekje van mijn sigaret.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xkimx124 schreef:
    (...)

    (ja idd, ik ook wel, wil jij een jongens of meisjes rol erbij?)


    ( meisjes rol heb nu al een jongen]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Michael Jonathan Grey

    Ik nam de sigaret aan en nam er een flinke trek van. Ik kuchte even maar merkte wel dat het mijn pijn verlichte. Op een af andere manier voelde ik me wat beter.
    "Dankje" zei ik tegen Dylan.
    Ik genoot van de sigaret tot 'ie op was en trapte hem uit met mijn goede voet op de grond.


    26 - 02 - '16

    [ maar mensjes ik ga shoppen met mijn mami dus ik moet gaan spreek jullie later nog en houd een meisjesrol voor me vrij haha xoxo]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    (...)

    ( meisjes rol heb nu al een jongen]


    (oke dan doe ik een jongensrol, en dan zouden we toch best wel even met 7 mensen door kunnen gaan)

    [Ik wil ook nog wel een meisjesrol erbij doen (; ]


    26 - 02 - '16

    chloe jolie eberson

    Nou blijkbaar helemaal niemand dacht aan hun bagage, laat ze maar lekker ik ga gewoon zoeken. We zijn op een onbewoond eiland en hun gaan een sigaretje roken, jezus zeg. Ik liep naar achteren in het vliegtuig en slikte even toen ik alle dode mensen zag, niet kijken chloe, niet kijken, richt je gewoon op de bagage, zei ik tegen mezelf. Ik voelde dat mijn hoofd weer een beetje zwaar begon te worden maar negeerde de pijn. Toen voelde ik ineens dat het vliegtuig eem beetje begon te verschuiven. 'chloe waarom moet je nou nooit naar de rest luisteren' zei ik tegen mezelf, en een angst bekroop mij, en ik liep snel naar de bagage toe.

    Eluveitie schreef:
    [Ik wil ook nog wel een meisjesrol erbij doen (; ]


    (mooi dan hebben we er weer 8, we kunnen wel doen dat die 3 dan ergens op het eiland zijn ofzo?)

    (vraagje : zitten ze nu nog op de oceaan of op het strand? Want ik ben nu even in de war )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (op het strand)

    jenna lapoder
    Als Dylan vraagt wat er is, omdatikme terug trek zeg ik snel: "Euhm niks... Waar is Chloe eigenlijk? Ik ga Chloe even zoeken hoor.." Ik sta snel op, want hoe sneller ik hier weg ben, hoe beter.
    Ik loop over het strand en ik gil de hele tijd Chloe's naam, maar ik krijg geen reactie. Ik ren terug naar Dylan en Michael en besef ineens dat Alex er ook nog niet is.
    "Omg Dylan! Micael! Waar zijn Kim en Alex? Moeten we ons geen zorgen maken?" Vraag ik bezorgd aan Dylan en Michael. Als ik naar het vliegtuig kijk zie ik Chloe staan en ik roep: "Chloe! Wat doe je daar nog? Het is daar gevaarlijk! Kom hier!"

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 13:14 ]


    :dp