• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-
    -Eluveitie-Alice Heather Hills


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 5 regels tekst typen.

    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:01 ]


    :dp

    [ik vind Jwoww nog best geniaal maar zo doet ze niet meer alsof de RPG om haar draait]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [Ja, weet ik XDD. Ik vind Pauly D erg leuk, maar goed. Ik kap ermee als het zo doorgaat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hm ja ik snap het. Dat gedrag van Jenna stoort me wel lmao..]

    ( ik vind dat jullie wel gelijk hebben over jenna, dat ze graag de aandacht wilt, staat in haar karakter,,maar als mensen haar dan niet meer aardig vinden, gaat ze een zielig verhaal verzinnen, ik denk dat heel veel mensen cynthia ook niet aardig vindrn, maar die gaat oook geen zielig verhaal verzinnen)

    (lol het kind is net echt van mij maar van mijn ouders, maar die zijn dood, dus toen nam ik het kind op....had volgens mij ook in mijn lijstje gezet dat ze dingen heeftmee gemaakt waardoor ze nu sterker is ofzo? Maar weet niet zker :$)


    :dp

    [..]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [wij 4 kunnen net zo goed een RPG doen HAHA. Nee grapje, maar dat gedrag hoe Jenna doet is heel storend. En wij 4 houden ons wel aan onze rol zeg maar, als je snapt wat ik bedoel?]

    [Dat betekent niet dat je tienermoeder hoeft te zijn. Zo is het voor mijn part verpest]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [in Jenna haar rol staat niks over een kind....]

    (jenna moet echt ff gaan veranderen, zij is niet de hoofdpersoon)

    (i know, wou het geheim houden, maar als ik met de rpg moet stoppen, no problem...)


    :dp

    xkimx124 schreef:
    (jenna moet echt ff gaan veranderen, zij is niet de hoofdpersoon)

    D I T ^

    Bieberen schreef:
    [in Jenna haar rol staat niks over een kind....]


    [+10]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DanceBabeA schreef:
    (i know, wou het geheim houden, maar als ik met de rpg moet stoppen, no problem...)


    [Oke, stop maar. Ik heb lieve dat het stopt dan dat jij je als een klein, zielig meisje gaat gedragen XO]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Haha okay, have fun))


    :dp