• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    [;(]


    16 - 09 - '17

    [oke als ik hem mag maken maak ik hem bi. Net als Harry en Lou. Die zijn ook Bi. Die ene van jou erft et alleen verknald bij Lou. Maar mis maakt die andere nog een kans voor het kwartet. Haha oke dit is echt heel slecht ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Haha, okay]


    16 - 09 - '17

    [Yay. Dan Zourry. Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [moet ik hem echt invullen? Want dan kan ik dat pas morgen doen want ik zit nu op me mobiel. Want ik bedoel. Iedereen weet hoe hij eruitziet en hoe hij is toch? ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja, dat weet iedereen inderdaad, maar iedereen gelijk voor de regels, sorry ;)]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:32 ]


    16 - 09 - '17

    [Ach wathever, laat maar! xp]


    16 - 09 - '17

    [zeker?]

    Louis William Tomlinson
    Zonder verder nog na te denken smeet ik de deur dicht en trok Harry mee de trap af. Ik struikelde beneden over een koffer heen en trok Harry peronglijk mee in mijn val. Gelukkig voor hem kwam hij boven op me terecht. " ik wil hier weg." Jammerde ik zachtjes terwijl ik met mijn hoofd op de grond bonkte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja hoor (:]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik slaakte een gil toen Louis de deur dicht gooide en me mee trok richting beneden, helaas kon ik mijn tranen niet tegen houden en die bleven dus gewoon over mijn wangen stromen. Toen we beneden waren struikelde Louis over een koffer en jammerend viel ik boven op hem. Zachtjes begon ik te snikken en verborg mijn hoofd in Louis' nek. 'Ik wil naar huis...' Mompelde ik schor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Jawaad Malik
    Ik trok mijn koffer achter me aan dokter modder en mokkend keek ik naar mijn schoenen die ik hierna dus mooi weg kon gooien. Op dit moment vervloekte ik het leven zo dat ik niet eens doorhad dat ik al bij de veranda trap was aangekomen en viel dus languit voor de deur. Dat was nog eens een leuke binnenkomen geweest. Ik krabbelde vloekend overeind en trok nu ook mijn koffer de veranda op en opende de deur. Het eerste wat me opviel waren niet de koffer die door heel de gang lagen, maar de jongens die er tussen lagen. En nog wel zonder broer ook. Oke, misschien ging het toch niet zo erg worden. "Lekker bezig." Grijnsde ik en gooide de deur dicht.

    Louis William Tomlinson
    "Lekker bezig." Ik keek meteen op naar de jongen in de deuropening maar richten me meteen op de doorgang. "Laat die deur open!" Gilde ik maar hij sloeg al dicht. Meteen liet ik mijn hoofd weer op de planken vallen en sloeg ik mijn armen rond Harry zijn lichaam. En probeerde hem te kalmeren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Kwaad keek ik de onbekende jongen aan die zojuist binnen gekomen was. 'Eikel! Je had die deur open moeten laten! Nu zitten we nog steeds voor eeuwig vast...' Ik draaide mijn hoofd van hem weg zodat hij me niet zou zien huilen en drukte mijn gezicht direct in Louis' nek. Mijn trillende handen probeerde ik in Louis' haar te laten vast houden, maar ik vond de grip niet. 'Lou, ik wil niet dood...' Murmelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Jawaad Malik
    Verbaast trok ik mijn wenkbrauw op. "Nou sorry, ik wist niet dat je van streek was." Mopper ik totaal niet wetend wat ik met deze situatie aan moest. Ik wist niet eens waarom ik hier was. Laat staan dat ik begreep waarom er twee jongens zonder broek op de grond lagen te huilen. Nou de krullenbol dan toch

    Louis William Tomlinson
    "Hazza, kom op." Murmelde ik. Ik was RR ook niet blij mee maar die jongen kon er ook niets aan toen. Ik wreef met mijn handen over Harry zijn rug en door zij haar en voelde mijn nek nat worden. "Kom Haz, alsjeblieft niet huilen." Smeekte ik, niet goed wetend wat ik hier nu mee aanmoest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Nee, jij weet helemaal niets.' Snauwde ik de jongen toe. 'Houd je er vooral maar gewoon buiten.' Kwaad veegde ik mijn tranen weg, waarna ik op stond en naar de slaapkamer van Louis en mij rende. Snel pakte ik mijn moeders deken uit mijn koffer om op het bed te gaan liggen, de deken met Louis' sperma gooide ik op de grond. Ik rolde mezelf op tot een bolletje en snoof de geur van mijn moeder op, wat me opnieuw liet huilen. Totdat ik gekraak achter me hoorde. Ik durfde me niet om te draaien. 'Lou? Ben jij dat?' Oh god, zeg met dat het Louis is... Waarom moest ik ook alweer zo hard bij de twee jongens wegrennen?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mag Maddison komen? ;D]


    16 - 09 - '17