• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    (ik wil nog wel meedoen maar ik heb niks om op te reageren
    dus waar is iedereen dan kan Rosa daar naartoe komen)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Niall en Alicia zijn aan de trap in de hal. Louis, Harry, Zayn en Maddison zijn in de kamer van Louis en Harry]


    16 - 09 - '17

    Niall James Horan

    Ik slik even en zie hoe ze haar handen in haar zij zet. Ik schud mijn hoofd. "Ik ben geen homo, nee." Ik kon gewoon de aanwezigheid van de geesten voelen. Het waren er veel, daar ben ik zeker van... Ik ben op dit moment zo blij dat ik met ze om kan gaan.. Ik hoop dat de rest van dit huis zich ook wat rustig houdt.. "Helpen is altijd welkom..." Zeg ik dan.


    I Refuse To Sink

    Alicia Coco Adams

    Yes, hij is geen homo. Dan zal ik eens moeten proberen flirten, alleen gaat dat niet echt lukken denk ik, hij lijkt bang. "Helpen is altijd welkom..." zegt hij dan. Ik kijk hem vragend aan. "Helpen? Helpen met wat? Je koffer dragen? Sorry, dat doe ik dus echt niet." Ik sla mijn armen nu over elkaar.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    Niall James Horan

    "Nee, dat bedoel ik niet.. Ik bedoel met mensen leren kennen... Weet ik veel." Ik pak zelf mijn koffer op en kijk haar ietwat nors aan. Ze is echt arrogant als je het mij vraagt... De manier waarop ze alleen al naar me kijkt maakt me al onzeker en nors. Ik zucht even zacht en kijk dan nog eens de ruimte rond en dan weer naar Alicia.


    I Refuse To Sink

    Alicia Coco Adams

    Ik begin te lachen. "Serieus? Ben jij zo een onzeker ventje dat niet op mensen durft afstappen?" Omg, wat een mietje zeg! "Zet die koffer neer en volg mij." zeg ik zuchtend. Ik loop de trap op en hem dan voorbij. Ik wacht tot hij die koffer weg zet en mij volgt.


    16 - 09 - '17

    Niall James Horan

    Ik kijk haar verbaasd aan. "Nee. Ik ga niet mee met arrogante mensen. Laat me met rust!" Ik zet mijn koffers met een klap op de grond en loop dan naar de woonkamer. Ik laat me op de bank ploffen maar door de stofwolk begin ik meteen te hoesten. Lekker dan..


    I Refuse To Sink

    Alicia Coco Adams

    Zuchtend gooi ik mijn handen in de lucht. Typisch dat zo iemand weer snel geraakt is als ik een keer zoiets zeg. Ik kan hard zijn ja, maar mij arrogant noemen? Nee, dan ben je duidelijk verkeerd! Ik zucht nog een keer en loop de trap af. Ik loop de woonkamer binnen en zie Niall op de bank zitten. "Luister eens Niall, ik ben niet arrogant, jij kan gewoon niet tegen mijn mening. Je kan kiezen, of je houdt me te vriend en ik help je, of je lost het allemaal maar zelf op, maar kom dan niet huilen bij me ..." Ja wat?


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Ik schudden even mijn hoofd. "Tuurlijk niet omdat we Gay zijn." Ik wist eigenlijk niet zo goed waarom dan wel, maar ik vond mezelf in ieder geval niet normaal en dus raar. "Kom, wij kunnen beter gaan geloof ik." Hoor ik Zayn zeggen, waarschijnlijk tegen Maddison.
    Misschien was dat maar beter ja. Dan deed Harry misschien weer een beetje normaal.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Ik trek een wenkbrauw omhoog. "Heb je ooit wel eens in een spiegel gekeken Alicia? Luister hoe je alleen al tegen me praat! Je houdt geen rekening met wat anderen denken en voelen. En dat weet ik nu al, ook al ken ik je nog geen uur!" Ik sta op en wil weer weglopen. "Ik zou oppassen Alicia, want je karakter kan je nog wel eens achtervolgen, en geloof me, dat is geen pretje." Het is gewoon zo, geesten voelen het ook aan wat andere mensen denken en voelen en ze onthouden dat. En dat kan zowel positief, als negatief zijn. En bij Alicia is het in dit geval negatief. Het zou me helemaal niet verbazen als ze vannacht niet slaapt.


    I Refuse To Sink

    Alicia Coco Adams

    Ik luister naar Niall, die commentaar had ik eerder al gehad van mensen, maar ik heb de reden dat ik mij zo gedraag en daar weet niemand wat van. Ik pak Niall zijn arm vast als hij voorbij. "Pas maar op Niall met wat je tegen me zegt, je hebt geen idee waarom ik mij zo gedraag. Als je mij raakt, dan zal het niet je leukste dag worden .." Ik duw zijn pols ruw weg en loop van hem weg.


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    'Waarom dan wel, Lou? Kan je me dat zeggen?' Nee, want hij wist dat het daar wel omging. Ik hoorde de jongen zeggen dat ze beter konden gaan en had bijna de neiging om opnieuw iets tegen hem te snauwen maar hield me in, het enige wat ik deed was mezelf gewoon nog wat dichter tegen Louis aan te drukken en mijn hoofd in zijn nek te duwen. Hopelijk gingen hij en Maddison weg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maddison Masey Mash

    Ik keek naar Louis en Harry. Was Harry jaloers fzo? Ik kuch eens en knik als Zayn zegt dat we beter kunnen gaan. "Ja, dat denk ik ook." zeg ik. Ik kijk nog een keer naar Louis en Harry en knik dan. "Bye!" zeg ik en zwaai naar hun. Ik kijk weer naar Zayn en loop de kamer al uit. "Kom je nog?"


    16 - 09 - '17

    Rosa Amare Diamond
    terwijl ik onderaan de trap sta hoor ik iets. het komt van boven. en het is zeker weten geen dier, het is een mensen geluid. volgens mij komt het uit een kamer waar ik al een paar keer heb langs gelopen. ik loop opnieuw naar boven terwijl ik goed luister naar het geluid. ik wil niet langer in het donker alleen zijn. als ik voor de kamer sta twijfel ik even. misschien doen de mensen iets wat ik niet mag zien, of ze willen geen vreemdelingen in hun huis. maar uiteindelijk beslis ik dat ik niet alleen wilde zijn. ik klop op de deur en wacht op het moment dat de mensen die in de kamer zijn reageren.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Is ze bij de kamer van Lou en Hazza? ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you