• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    [Dat ligt aan kerst. ^^ Ik mocht gewoon 2 dagen niet achter m'n laptop. :3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Hmm, maar anders is het hier ook niet echt actief ...]


    16 - 09 - '17

    [Ja, oke, dat is waar. Maar deze 2 dagen was het ook wel gewoon rustig over het algemeen...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ja]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    ik wist dat ik moest ontspannen, maar om nu te zeggen dat dat lukte. ik moest mijn kaken strak op elkaar houden en mijn nagels gingen nog net niet door het dekbed heen. mijn bortkast ging hevig heen en weer terwijl ik mijn ogen stijf dichtkneep. ik wilde gillen dat Harry er mee moest kappen, maar wist dat als ik nu niet doorzetten, Harry het nooit meer zou doen.
    Voglens mij duurden het een eeuwigheid voordat de pijn begon weg te trekken, maar de langzamen, zachte stoten begonen steeds aangenamer te voelen en langzaam opende ik mijn ogen en kreunde goedkeurend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik merkte gewoon aan Louis dat hij het niet prettig vond, wat mij eigenlijk direct wilden laten stoppen, maar straks vond hij me dan weer raar omdat ik zoiets deed. Op een zacht rustig tempo bleef ik doorstoten en ik maakte een goedkeurend geluidje toen ik een kreun uit zijn mond hoorde komen, misschien zou dan nu ook de pret voor hem komen... Mijn hand liet afdwalen rond zijn erectie, en af en toe liet ik mijn nagels erover heen krassen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    En nog een kreun verliet mijn mond toen Harry mijn erectie vastpakten. Ik was blij dat Harry nog even op hetzelfde tempo door bleef gaan maar het deed nu nog amper pijn en de kriebels in mijn buik namen toe. Ik hield niet van onderdanig zijn, maar op deze manier, mocht het van mij wel vaker gebeuren. "Sneller." Hijgde ik zachtjes. Doelend op zijn stoten en op zijn hand die nog steeds rond mijn erectie lag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik slaakte een zachte opgeluchte zuch toen Louis zei dat ik sneller moest gaan, nu kreeg hij er waarschijnlijk ook de plezier in. Direct volgde ik zijn bevelen en begon harder te stoten, hm, het was lang geleden dat ik echt - echt seks had gehad met een jongen. Maar ik kon nu al wel vertellen dat het met Louis ver uit de beste zou zijn. Mijn hand liet ik helemaal om zijn erectie sluiten en langzaam begon ik hem af te trekken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik sloeg mijn benen rond Harry zijn middel en holde mijn rug terwijl ik zachtjes kreunden. Als ik wist dat dit zo aan zou voelen had ik het veel eerder gedaan. Mijn handen grepen in de dekens en mijn gehijg werd erger. ik murmelde allemaal goedkeurende dingen. volgens mij had seks nog nooit zo goed gevoelt. Ik liet mijn nagels zachtjes langs Louis zijn benen glijden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Nu durfde ik pas een paar kreunen te laten, toen ook Louis zich goed voelden en toen ik zijn benen om mijn middel heen voelden, kon het helemaal niet meer stuk. Een harde kreun verliet mijn mond en ik drukte zacht mijn lippen tegen die van hem, om algauw in zijn onderlip te bijten, toen ik Louis' handen langs, of beter gezegd, nagels langs mijn benen voelden krassen hield ik mijn adem in, maar direct erna zoende ik hem weer hevig. Veel kon hij toch niet doen als ik in hem zat, oh dat klonk werkelijk waar fantastisch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    hebberig zoende ik Harry terug en genoot van de kreun die over zijn lippen viel terwijl ik er zelf ook nog een slaakte. ''Zo goed.'' piepten ik hijgend tegen Harry zijn lippen aan. volgens mij had ik me nog nooit zo geweldig gevoeld. heel mijn lichaam leek warm te worden. ik voelde dat mijn haar al tegen mijn voorhoofd begon te plakken en ik greep met mijn handen naar Harry zijn haar waar ik doorheen streelden. mijn lippen liet ik tegen die van hem aanplakken en nu was ik degene die op zijn lip beet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik voelde Louis' handen door mijn haren heen en slaakte een kreuntje, die kreun werd alleen maar harder toen ik merkte hoe hij deze keer op mijn onderlip beet. Direct opende ik mijn mond en zoende hem vol overgave, mijn tong liet ik verkennen in zijn mond en met de seconde begon ik steeds harder te stoten. Louis zou het wel laten merken als het te hard zou zijn, ook mijn hand liet ik steeds sneller gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    de kreunen die mijn mond verlieten, lieten de ramen nog net niet trillen, maar ik kon ze ook niet meer tegenhouden. Het dubbelen gevoel wat zich ophoopte in mijn buik voelde geweldig en ik gooide mijn hoofd in mijn nek maar trok Harry zijn hoofd met me mee zodat ik hem gewoon nog door kon zoenen. mijn ademhaling was gejaagd, net als mijn hartslag. ''zo... goed..'' piepten ik en keek Harry nog even aan, voordat ik weer genietend mijn ogen sloot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis' gekreun maakte me met de seconde meer opgewonder en ik vroeg me af hoe ver mijn erectie uberhaupt nog kon groeien. Louis gooide zijn hoofd in zijn nek, maar trok die van mij mee, ik slaakte een raar geluidje maar bleef rustig doorgaan. Mijn lippen haalde ik voor een seconde van die van Louis af. 'Schreeuw het maar uit, laat het hele huis het maar horen...' Kreunde ik zacht tegen zijn lippen aan, om er vervolgens een harde stoot achter aan te geven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ik keek Harry na zijn woorden even grijnsend aan, maar voor ik het goed en wel beseften kwam er zo'n harde kreun over mijn lippen die zich had gevormd met een kleine gil, dat ik hem alleen maar met grote ogen aan kon kijken. mijn borstkast ging als een bezetende op en neer. ''Dwing me.'' hijgde ik zachtjes. ik wisat dat ik het al gedaan had, maar nog een keer kon toch geen kwaad toch? hellemaal niet als het zo'n gevoel met zich meebracht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''