• Ik ga vrijdag bij mijn stage kindjes carnaval vieren -ze waren maar een week mijn stage kindjes maar super lief en leuk!-
    en ik heb dit gehaald bij de action voor 6,20 ofzo.



    Nou goed, het is dus een blauw glitterhoedje, veters die verschillende kleuren licht knipperen, een roze boa en een witte bril met snor!=)
    De veters doe ik in een paar vans, daarop doe ik een spijkerbroekje met galaxy legging en dan een zwart shirtje ofzo.=)

    Wat gaan jullie dragen met carnaval?=D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb een spongebobjurkje en een lichtroze bril.

    Missdonut schreef:
    Ik heb een spongebobjurkje en een lichtroze bril.


    Awsome!=D
    Heb je een foto?c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ze vieren helaas geen carnaval waar ik woon! Zo jammer ):

    Ik heb een schijthekel aan carnaval. Hypocriet feest.:W


    everything, in time

    Maximus schreef:
    Ze vieren helaas geen carnaval waar ik woon! Zo jammer ):


    LANG LEVEN LIMBURG!!!!!!!!(dance)


    You were born original, don't die as a copy.

    Anguish schreef:
    Ik heb een schijthekel aan carnaval. Hypocriet feest.:W


    Hoezo dat?!:o


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hoezo dat?!:o


    Carnaval is oorspronkelijk een Katholiek feest om nog één keer buiten jezelf te gaan voor de vastentijd begint, maar denk je dat er nog maar iemand aan het vasten denkt? Nee joh. Feesten, dat kunnen ze (vooral in het Zuiden) wel, maar in dat vasten hebben we dan niet meer "zo'n zin" dus dat vergeten we waar gewoon. :'D

    Helaas woon ik in Brabant en zit ik er dus middenin.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 18:24 ]


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Carnaval is oorspronkelijk een Katholiek feest om nog één keer buiten jezelf te gaan voor de vastentijd begint, maar denk je dat er nog maar iemand aan het vasten denkt? Nee joh. Feesten, dat kunnen ze (vooral in het Zuiden) wel, maar in dat vasten hebben we dan niet meer "zo'n zin" dus dat vergeten we waar gewoon. :'D

    Helaas woon ik in Brabant en zit ik er dus middenin.


    Ik wist niet eens dat dat de bedoeling was en dat zullen veel mensen hebben dus tja, kun je ze niet kwalijk nemen.....xd
    en wat is er mist met feesten in het zuiden?(cat)(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik wist niet eens dat dat de bedoeling was en dat zullen veel mensen hebben dus tja, kun je ze niet kwalijk nemen.....xd
    en wat is er mist met feesten in het zuiden?(cat)(cat)


    Ja, doh, nu kennen we dat niet meer nee, omdat mensen er steeds minder aan gingen doen. Ik ben officieel Rooms-Katholiek opgevoed, maar ik geloof niet. Toch vind ik het alsnog hypocriet om enkel de leuke kanten van tradities over te nemen. Maar ik heb niets tegen de mensen die nu nog Carnaval vieren hoor, het probleem ligt al een tijd eerder, daar waar ze besloten de vastentijd weg te laten.

    Er is ook verder helemaal niets mis met een feestje, daar ben ik zelf ook wel van. :Y)


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Ja, doh, nu kennen we dat niet meer nee, omdat mensen er steeds minder aan gingen doen. Ik ben officieel Rooms-Katholiek opgevoed, maar ik geloof niet. Toch vind ik het alsnog hypocriet om enkel de leuke kanten van tradities over te nemen. Maar ik heb niets tegen de mensen die nu nog Carnaval vieren hoor, het probleem ligt al een tijd eerder, daar waar ze besloten de vastentijd weg te laten.

    Er is ook verder helemaal niets mis met een feestje, daar ben ik zelf ook wel van. :Y)


    Ja nou ja, dus onze generatie is het eens niet schuld, AH GERECHTIGHEID!
    Maar goed feestjes zijn wel leuk al ben ik niet zo'n feestbeest......x)
    Ga alleen carnaval vieren met de stage kindjes dus ja hahaha, wel zielig dat je er midden in zit en het haat.XD


    You were born original, don't die as a copy.

    Anguish schreef:
    (...)

    Carnaval is oorspronkelijk een Katholiek feest om nog één keer buiten jezelf te gaan voor de vastentijd begint, maar denk je dat er nog maar iemand aan het vasten denkt? Nee joh. Feesten, dat kunnen ze (vooral in het Zuiden) wel, maar in dat vasten hebben we dan niet meer "zo'n zin" dus dat vergeten we waar gewoon. :'D

    Helaas woon ik in Brabant en zit ik er dus middenin.


    Ik woon ook in Brabant :)


    we danced all night to the best song ever.

    Ik ga als mezelf :Y)

    Ook nog lichtelijke hekel ... Heb geen idee waarom :')


    Do what people say you can't.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja nou ja, dus onze generatie is het eens niet schuld, AH GERECHTIGHEID!
    Maar goed feestjes zijn wel leuk al ben ik niet zo'n feestbeest......x)
    Ga alleen carnaval vieren met de stage kindjes dus ja hahaha, wel zielig dat je er midden in zit en het haat.XD


    Hahaha, nee ik ben dan ook weer niet zo dat ik mensen zomaar de schuld ga geven! xd
    Mijn zieligheid valt ook wel mee, ik kom gewoon het huis niet uit, enkel om te werken. (cat) Ik vind alleen een vriendin van me vriendin vreselijk, als die enthousiast is over blijft ze erover doorzagen. Zo ook over Carnaval. I actually hate her and I don't know why she's my friend.

    Maar veel pelzier alvast! (:


    everything, in time

    Teletubbie
    Nee, haha :')
    Ik ga niet verkleed, het is niks voor mij en waar ik woon vieren ze het niet..


    •*• Lululu •*•

    Anguish schreef:
    (...)

    Hahaha, nee ik ben dan ook weer niet zo dat ik mensen zomaar de schuld ga geven! xd
    Mijn zieligheid valt ook wel mee, ik kom gewoon het huis niet uit, enkel om te werken. (cat) Ik vind alleen een vriendin van me vriendin vreselijk, als die enthousiast is over blijft ze erover doorzagen. Zo ook over Carnaval. I actually hate her and I don't know why she's my friend.

    Maar veel pelzier alvast! (:


    Hahaha beter, bedankt gaat vast wel lukken!(yeah)


    You were born original, don't die as a copy.