• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    'Hmm,' murmelde ik zachtjes en knikte vervolgens om Louis grijnzend aan te kijken. 'Als je het niet doet, dan loop ik nu de kamer uit...' Zo dreigend mogelijk probeerde ik hem aan te kijken, maar volgens mij faalde ik daar hopeloos in. Ik begon zachtjes wat kusje te drukken in zijn nek, knabbelde zachtjes aan zijn oorlel, likte vlak achter zijn oor, nu ik hem een beetje had afgeleid, liet ik mezelf helemaal uit hem glijden, om vevolgens heel erg hard weer opnieuw in hem te komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinsom
    Harry zijn kusje leiden me even af, maar zorgde er niet voor dat ik niet doorhad dat hij zijn erectie uit mijn anus haalden. Even schoten mijn ogen open maar deze knepen meteen weer samen toen Harry onaangekondigd zij erectie zo hard in me liet stoten. "Harreh!" het begon met een gil maar eindigde ik een kreun en min handen knepen samen in Harry zijn haar. Oke. Het was hem gelukt. En niet zo'n beetje ook.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Toen ik Louis mijn naam hoorden schreeuwen kon het niet meer stuk, ik begon steeds harder te stoten. 'Goed zo... Laat het maar komen... Het lucht op.' Fluisterde ik opnieuw tegen zijn lippen aan en blies mijn adem zachtjes uit, vervolgens kraste ik een keer met mijn nagels over zijn erectie en liet mijn hand er daarna gewoon weer overheen glijden om hem opnieuw af te trekken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    De kreunen vloeiden over mijn lippen heen, Zoals ze nog nooit gedaan hadden. Mijn nagels krasten zachtjes over Harry zijn rug heen. Al dat dubbelde genot zorgde ervoor dat het niet lang meer ging duren voordat ik klaar zou komen en mijn gehijg en ademhaling werd onregelmatig. Zo geweldig, zonder er iets voor te hoeven doen. Geweldig toch.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Door Louis' nagels over mijn rug te voelen maakte het me dat ik weer sneller ging, en ik voelde dat ik mijn hoogtepunt zou naderen en volgens mij duurde het bij Louis ook niet zo lang meer. Ik sloot mijn ogen en drukte een zacht kusje op zijn lippen, waarna ik mijn hoofd in mijn nek gooide en nog iets harder begon door te stoten, ik wilde dat hij eerst zijn hoogtepunt zou krijgen, dat gaf me gewoon een beter gevoel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Toen Harry zijn tempo nog iets versnelden hield ik het niet meer. Mijn spieren trokken samen en mijn lichaam begon te trillen op het moment dat ik klaar kwam. Harry zijn naam vloog over mijn lippen en volgens mij had ik nog nooit zo hard gekreund. Mijn borstkas ging hevig op en neer en langzaam opende ik mijn ogen en keek goed naar Harry zijn gezicht. Ik wilde zijn gezichtsuitdrukking zien als hij klaarkwam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    En het was me gelukt. Alweer. Louis kwam schreeuwend klaar en mijn naam hoorde ik meerdere keren, ik kromde mijn tenen en voelde ook hoe ik aan mijn hoogtepunt zat. Ik kreunde hard Louis naam en gooide mijn hoofd in mijn nek, waarna ik in hem klaar kwam. Hijgend liet ik mezelf op zijn borstkas zakken en drukte een kusje tegen zijn kaak aan. 'Hoe vond je het?' Murmelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    "Geweldig." hijgde ik zachtjes en wikkelde mijn armen en benen nu hellemaal om Harry heen. "het beste ooit." glimlachte ik en drukten mijn lippen zacht op die van hem. Liefelijk trippelde ik met mijn vingers over zijn ruggengraagd en slaakte ik een gelukzalige zucht. "en jij?" grinnikte ik zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik glimlachte en kuste hem zacht terug. 'Dat is mooi, Lou.' Ik drukte mezelf ook nog dichter tegen Louis aan en slaakte een genietend geluidje toen ik zijn vingers over mijn ruggengraat voelden. 'Je was, nee bent, fantastisch, echt waar.' Ik druk mijn lippen nog een keer tegen die van hem aan, waarna ik mijn hoofd in zijn nek verberg en mijn ogen sluit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    En glimlach verscheen op mijn lippen en ik greep naar het dekbed om deze vervolgens over ons heen te leggen. Ik sloot even genietend mijn ogen. En opnieuw was ik de gelukkigste jongen op aarde. Ik wreef met mijn neus tegen Harry zijn wang en de glimlach was niet meer van mijn gezicht af te slaan. Zo wilde ik me altijd wel voelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik glimlachte tegen Louis' nek aan toen ik voelden hoe hij een deken over ons heen legde. Ik zuchtte geluk zalig en slaakte een geluidje toen ik Louis neus tegen mijn wang aanvoelde. 'Lou..' Murmelde ik zachtjes. 'Hebben ze hier eigenlijk een bad? Ik heb namelijk wel zin om in bad te gaan, of desnoods te douchen...' Ik drukte een kusje tegen zijn nek aan en blies daarna zacht mijn adem uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Luis William Tomlinson
    Harry had gelijk. We waren wel toe aan wat verfrissing, aangezien mijn sperma nogsteeds aan mijn onderbuik plakten. "de enige badkamer die we hebben gezien keek niet echt bruikbaar." merkte ik op en zuchten. Ik was echt toe aan een lekker warm bas.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik liet mezelf van Louis afglijden, om vervolgens met deken en al op te staan, zodat Louis helemaal naakt op lag. Ik glimlachte bij het aanzicht. 'Ik ga wel even kijken, niet weggaan.' Niet dat hij weg zou gaan, maar voor de zekerheid. Ik sloeg de deken helemaal om me heen en liep zo de kamer uit, waar ik de kamer er tegen over opende. Ik slikte toen ik merkte dat het helemaal donker was, ik voelde met mijn vingers aan de zijkant, ik voelde iets bobbeligs en drukte erop, maar het was geen lampknop, alles behalve dat. Een gil verliet mijn mond en direct gooide ik de deur dicht. Ik liep direct terug naar de kamer van Louis en mij, om me dicht tegen hem aan te drukken. 'Er... Er... Die kamer...' Meer kreeg ik er niet uit en ik hield mijn ogen stijf dicht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Net op het moment dat ik wilde roepen dat Harry terug moest komen omdat ik het koud kreeg slaakte hij een gil en kwam hij de kamer weer in. Meteen drukten hij zichzelf tegen me aan en brabbelde hij wat dingen. "Sttt, Haz, wat is er?" Ik wreef over zijn rug heen in de hoop hem te kalmeren maar zijn stijf dichtgeknepen ogen voorspelde niet veel goed. "Wat was er in die kamer Hazza."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik merkte dat Louis het ook koud kreeg en sloeg de dekens zo ook om hem heen, om vervolgens nog iets dichter tegen hem aan te gaan liggen. 'Ik wilden kijken naar de lampknop en ik voelden langs de muur, maar het voelden niet als een lampknop...' Ik hield een seconde mijn adem in voordat ik verder ging. 'Het... Het leek alsof er een vinger uit de muur stak..' Mompelde ik bang, waarna ik mijn hoofd in Louis' nek drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you