• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik murmelde een geluidje toen het meisje de kamer binnenkomt, het klinkt misschien grof, maar direct heb ik zin om nog alleen met Louis te zijn. 'Weet je echt niet waarom je hier bent?' Ik slaakte een bespottelijk geluidje en knipperde met mijn ogen. 'Er zijn hier tien jongeren omdat ze denken dat we met een moord hebben te maken van een meisje...' Gelijk bekroop dat angstige gevoel me weer, straks was zij wel de moordenares. Verward schudde ik mijn hoofd en keek haar aan. 'Harry, en dit hier is Louis,' grinnikend sloeg ik hem tegen achterhoofd aan, om vervolgens een kusje op zijn wang te drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik sloeg een verontwaardig piepje toen Harry tegen mijn achterhoofd sloeg maar glimlacht al snel tevreden toen Harry een kusje op mijn wang drukten. "Ben jij de moordenaar?" Viel ik meteen met de deur in huis. Harry en ik waren het niet. Zayn was veelte knap om iemand te vermoorden en van de rest wist ik het niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosa Amare Diamond
    "ben jij de moordenaar" vraagt Louis aan mij. hij schrikt mij nogal af om zijn directe vraag maar ik heb geen zin in ruzie dus ik antwoord: "volgens mij niet, ik wist niet eens waarom ik hier ben, en als ik iets met de moord te maken had dan had ik vast wel bij mezelf gedacht: misschien heeft het iets daarmee te maken. maar misschien wordt het wel gezellig hier." ik probeerde altijd overal het goede van in te zien. ik vond moorden niet echt positief maar nu waren we wel met z'n tienen in een huis dus het kon altijd beter worden dan thuis.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Niall James Horan

    Ik haat het hier. Ik ben hier nog niet eens een uur en meteen heb ik al met iemand ruzie gemaakt. Nou ja, ruzie? Ik ben gewoon voor mijn mening uitgekomen... Ik sta op van de bank en besluit nog eens rond te kijken. Na een tijdje kom ik een zwart harige jongen tegen met een meisje. "Oh hallo! Eindelijk vind ik nog eens wat mensen.." Ik steek mijn hand uit en stel me voor als Niall. Het meisje en de jongen stellen zich voor als Zayn en het meisje als Maddison.


    I Refuse To Sink

    Harry Styles.
    'Lou!' Sis ik hem toe als hij het meisje vraagt of ze de moordenaar is, ik por hem in zijn zij en geef hem een veelbetekende blik. 'Dan kan je toch niet zomaar vragen...' Ik schud mijn hoofd. Gelukkig reageert het meisje er vrij normaal op. 'Je vind het gezellig hier?' Hoofdschuddend kijk ik Rosa aan. 'Nou, des te langer je hier bent, des te minder je het gaat vinden...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosa Amare Diamond
    "louis mag het best vragen hoor, maar hoezoe wordt het deste langer deste minder gezellig, jullie weten niet hoe ik het thuis had. mijn ouders houden niet van mij, ze hebbn mij gedumt bij mijn zus. waar ik mijn hele leven heb doorgebracht. ik weet niet eens of mijn ouders nog wel leven. maar ik denk het wel". ik werd best ontroert door te vertellen hoe ik het thuis had. dat had ik nog nooit gedaan. zelfs mijn beste vriendin wist niet hoe ik thuis leef.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Harry Styles.
    'Sorry. Dat spijt me voor je, kom zitten.' Ik wees naar de achterkant van het bed en glimlachte waterig naar haar. 'Maar hoe ben je hier dan beland? Heef je zus je gestuurd? Aangezien, wij,' waarbij ik even naar Louis' en mij wees. 'Allebei door onze ouders zijn gestuurd, en ik denk eigenlijk de meeste hier wel...' Ik mompelde er nog wat onverstaanbaars achteraan en legde mijn hoofd op Louis' borstkas.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik vond het maar raar dat Rosa even heel haar verhaal vertelde. Als ik zoiets had zou ik dat echt niet even mededelen aan de eerste de beste personen die ik tegenkwam in een horror huis. Maar ik hield mijn mond erover en tuiten mijn lippen iets toen Harry zei dat ze bij ons moest komen zitten. Ik sloeg mijn armen nog steviger en hebberiger rond Harry heen en keek zwijgend naar Rosa.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:15 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Harry Edward Styles
    Ik vond het maar raar dat Rosa even heel haar verhaal vertelde. Als ik zoiets had zou ik dat echt niet even mededelen aan de eerste de beste personen die ik tegenkwam in een horror huis. Maar ik hield mijn mond erover en tuiten mijn lippen iets toen Louis zei dat ze bij ons moest komen zitten. Ik sloeg mijn armen nog steviger en hebberiger rond Louis heen en keek zwiepend naar Rosa.


    [Ter correctie even, jij bent Louis he ;p]


    16 - 09 - '17

    Rosa Amare Diamond
    ik ging zitten op de bank naast Louis. toen vertelde ik: "ik ging stiekem deze avond uit met mijn vriendin en haar vriendje maar toen in eindelijk in een donker steegje was, waar ik ging wachten, werd ik opgehaald door een fuchia licht. ik snap wel waarom het licht fuchia was, maar niet waarom ik werd opgehaald". fuchia en alle andere kleuren roze waren mijn lievelingskleur. dus waarschijnlijk was het om het mij gemakkelijker te maken fuchia gemaakt. "zijn jullie een stelletje" het is misschien raar om dat te vragen maar ik had mijn hele levensverhaal verteld terwijl ik hun nog maar net kende.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 16:47 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Harry Styles.
    Een vrolijke glimlach verscheen op mijn gezicht toen Louis zijn armen helemaal om me heen sloeg, ik draaide mijn hoofd iets naar hem toe en drukte een kusje op zijn kaak, om vervolgens met zijn vingers te spelen. Rosa kwam op het bed zitten en vertelde ons haar verhaal. 'Oke, wacht even, het eerste begrijp ik. Maar het tweede moet je me toch nog even uitleggen...' Ik liet mezelf iets onderuit zakken in Louis' armen en knikte op Rosa's vraag. 'Ja, wij zijn een stelletje.' Murmelde ik zachtjes, waarna de blosjes op mijn wangen verschenen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik glimlachte door de blosjes op Harry zijn wangen. Ik boog me voorover en wreef even mijn neus langs die van hem. Ik ging weer rechtzitten en keek naar onze handen, waardoor de glimlach alleen maar groter werd. "Een heel leuk stelletje." Giechelde ik en ging weer rechtzitten. Ik keek even naar Roza. "Heb jij al rare dingen meegemaakt hier?" Vroeg ik haar. Straks waren Harry en ik de enige. Dat zou ik nog enger vinden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Een genietend geluidje verliet mijn mond toen Louis met zijn neus langs die van mij wreef, glimlachend draaide ik mijn hoofd naar hem toe en drukte zacht mijn lippen tegen die van hem voor een klein kusje. Ik denk niet dat Rosa het heel geweldig zou vinden als ik Louis hier uitgebreid zou gaan zitten zoenen. 'We zijn gewoon het leukste van iedereen,' grinnikte ik er nog achteraan, waarna er een rilling over mijn rug liep bij Louis' vraag.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosa Amare Diamond
    "wat voor rare dingen moet ik meegemaakt hebben? en welk tweede deel moet ik uitleggen? sorry dat ik zoveel vragen stel maar jullie zijn niet erg duidelijk. en ik weet wel iets wat ik raar vond: ik liep via een trap naar boven, maar toen in boven was kon ik de trap nergens meer vinden, ik denk dat dat mijn eigen probleem was en niet dat het echt iets raar was. ik vind jullie trouwens heel schattig samen." ik had nu wel veel gezegd, maar ik vond echt dat ze niet erg duidelijk waren.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Harry Styles.
    In een razend snel tempo vertelde ze alles wat ze tot nu toe had meegemaakt en ik kon het allemaal niet meer volgen hoor. Ik zond een vragende blik naar Louis, om vervolgens weer naar Rosa te kijken. Van wat ik er van had gesnapt... 'Nou, je tweede deel, over dat licht? Dat is meer iets voor aliens, toch?' Onzeker beet ik op mijn lip en na haar andere woorden kwamen de blosjes alleen maar extra terug. 'Louis is het schattigst,' murmelde ik zachtjes.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    stay safe because I like being alive at the same time as you