• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Zelfs mijn tenen kromden bij dit geweldige gevoel en het was dat ik bovenop zat. Mijn handen gleden om Harry zijn nek voor steun en dat ik niet naar achter zou vallen. Al leek me dat ook niet zo'n slecht idee. Ik schoof mijn voeten onder mijn kond en klapten mijn bovenbenen en lichaam naar achter tussen Harry zijn benen in. Ik kantelde mijn heupen iets naar voren en mijn nagels krasten over Harry zijn benen heen terwijl ik zijn opkomende erectie tegen mijn billen voelden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Ik kijk haar even verbaasd aan. Ik wil niet eens weten wat die jongens daar boven aan het doen zijn.. Ik heb echt niks tegen homo's hé maar als het er zijn die constant vuile dingen lopen te doen wil ik dat liever niet doen. Ik was op dit moment nu meer geboeid door die kamer met die piano. Ik glimlach even naar Alicia. "Ik zal de rest wel zelf zoeken, dankjewel..." Ik wil naar de hal lopen maar mijn voeten willen niet mee, ze hebben zelf de controle. "Huh?" Fluister ik. Ik zie hoe mijn mij voeten me naar de lege kamer met de piano leiden. Ik zie hoe mijn hand traag omhoog komt en de deur opent. Ik wil dit niet! Ik wil schreeuwen maar het lukt niet. Niet alweer, ik wil dit niet alweer meemaken. Ik loop de kamer in zonder dat ik het zelf wil. De enorme vleugelpiano valt enorm op in de lege kamer. Ik loop er zelf naartoe, nog steeds zonder dat ik er zelf geen controle over heb. Ineens begint de piano te spelen. The fuck is this? Ik zie hoe mijn vingers naar de toetsen van de piano glijden. Ik kan niet eens piano spelen... Opeens voel en zie ik hoe mijn vingertoppen gemakkelijk en soepel de muziek spelen die d piano al de hele tijd aan het spelen was. Hoe kan dit? Opeens sta ik weer recht en word ik door een enorme kracht tegen de muur gegooid. Mijn stem lijkt terug te werken en ik schreeuw het uit van de pijn. Ik zie hoe een witte schim uit de deur verdwijnt. Niet nog eens...


    I Refuse To Sink

    Harry Styles.
    Terwijl Louis bezig was met weet ik veel wat ging ik gewoon rustig door en volgens mij vond hij het helemaal niet zo erg. Toen ik uiteindelijk zag hoe hij zat en ik mijn erectie tegen zijn kont aan voelden drukken wist ik denk ik wel waar hij heen wilden. Ik hief mijn hoofd op en keek hem grijnzend aan, om vervolgens een beetje heen en weer te bewegen. 'Je wilt het echt?' Glimlachend drukte ik een kusje op zijn lippen zonder ook maar een seconde zijn erectie los te laten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Yaaaaaay, Lou is vandaag jarig en alvast een fijne Kerstavond voor iedereen! (:]

    Alicia Coco Adams

    "Ik zal de rest wel zelf zoeken, dankjewel..." zegt Niall dan. Ik knik en kijk naar hem hoe hij richting de deur loopt van de kamer waar de piano is. Ik hoor hem "Huh?" zeggen, maar let er niet echt op en vraag er niet naar waarom hij dat zei. Als hij in de kamer verdwijnt kijk ik nog eens rond in de woonkamer tot ik het geluid van de piano hoor die een mooi melodie speelt. Ik luister aandachtig en sta op, die Niall kan piano spelen volgens mij. Ik loop rustig naar de deur van de kamer tot de piano stopt met spelen en ik ineens een hele harde klap hoor en een schreeuw. Zo snel ik kan grijp ik naar de deurknop, maar die zit vast, niet weer he! "Niall?!" roep ik. "Niall, open die deur! Alles goed?"


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Ik beet even op mijn lip en keek omhoog naar Harry. "Jij niet dan?" Mijn stem piepten en mijn ademhaling was snel omdat Harry nog steeds mijn erectie vast had. "Wel zachtjes." Piepten ik nog toen hij ietsje heen et weer begon te bewegend en zijn erectie dus ook. Het zou de eersten keer zijn en ik wilde niet eens weten hoeveel pijn het ging doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (ik denk dat ik toch wel uit de rpg stap. Heb hier niet echt meer iets te doen. Niet dat jullie er iets aan kunnen doen. Het is hier gewoon verder uitgestorven)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (ik denk dat ik toch wel uit de rpg stap. Heb hier niet echt meer iets te doen. Niet dat jullie er iets aan kunnen doen. Het is hier gewoon verder uitgestorven)


    [Ik ken t ... ;s]


    16 - 09 - '17

    Niall James Horan

    De stekende pijn in mijn rug viel niet te negeren, hij was ondragelijk. Enkele kreunen rolden over mijn lippen. "Waarom?" Mompelde ik zacht, misschien kreeg ik wel een antwoord. Want guess what, ik kan met geesten praten. Al sinds ik een kleine jongen was. Ik wist goed genoeg waarom ik in dit huis zit. Maar ik dacht dat het me misschien wel goed zou doen. "Niall?!" hoor ik een meisjesstem roepen, ik veronderstel Alicia. "Niall, open die deur! Alles goed?" Ik zie hoe een witte schim bij me neerzakt. Het is een klein jongetje. Hij legt zijn vinger op zijn mond als teken dat ik moest zwijgen. Ik knik kort. Ik was niet bang, dit jongetje was niet slecht. Hij legde zijn handjes op mijn rug en de pijn verdween. "Dankje." Fluisterde ik. Maar hij was al verdwenen. Ik stond op en liep naar de deur die nu weer open was. Ik zie Alicia voor de deur staan. "Ja... Alles is goed, maak je geen zorgen." Met die woorden loop ik de kamer uit en loop ik richting de trap.


    I Refuse To Sink

    [Omg, Niall is nu echt wel creepy hoor, haha]

    Alicia Coco Adams

    Ik bonk een paar keer op de deur. Als deze uiteindelijk opengaat kijk ik verbaasd naar Niall. "Ja... Alles is goed, maak je geen zorgen." zegt hij. "Ok." zeg ik opgelucht en trek mijn shirt recht. "Wat was dat daar allemaal?" vraag ik meteen, ik moet toch weten wat er gebeurde? Dat was echt niet normaal! "En, kan jij piano spelen? Dat was werkelijk prachtig!" ga ik meteen verder.


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik kraste een laatste keer over zijn erectie, waarna ik mijn handen op zijn wangen plaatste en een kus op zijn lippen drukte. 'Je eerste keer?' Ik glimlachte geruststellend naar hem. 'Het is echt niet zo erg als iedereen zegt hoor...' Ik beet op mijn lip en hield mijn blik strak gericht op zijn ogen. Ik ging niets doen zonder zijn toestemming.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Zachtjes knikten ik en beet op mijn lip. Harry zijn worden waren wel rustgevend maar het minderde de spanning niet hellemaal. Mijn ademhaling was nog steeds onregelmatig en ik knipperde een paar keer goed met mijn ogen en keek diep in de groene ogen van de krullenbol. "Doe dan." Fluisterde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik glimlachte nog een keer geruststellend naar Louis en drukte een kusje op zijn lippen. 'Zeg het als ik je pijn doe, oke?' Ik beet op mijn lip, waarna ik mijn handen richting zijn kont bracht. Ik ging het misschien een beetje op een kinderachtige manier regelen, maar alles zodat Louis geen pijn zou hebben en zo had mijn ex-vriendje het ook gedaan bij mijn eerste keer en dat had geholpen. Mijn ogen bleven in die van Louis hangen en met mijn handen trok ik zijn billen zachtjes uit elkaar, waarna ik mijn erectie direct al een stukje naar binnen voelden glijden. Verder deed ik niets, eerst wachtend op Louis' doeltreffende woorden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik wilden mijn ogen wel in die van Harry blijven pinnen maar moest ze toch echt dichtknijpen toen hij zijn eikel bij me naar binnen duwde en een piepende kreun verliet mijn mond. Ik greep met mijn handen in de lakens en wachten een paar seconde toen de pijn langzaam ook weer wegtrok. Langzaam opende ik mijn ogen weer en keek ik direct weer in de ogen van Harry. Langzaam knikte ik weet als teken dat hij door moest geen terwijl ik mijn ademhaling onder controle probeerde te houden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik beet op mijn lip toen ik Louis' kreun hoorde, ik wist alleen wel degelijk dat het niet van genot zou zijn. Het liefste stopte ik er nu direct mee, ik wilden hem geen pijn doen. Zachtjes drukte ik een kusje op zijn lippen. 'Rustig blijven, Lou... Dan komt alles goed.' Ik liet mijn ogen even over zijn gezicht glijden, voordat ik heel zachtjes begon te stoten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Het is hier heel erg stil ...]


    16 - 09 - '17