• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    Maddison Masey Mash

    Ik kijk de jongen afwachtend aan, die meteen op mijn vraag antwoord. "Zayn, en jij?" Zou hij ook gay zijn? Nee toch? Nee, niet iedereen hier kan gay zijn right? "Maddison." antwoord ik nog op en steek mijn hand naar hem uit. Ook hij mag best gezien worden. Wait, vergeet ik nu even om bang te zijn? Good!


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Gelukkig wist Louis me direct wat minder ongerust te maken. Ik trilde nog wel, maar daar kon ik niets aan veranderen. 'Er was gekraak, overal en toen ik ging kijken zag ik niets. Het was leeg en ik bleef het maar horen. Volgens mij word ik gek, Lou, jij hebt toch niets gehoord?' Ik beet op mijn lip en keek de oudere jongen aan,.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Sorry guys! Door omstandigheden was ik er even niet ;s)

    Niall James Horan

    Ik kijk Alicia aan en bijt dan op mijn lip. "Nee, nee, ik speel geen piano." Met die woorden neem ik zo snel als ik maar kan mijn koffers en loop ik de trap op. Ik blijf stil staan als ik verschillende stemmen hoor. Zo te horen 3 jongens en 1 meisje. "Hallo?" Fluister ik. Ik slik. Kom op Niall, luider! Zo ga je nooit mensen leren kennen als je steeds fluistert... "Hallo?" Riep ik nu al wat harder.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 13:25 ]


    I Refuse To Sink

    Louis William Tomlinson
    Ik glimlachte even en schudden mijn hoofd. "Je word niet gek Hazza." Ik gaf hem een klein kusje en wreef over zijn wang. "Er is gewoon iets mis met dit huis. Niet met jou." Ik drukten mijn voorhoofd tegen die van de krullenbol en het kon me niets schelen dat er ook andere mensen in de kamer waren. Ik hoorde iemand hallo zeggen maar keek niet om en bleef in de ogen van Harry kijken. Wel hoorde ik Zayn degene begroeten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alicia Coco Adams

    Ik kijk verbaasd naar Niall. Hoezo hij speelt geen piano? Wie speelde er dan piano? Een geest? Haha, laat me niet lachen! Ik steek mijn hoofd om de hoek zodat ik de piano kan zien die er nog bij staat zoals eerder. Huh? Ik snap het echt niet! Ik hoorde net ook nog een gegil en gestommel, wat is dat hier toch allemaal?! Als ik terug naar Niall wil kijken zie ik dat hij verdwenen is. Huh? "Niall?" roep ik door de woonkamer. Ik hoor iemand hallo roepen en dat lijkt uit de hal te komen. Ik loop naar de hal en zie Niall de trap oplopen. "Waarom loop je van me weg dude?!" roep ik naar hem. Ik deed toch niks verkeerd?


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    'W-weet je dat zeker?' Trillend klemden ik mijn handen nog steviger vast aan zijn shirt. Ik glimlachte toen hij zijn voorhoofd tegen die van mij aandrukte en ik drukte een liefkozend kusje op zijn neus. 'Laten we het hopen... Ik wil in ieder geval niet meer zonder jou door het huis lopen...' Ik beet op mijn lip en keek Louis aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    "Ik laat je niet eens meer alleen door dit huis lopen." Verzekerde ik Harry gaf hem nog een kusje wat gekuch opleverde van Zayn. Ik keek even op en de jongen keek Harry en mij grijnzend aan. "Of kappen met dat kleffe gedoe, of ik kom er bij zitten." Meteen schoot ik in de lach en trok ik Harry dichter tegen me aan. "Maar ik kan niet stoppen." Giechelde ik en gaf mijn krullenbol nog een kusjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Je bent lief, Lou...' Ik glimlachte na zijn kusje en streelde met mijn vingertoppen over zijn wang. Het gekucht van de nog steeds onbekende jongen negerend. Maar direct na zijn woorden keek ik hem wel aan. Grijnzend staarde hij Louis en mij aan. 'Ben je jaloers soms?' Snauwde ik hem toe, ik had het nog niet helemaal op hem. 'Je moet ook niet stoppen, Lou.' Expres drukte ik mijn lippen liefdevol tegen die van Louis aan, alleen maar om die jongen te pesten en natuurlijk gewoon omdat ik Louis wilden zoenen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    "Hazza." Waarschuwde ik de Krullenbol maar kon niets anders doen dan hem terug kussen toen hij zijn lippen weer op die van mij drukten. "Ja enorm." Zei de jongen, maar de sarcasme was er vanaf te druipen. Ik stopte de kus en keek Harry even glimlachend aan. "Waarom dat gesnauw honny?" Vroeg ik kalm terwijl ik rustig over zijn rug wreef.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik had de neiging om mijn middelvinger om te steken naar de nog onbekende jongen, maar ik hield me in, ik moest mensen tevreden houden en wilden gewoon geen ruzie in een huis waar ik wie weet hoe lang zou zitten. Ik beet op mijn lip toen Louis me vroeg waarom ik zo snauwde naar hem, ik slaakte een genietend geluidje toen ik zijn vingers over mijn rug heen voelden en bracht mijn mond naar zijn oor toe. 'Ik vind hem raar...' Mompelde ik toen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik grinnikte even en drukte mij neus in het kuiltje in Harry zijn wang. "Misschien is die wel heel aardig." Fluisterde ik terug. Het was heel raar om het over iemand te hebben terwijl diegene praktisch naast je stond. "Daarbij zijn wij misschien ook wel een beetje raar." Ik kon er niets aan doen dat ik het voor Zayn opnam, maar ik kon er gewoon niet zo heel goed tegen als mensen vooroordelen hadden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maddison Masey Mash

    Ik kijk steeds van de ene jongen naar de andere als ze wat zeggen. "Euh, hallo? Ja, sorry, maar ik sta hier dus ook nog. Als je liever wil dat ik weg ga, moet je dat gewoon zeggen hoor, want zo te horen lijk ik hier duidelijk te veel te zijn en ik heb geen zin om in mijn eentje naar een trio te kijken." Oeps, dat laatste was er sneller uit dan ik dacht ...


    16 - 09 - '17

    Niall James Horan

    Ik schrik als ineens Alicia achter me staat. "Waarom loop je van me weg dude?!" Roept ze naar me. Ik slik even. "Het spijt me..." Mompel ik. Ik voelde me gewoon ongemakkelijk in het bijzijn van Alicia. Ik kreeg het gevoel dat ze me constant in zich opnam. Waarom ben ik nu weer zo onzeker? Alcia is gewoon een meisje... "Ik wilde eens zien wie er allemaal in dit huis woont, ik hoorde stemmen dus ik ging eens kijken..."

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 9:14 ]


    I Refuse To Sink

    Alicia Coco Adams

    Niall ziet eruit alsof hij bang is, bang voor mij. Ik doe toch normaal tegen hem? "Ik wilde eens zien wie er allemaal in dit huis woont, ik hoorde stemmen dus ik ging eens kijken..." zegt hij. "Je kan goed liegen Niall, maar zal ik je helpen? Ik heb alleen nog maar twee homo's ontmoet die maar aan één ding kunnen denken, wil je hen misschien joinen?" Ik zet mijn handen in mijn zij.


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    'Ik weet het niet, hoor...' Ik beet op mijn lip en keek vanuit mijn ooghoeken naar de jongen en ik vond hem gewoon een beetje eng, dat zou het ook kunnen zijn. 'Hoezo raar? Alleen omdat we gay zijn?' Ik haatte het als mensen je raar vonden omdat je een andere geaardheid had, ik bedoel, je blijft toch gewoon dezelfde persoon? Ik schudde zachtjes mijn hoofd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you