• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Ik slikte even. "het.. Je.. Je zal het je vast wel verbeeld hebben." piepten ik. Hellemaal niet zeker van mijn zaak. Het zou me namelijk niets meer verbazen als het echt zo was. Niets zou me hier nog verbazen na dat ding in die andere kamer en die lamp. Ik trok Harry dit tegen me een en drukten mijn lippen op zijn slaap. "dan moeten we maar voor altijd hier blijven liggen, met zijn tweetjes."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Verbaasd werkte ik mezelf een beetje uit Louis' omhelzing, zodat ik hem kon aankijken. 'Je gelooft me niet?!' Van alle personen had ik gedacht dat hij me juist zou geloven. 'En ik kan het me niet verbeeld hebben want het was stikdonker, Louis! Waarom geloof je me niet?' Piepte ik deze keer, en tranen verschenen in mijn ogen, gewoon omdat ik bang ben en dacht gek te worden van alles wat ik zag of hoorde hier in dit vreselijke huis. Ik wilden gewoon weg...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    "ik geloof je wel!" riep ik meteen, oprecht en legd mijn hand op HRry zijn wang. "ik wil het alleen iet geloven omdat ik het eng bid." ik sl mijn ogen voor een seconde neer, maar laat ze dan toch weer naar Harry kijken. "ik geloof je echt." herhaal ik zachtjes en wrijf met mij duim langs zijn wang. "niet verdrietig zijn." smeek ik hem, als ik de tranen in zijn ogen zie verschijnen,

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:36 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik haal een hand door mijn krullen en slik hoorbaar. Als ik Louis' hand op mijn wang voel maakt het me ietsjes rustiger, maar niet helemaal honderd procent. 'Ik vind het ook eng, Lou... Echt. Ik vraag me sowieso af waar de rest is.' Ik bijt op mijn lip als ik voel hoe zijn duim over mijn wang wrijft. 'Ik wil gewoon zo graag weg, naar huis... Ik heb zo'n gevoel dat we hier niet levend uit komen en dat wil ik niet. Niet nu ik jou net heb ontmoet...' Verschrikt bleef ik Louis aankijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik zuchten even en druk mijn voorhoofd tegen die van Harry. "ik weet ook niet waar de rest is Haz. Maar dat intreseerd me ook weinig, ik heb genoeg aan jou," fluisterde ik en wreef met mijn neus langs is van hem. Ik zuchten nogmaals en sloot mijn ogen niet wetend wat ik hier verder mee aan moest. Ik wilde net zo graag weg als Harry. Maar dat was juist het probleem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik sloot mijn ogen toen Louis zijn voorhoofd tegen die van mij aandrukte en voelde hoe ik langzaam rustiger werd. 'I-ik ook aan jou, maar op z'n minst hadden we ze moeten horen, niet?' Ik beet op mijn lip en slaakte een genietend geluidje toen Louis met zijn neus langs die van mij wreef. 'Zullen we samen dan even zoeken naar een badkamer? Maar we gaan niet naar de kamer hier tegenover!' Riep ik er direct achteraan, voor geen goud dat ik daar nog heen zou gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Edward Styles
    Ik grinnikte even en knikte. "mag ik me wel eerst aankleden?" grinnikte ik en sloeg de deken al van me af. Ik keek even naar mijn onderbuik en snel wreef ik deze schoon aan het laken. Ik stond op en boog me naar mijn koffer om een schone boxer en kleding te pakken. Ik wiebelde even met mijn kont voordat ik mijn boxer er overheen schroof en keek even afwachtend naar Harry.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis veegde zijn buik af aan de dekens en ik grinnikte even, ik wilden eerst zeggen dat dit onze enige deken was, maar mijn moeder was geweldig en had me dus ook een deken meegeven. Ik floot zacht toen Louis met zijn kont schudde waarna hij zijn boxer aantrok. Ik liet de dekens van me afvallen en trok net zoals Louis een boxer aan en een t-shirt, het was me nog iets te koud om alleen in een boxer rond te gaan lopen en je wist maar nooit, straks kwam je weer ergens vast te zitten... 'Laten we gaan kijken?' Ik beet op mijn lip en keek Louis aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dit lijkt een Larry ORPG xp]


    16 - 09 - '17

    [Er reageert verder ook niemand meer, dus ja )))):]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik kan niet reageren omdat ik zeg maar in gesprek ben met mensen die niet reageren ... echt jammer dat er bijna niemand reageert ...]


    16 - 09 - '17

    [GB ze? (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Wat haalt het uit? Dat heb ik al eerder een paar keer gedaan en er veranderd niks ...]


    16 - 09 - '17

    [Sorry, ik schrijf me toch uit voor deze RPG :c]


    Do what people say you can't.

    [En nog iemand die weg gaat, nu zit ik dus ook vast met Maddison]


    16 - 09 - '17