• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    [waar naartoe? ;x]

    Louis William Tomlinson
    "Hazza!" Jammerde ik toen de krullenbol opsprong en naar boven renden. Ik sloeg een paar keer hard met mijn achterhoofd tegen de grond waarna ik opstond. "Het spijt me van hem, hij is nogal overstuur omdat het hier nog vreemde dingen gebeurden." Legde ik uit. Ik liet mijn ogen onwillekeurig over de jongen heen glijden en kwam tot de conclusie dat hij best knap was. Niet dat hij het zou redden bij Harry. "Ik ben trouwens Louis en die jongen die net tegen je uitviel was Harry." Zei ik ongemakkelijk. Gelukkig grinnikte de jongen. "Geeft niet, ik ben Zayn."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik kneep mijn ogen stijf dicht en draaide me naar de kant waar het gekraak vandaan kwam, een voor een opende ik mijn ogen maar er stond niets. Het was leeg. Ik slaakte een harde gil toen ik nu aan de andere een kraak hoorde. Direct duwde ik mezelf helemaal tegen de nok van het bed aan en trok de dekens over me heen. Zachtjes begon ik Louis naam te jammeren en hoopte dat hij snel zou komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [De hal?]


    16 - 09 - '17

    [tuurlijk. Ik wacht wel even met Louis naar boven sturen voor die gil ;3{


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Awh. Dan laat je die arme jongen helemaal kwellen in zijn gedachtes. Hahaha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Okay, maar je hoeft daarom niet te wachten hoor]


    16 - 09 - '17

    Maddison Masey Mash

    Ik loop zo snel ik kan de trappen af, het is hier echt zo eng en overal is het zo donker! Ik hoorde net nog een gil die ik liever niet hoorde want nu ben ik nog banger. Waar is die Maddison die bijna nooit bang was voor zo dingen? Die Maddison wil ik back! Ik schrik van twee jongens in de hal. Die ene had ik al gezien, Louis dacht ik dat zijn naam was, maar die andere, die had ik nog niet gezien. "Gilde iemand van jullie?" vraag ik hen bang.


    16 - 09 - '17

    [wel tot jou reactie. Anders laat ik nu Louis naar boven rennen en Zayn erachteraan en dan kom jij voor niets naar de hal toch? ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hmm, maar heb toch al geschreven xp]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    "Nee, dat was Harry." Ik herkende die gil uit duizenden en ik sprong over de koffers heen de trap weer op. "Kom mee jullie!" Gilde ik nog naar de twee in de gang. Straks was het weer zoiets engs. Ik gooide de deur van de slaapkamer open maar het enige wat ik zag was Harry dit opgerold op bed lag te jammeren. "Hazza, wat is er?" Vroeg ik zachtjes terwijl ik voorzichtig de kamer in liep. Zayn was sowieso achter me aangekomen en was nu de kamer aan et doorzoeken op mijn verzoek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik hoorde nu ook geluiden van buiten komen en ik begon harder te jammeren, toen de deur open ging vergrote mijn ogen zich. Maar toen ik hoorde dat het Louis was trok ik opgelucht de dekens van mijn hoofd af. Ik klampte me vast aan Louis en wist even niets uit te brengen, ik zag ook die jongen van net. Ik voelden me compleet gek, als ik naar een stichting gestuurd zou moeten worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maddison Masey Mash

    Op mijn vraag werd geantwoord dat dat Harry was. Ik knik langzaam en bekijk even die nieuwe. Ik zie Louis wegrennen en hoor hem dan nog "Kom mee jullie!" roepen. Ik kijk naar Zayn die ook al begint te rennen. "Wacht op mij!" roep ik en ren hen achterna naar een kamer. Als ik de kamer binnenkom zie ik die jongen met zijn krullen, Harry. Hij lijkt nog banger te zijn dan mij ...


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Meteen sloeg ik mijn armen beschermend rond mijn krullenbol en drukten mijn lippen tegen zijn kruin. "Stil maar Haz, ik ben er nu, wat is er gebeurd?" Vroeg ik kalmerend en streek met mijn handen door zijn haar. Het was iets wat ik ook altijd prettig vond als mensen dat bij mij deden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maddison Masey Mash

    Ik kijk naar Harry die me nog banger maakt doordat hij zo bang is. Ik slik even en kijk dan de kamer voorzichtig rond. Dit huis maakt gewoon iedereen bang, op alle manieren die er maar zijn. Ik wil naar huis! Ik kijk naar Louis die Harry zo goed kan troosten om hem veilig te laten voelen en minder bang, was er maar iemand die net hetzelfde bij mij deed, alleen al maar op mij wat geruster te stellen. Ik kijk weer even naar die nieuwe die ook naar Harry en Louis staat te kijken. "Wie ben jij eigenlijk?" vraag ik aan hem.


    16 - 09 - '17

    Zayn Jawaad Malik
    "Er is hier niets hoor." Concludeer ik als ik de kamer heb doorzocht. Ik bekeek de twee jongens op het bed even en kwam tot de conclusie dat die sowieso gay waren. Dit kindjes echt nog eens leuk worden. Het meisje dat was meegelopen vroeg wie ik was en meteen keek ik haar glimlachend aan. "Zayn, en jij?" Vroeg ik geïnteresseerd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''