• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    [Als dat trouwens zo is dan is de deur al open want Maddison stapt de kamer al uit]


    16 - 09 - '17

    [Harry Lou Year! <3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Haha, Happy New Year! ;p]


    16 - 09 - '17

    Niall James Horan

    Ik zucht en ga dan weer op de bank zitten. Dit keer zonder een hele stofwolk te veroorzaken. Ik voel me hier niet meer op mijn gemak. Ik wil zo graag naar huis... Ik wil terug naar mijn broer, Greg. Hij was de enige die me begreep.. Ik trek mijn knieën op en laat mijn hoofd daarop steunen. Ik sluit mijn ogen en begin na te denken. Na te denken over hoe ik ooit uit dit huis zal geraken.


    I Refuse To Sink

    louis William Tomlinson
    Ik legde mijn benen rond Harry en zag hoe Maddison en Zayn de kamer uit lopen en Zayn sluit de deur achter zich dicht. "Ik bedoelde het niet aanvallend." Fluisterde ik zachtjes en kriebelde nog steeds over zijn rug heen. "Misschien had ik moeten zeggen dat alleen ik niet normaal ben." Tenminste, dat was wat me altijd werd verteld.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik liep achter Maddison de kamer uit en sloot de deur. "Wat is er me die twee?" Ik vond ze maar raar. Ik kijk de gang door. Er waren hier enorm veel deuren en ik vroeg me af wat er zich achter zou verschuilen. Al leek het me allemaal niet al te fris. Alles zag er hier uit alsof hier in jaren geen mensen waren geweest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik wilden bijna een opgeluchte zucht slaken toen Maddison en de jongen de kamer verliet, ik glimlachte toen ik Louis' benen rond die van mijn voelden. 'Ik weet dat je het niet zo bedoeld, Lou... Het is al goed.' Ik drukte zachtjes een kusje in zijn nek. Waarna ik mijn hoofd schudden. 'Dan zijn we samen niet normaal, goed?' Een zachte grinnik verliet mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alicia Coco Adams

    Ik kijk nog even naar Niall en draai me dan om. Zuchtend loop ik de woonkamer uit. Ik ga verder rondkijken in dit huis. Ik haat het hier! Ik zat nog liever op die kloten kostschool, daar was alles nog beter dan hier en daar hadden ik tenminste nog een paar vrienden die me namen zoals ik ben en me niet uitkakken voor dingen. Ik haal een hand door mijn haar en ga rondkijken in huis.

    Maddison Masey Mash

    Ik haal mijn schouders op. "Geen idee, volgens mij houden die twee echt van elkaar en worden ze snel jaloers fzo ..." Ik zou eigenlijk niet weten hoe het echt zat, maar dat was mijn gedachte, ik bedoel, Harry zag er echt jaloers uit. Ik zou ook reageren als ik echt van iemand hield. Ach, ik snap het toch niet wat er met hen aan de hand is dus wathever ... Ik kijk net zoals die Zayn door de donkere gang. Ik krijg er rillingen van, bah.


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    "Ik zou niets liever willen." Grinnikte ik en liet me achterover vallen en trok Harry met me mee. "Maar nu zijn we nog steeds niet schoon." Merkte ik op en sloeg mijn armen stevig om de krullenbol heen en wiegde ons heen en weer. "En ik verveel me." Merkte ik op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik slaakte een gilletje toen Louis me mee achterover trok en knikte. 'Hm, je hebt gelijk. Gaan we nog verder zoeken nu?' Ik drukte me dicht tegen Louis aan toen hij zijn armen om me heen sloeg. 'Dat heb je wel eens...' Mompelde ik sarcastisch, waarna ik me omdraaide in zijn armen en een kusje op zijn neus drukte, om daarna mijn hoofd tegen zijn brostkas aan te leggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {ze is inderdaad bij de kamer van louis & Harry}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Louis William Tomlinson
    "Oke, kom dan." Ik liet Harry los zodat hij weg kon komen maar deed verder niets. Ik had namelijk niet echt zin om die kamers weer te doorzoeken. Dat bracht namelijk niets leuks met zich mee en eindigde altijd alleen maar in iets engs en een hoop gegil. Ik gaf kleine kusjes over Harry zijn gezicht en zei verder niets meer. Maar werd afglijd door wat geklop op de deur. "Wat nu weer?!" Riep ik.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 11:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosa Amare Diamond
    terwijl ik sta te wachten komen er een jongen en een meisje langs die mij negeren. ik blijf langer wachten omdat ik denk dat er iets met hun aan de hand is. terwijl ik wacht denk ik na over hoe het zou zijn als ik nog thuis was, en hoe het thuis is nu ik weg ben, of mijn vrienden en mijn zus me al missen, vast niet. als ik nadenk word er opeens geschreeuwd uit de kamer waar ik voor sta. "wat nu weer?" roept een mannenstem duidelijk. "mag ik binnenkomen?" vraag ik voorzichtig. als het niet mag kan ik altijd nog weg gaan.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Harry Styles.
    Ik trok een pruillipje toen Louis me los liet, ook al had ik het zelf voorgesteld, maar ik lag wel veel te lekker. Ik giechelde zachtjes toen ik voelden hoe Louis allemaal kusje over mijn gezicht begon te drukken, maar we worden afgeleid door een meisjesstem. Louis schreeuwt iets naar haar en als ze vraagt of ze mag binnenkomen knik. Wat ze natuurlijk niet kan zien, stom. 'Natuurlijk. Wat is er?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dinaggo -> DeGeneres]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosa Amare Diamond
    "natuurlijk wat is er?" roept een andere mannenstem. ik open de deur en zie daar twee jongens. "eigenlijk wilde ik wel wat gezelschap. ik heb al bijna drie uren door dit huis gedwaald zonder ook maar iemand tegen te komen, nou ja, ik kwam een jongen en een meisje zonet tegen, maar die negeerden me. Maar waarom ben ik hier eigenlijk?" zeg en vraag ik aan de twee jongens. "ik ben trouwens Rosa, en hoe heten jullie?"


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet