• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Harry trok zachtjes aan mijn haar en drukten me nog iets harder tegen hem aan. Zijn gezicht bedolf ik onder de plakkerige kusjes naar zijn oor. "Neem me dan." Hijgde ik zachtjes in zijn oor waarna ik zijn oorlel tussen mijn tanden pakten en er zachtjes aan trok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Mijn ogen vergroten zich iets na zijn woorden, maar direct daarna weet ik mezelf te kalmeren. 'Alles na u wens.' Ik grinnikte en haakte mijn vingers achter zijn broeksknoop, om deze vervolgens open te trekken, tergend langzaam trok ik zijn broek uit en direct daarna in een ruk zijn boxer. Grijnzend bekeek ik zijn erectie, die nu al vrij aardig rechtop stond. Ik kraste er met mijn nagels een keer overheen en keek Louis uitdagend aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Er is een nieuwe Niall Ö]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Er is een nieuwe Niall Ö]


    (yeah ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    (Hallo, ik ben de nieuwe Niall! :D)

    Niall James Horan

    Met een zucht zet ik mijn koffers op de grond voor de voordeur van het huis. De kleine zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd veeg ik in een vlugge beweging weg. Ik wil op de bel drukken maar de deur gaat vanzelf al open. Ik trek mijn wenkbrauw eens op en loop dan naar binnen. Ik sluit de deur achter me en kijk dan in een vlugge beweging rond. Uit het niets krijg ik een koude rilling. Is het hier dan zo koud of ligt dat aan mij? Ik haal mijn schouders op. Eens zien.. Wie is hier allemaal?


    I Refuse To Sink

    Alicia Coco Adams

    Ik grijp naar de deurknop van de deur waar ik voor sta. Voorzichtig open ik deze en kom terecht in de woonkamer. Ik sluit de deur weer achter me en kijk rond. Ik zie een bank en een paar stoelen en een paar kasten. Hoe saai zeg, ik had toch wel een tv of een radio verwacht hier. Ik wil liever naar huis, dan hier nog langer te blijven. Het is hier vies, het stinkt hier en het is hier echt zo saai. Ik geeuw terwijl ik naar de grote bank toeloop. Ik ga er rustig op zitten om een grote stofwolk te voorkomen.


    16 - 09 - '17

    Niall James Horan

    Ik laat mijn koffers even voor wat ze zijn en loop naar een deur die net dichtviel toen ik naar binnen kwam. Ik hoop dat ik niet in één of ander drama terecht kom, dat kan ik nu eigenlijk wel missen. Ik zet mijn koffers snel nog aan de kant zodat niemand er kan over vallen en loop dan naar de deur. Ik open die en zie een meisje op een grote bank zitten. Ik slik even en loop dan naar haar toe. Ik steek meteen mijn hand uit als begroeting in de hoop dat ze die aanneemt. "Ik ben Niall, ik ben hier net aangekomen." Zeg ik.


    I Refuse To Sink

    Alicia Coco Adams

    Ik kijk op als een andere deur in de woonkamer opengaat en er een knappe blonde jongen verschijnt die zich vriendelijk voorstelt als Niall. "Euh hoi, ik ben Alicia." zeg ik en schud zijn hand. Ik ga recht staan en bekijk hem even van top tot teen. Ik hoop dat hij niet gay is zoals die Harry en Louis, dan heb ik misschien toch geluk om eens te kunnen flirten met een knapperd.


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    De spanning verlicht zich wanneer mijn broek langzaam van mijn kont werd getrokken en in een ruk mijn boxer. Louis zijn nagels krasten over mijn erectie en meteen verliet een harde kreun mijn mond. "Doe nou." Piepten ik zachtjes. De spanning was echt niet te harden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Ik zie hoe ze me van top tot teen in zich opneemt, iets wat me enorm onzeker maakt. Ze zou me nu toch al niet verafschuwen? Ik slik even en krab even op de achterkant van mijn hoofd. "Euhm.. Alcia.. Zou je me even kunnen wijzen waar alles zoal is? Ik ben echt bang om hier verloren te lopen.." Zeg ik en kuch eens. Ik neem de woonkamer in me op. Het zag er enorm oud uit moet ik zeggen. De meubels zien er ook niet al te nieuw meer uit..


    I Refuse To Sink

    Alicia Coco Adams

    Ik glimlach even kort naar hem en zie hoe hij op de achterkant van zijn hoofd krabt. Is er iets mis? "Euhm.. Alcia.. Zou je me even kunnen wijzen waar alles zoal is? Ik ben echt bang om hier verloren te lopen.." Ik kijk hem even aan alsof hij serieus is. "Wel Niall, dat wil ik wel, maar ik weet zelf de weg niet. Ik ben zonet in mijn eentje wat gaan rondkijken en ik kwam alleen nog maar terecht in een bureau, dat eerder leek op een bibliotheek, een wc waar je liever wegblijft en daar .." terwijl wijs ik naar een deur in de verte. ".. is een lege kamer met alleen een piano en dit hier is dus de woonkamer. Ohja boven ben ik ook al geweest, de enige kamer die ik daar zag was een kamer waar twee jongens opgesloten waren die homo zijn. Wel spijtig eigenlijk, zo een knapperds ..."


    16 - 09 - '17

    Maddison Masey Mash

    ''Weet je honderd procent zeker dat je het wilt?'' vraagt Liam. Ik knik langzaam en neem even diep adem. ''Maar zolang ik bij je ben gebeurd er echt niks.'' zegt hij daarachter waardoor ik meteen even moet glimlachen, hij is echt heel erg lief! Ik kijk rond, maar kan mezelf niet zo goed meer herinneren waar ik mijn zaklamp liet vallen door de lichtknop te zoeken en ik toen dat haar voelde. Ik kijk de donkere kamer rond, door Liam voel ik me al iets minder bang. "Ik kan me niet meer herinneren waar ik dat precies aan mijn hand voelde ..." fluister ik bijna.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 0:23 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik grijnsde na zijn kreun en hield mijn hoofd schuin, ik knikte langzaam. 'Waarom?' Ik likte even over mijn lippen en maakte een sissend geluidje. Een beetje plagen kon wel, vond ik, het was om het een beetje spannend te houden. 'We hebben alle tijd...' Expres kraste ik nog een keer met mijn nagels over zijn erectie heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ik moet zo werken van 11 tot 5. maar post in mijn pauzes wel wat. ;x]


    Louis William Tomlinson
    Mijn nagels krasten over Harry zijn borstkast en een harde kreun verliet mijn mond. 'zie je nou wel dat jij de pestkop ben. hijgde ik zachtjes in zijn nek die ik daarna zachtjes begon te kussen. af en toe beet ik in het vel en duwde mijn erectie tegen die van Harry aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik moet ook werken van 13u tot 19u, dus je bent niet de enige. :')]
    Harry Styles.
    'Ik ben gewoon redelijk...' Grijnzend keek ik Louis aan. Een paar kreunen verlieten mijn mond toen ik Harry's tanden af en toe in mijn nekvel voelden. Mijn handen liet ik vanaf zijn borstkas naar beneden glijden en ik kraste nog een keer met mijn nagels over zijn erectie voordat ik mijn hand eromheen sloot en zachte rustige trek bewegingen begon te maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you