• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    ik haalden mijn schouders op. ''Je leert er mee leven.'' zuchten ik. maar moest toegeven dat hoe irritant ze soms ook konden zijn ik ze wel al misten. ''Ik ook.'' piepten ik en draaide me iets naar harry toe. ''Wat voor films kijk je vaak?'' ergens begon ik me weer te vervelen en zachtjes begon ik in Harry zijn wang te prikken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Gewoon waar ik op dat moment zin in heb, het maakt me allemaal niet zoveel uit...' Ik begon te lachen toen ik Louis' vinger in mijn wang voelde, en draaide me naar hem toe op zijn vinger vast te pakken, zachtjes bracht ik hem naar mijn mond en beet erin, ik grijnsde, waarna ik mijn lippen ruw op die van Louis duwde en hem kuste.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    voor ik nog wat kon zeggen drukten Harry al ruw zijn lippen op die van mij en kuste me. ik nam er alleen geen genoegen mee en draaide me op Haary zijn schoot en greep zijn wangen vast om de kus in een zoen te veranderen. Ik wist niet wat het was aan deze jongen maar het maakte me heel aanhankelijk. ik wilde het liefst heel de dag met hem zoenen en aan hem zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis belandde bij mij op schoot en zijn handen lagen op mijn wangen, met mijn tong verkende ik ondertussen zijn mond, en mijn handen lagen op zijn heupen. Ik had eigenlijk al best wel weer zin in hem, dan hadden we gewoon drie keer op een dag seks, wauw, dat heb serieus nog nooit met iemand gehad... Iets in mij trok me gewoon tot Louis aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Als het kon zou ik waarschijnlijk heel de dag met deze jongen in bed liggen en zoveel seks hebben dat ik geen zaad meer over zou hebben. Ruw zoende ik Harry en als automatisch begon ik mijn onderlichaam tegen hem aan te bewegen. Ik kon er echt niet aan doen. Maar bij de eerste de ware aanraking van deze jongen leek ik al opgewonden te worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Een kreun verliet mijn mond toen Louis met zijn onderlichaam tegen dat van mijn aan schuurde, volgens mij gingen we alweer seks hebben, maar ja, als ze pas samen bent dan moet dat ook kunnen... Ruw trok ik zijn shirt uit, om vervolgens hem weer opnieuw te zoenen. Oh god, ik kon geen genoeg van hem krijgen. Met mijn vingertoppen streelde ik rustig zijn borstkas.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik grijnsde toen ik zag dat het Harry ook niet koud liet en ruw mijn shirt uit trok en hetzelfde deed ik bij hem. Ja, dit ging absoluut uitlopen op de 3de keer seks vandaag. Ach, drie keer is scheepsrecht toch? Mijn onderlichaam bewoog nog steeds tegen dat van hem terwijl ik wel al zijn knoop los maakten. Ik vroeg me a waarom we ons maar telkens bleven aankleden. Dat ga ons alleen maar meer moeite als we weer seks gingen hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis begon al te frummelen aan mijn knoop, maar ik had ergens al geen geduld meer, mijn vingers liet ik ook afdwalen naar zijn knoop, die ik al snel open had, ik trok zijn broek uit en streelde met mijn vingertoppen over zijn opkomende erectie. 'Je bent geweldig, Lou, zo geweldig...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    De kriebels in mijn onderbuik namen toe en als een ik moest mezelf omhoog wippen om Harry zijn broek naar beneden te kunnen schuiven en ik nam voor het gemak, meteen zijn bokser mee. Ik kon hem niet hellemaal uittrekken maar het was genoeg voor mij en zijn opkomende erectie. De rest moest hij zelf maar even uit doen met zijn voeten. Harry streelden over mijn bokser en daardoor ook over mijn opkomende erectie en ik kruimde zacht waarna ik de bobbel in mijn bokser tegen Louis zijn opkomende erectie aandrukten en deze langs elkaar schuurden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alicia Coco Adams

    Ik kijk rond en zie nog een deur. Ik loop rustig naar de deur en trek deze open, een vieze stank komt uit de wc, ik moest nog net niet kokhalzen. Meteen sla ik de deur weer dicht en loop verder. Bij de volgende deur blijf ik even staan. Ik open deze deur voorzichtig en kom in een praktisch lege kamer, er staat alleen een piano. Uhum, hier hangt een rare geur ... Ik bekijk de piano van ver, maar ik heb daar niks mee, ik kan geen instrumenten bespelen. Al snel loop ik verder naar een deur aan de andere kant van de kamer. Wat zou daarachter zitten?


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik hapte direct naar lucht toen Louis nu al mijn boxer en broek tegelijk uittrok. Met grote ogen keek ik hem aan, waarna ik zelf mijn broek en boxer verder uittrap. Als Louis zijn opkomende erectie tegen die van mijn aanschuurt verlaat een harde kreun mijn mond en trek ik hem direct naar me toe, ik druk mijn lippen ruw tegen die van hem aan en laat mijn vingertoppen zijn borstkas verkennen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Grijnzend ging ik in op de zoen en speelde mijn duimen met Louis zijn tepels. "Je bent zo geweldig." Piepten ik even tussen neus en lippen door en ging daarna gewoon weer verder waar ik gebleven was. Mijn onderlichaam schoof nogsteeds langzaam heen en weer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (is er nog een reactie voor Fayre die ik gemist heb?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (is er nog een reactie voor Fayre die ik gemist heb?)


    [Euhm ... niet dat ik weet nee.]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik slaakte een zacht kreuntje toen Louis met mijn tepels begon te spelen en grijnzend keek ik hem aan. 'Dat weet ik.' Ik maakte een gayhandje, waarna ik grinnikte en hem daarna weer ruw zoende. Mijn handen liet ik afglijden naar zijn haar, waar ik zachtjes doorheen streelde en er af en toe aan trok.


    stay safe because I like being alive at the same time as you