• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, welke film wil je kijken? Heb jij nog Nemo afgekeken?' Vraag ik dan aanzien. Ik druk weer een kus op zijn wang, en daarna op zijn lippen en kijk hem weer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hij stond wel aan maar ik heb niet gekeken.' fluister ik zachtjes en ga met mijn vingers even over haar lippen, geen idee waarom. 'Welke film wil jij zien?' Ik heb haar nog altijd stevig vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik en glimlach dan als hij met zijn vingers over mijn lippen gaat. Ik pak zijn hand en druk dan een kus op elke vingertop. 'Hm, ik heb geen voorkeur. Heb jij een favoriete film?' Vraag ik dan. 'Je kan ook naar mij kijken,' zeg ik met een lachje. Ik maak maar een grapje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Niet lachen maar the notebook.' fluister ik zachtjes en leg mijn hoofd weer op haar schouder.
    Altijd genant voor een demon om toe te geven dat hij van romantische drama's houd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat is ook mijn favoriete film,' zeg ik dan tegen hem. Ik glimlach en laat de dvd verschijnen. Ik laat die gewoon al in de speler verschijnen zodat ik niet hoef op te staan en hem niet hoef los te laten. Ik druk weer een kus op zijn wang, daar heb ik gewoon behoefte aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes. Ik fluister al de hele tijd eigenlijk. Ik ga liggen en trek haar op me zodat haar hoofd nu op mijn borstkas ligt. Ik leg een kussen onder mijn hoofd en strijk door haar haren. Daar word ik rustiger van.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij van me houdt en ik glimlach. 'Ik hou ook van jou, zielsveel,' zeg ik zachtjes terug. Jake trekt me op zich en ik kijk naar hem. Hij strijkt door mijn haren. 'Gaan we nog de film kijken of wil je zo blijven liggen?' Vraag ik zachtjes. Ik druk een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Allebei.' zeg ik en pak het bakje van de televisie. Ik zet de tv aan en start de film. Ik laat een dekentje verschijnen en leg die over ons heen.
    Ik kijk naar haar en druk dan aarzelend een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake start de DVD en laat een dekentje over ons heen verschijnen. Nog altijd omarm ik Jake en ik ga een heel klein beetje verliggen zodat ik beter richting de tv kan kijken. Ik kijk naar Jake en zie dan de aarzeling als hij een kus op mijn lippen drukt, maar hij doet het wel. Ik kan de aarzeling niet begrijpen. Ik glimlach eventjes naar hem en kijk dan naar de tv omdat de film begint.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik loop met Katherine mee naar binnen, en grijns als zij zo snel om zich heen kijkt dat haar hooft bijna wazig word en loop vervolgens met haar mee naar mijn kamer maar laat haar koffer wel alvast verdwijnen. 'Mijn kamergenoot is een mens' Fluister ik vervolgens in haar oor en ze knikt.
    Ik doe de deur open om eerst te zien of Hayden er is.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Na een lange douche genomen te hebben heb ik lekker rustig aan gedaan, nick is toch alweer weg. Ik vraag me af waar hij nu elke keer heen gaat, maar ik krijg gewoon niet echt hoogte van hem. Na gedoucht te hebben lig ik op bed, zoals gewoonlijk, met een boek, zoals gewoonlijk, en lees ik erin. Het is wel een mooi boek. Ik kijk naar de kaft en wrijf er even over met mijn vingertoppen. Het is het boek huiver, van Maggie Stiefvater. Ik kijk op als de deur opengaat en ik zie dat het Nick is. Een glimlach glijdt op mijn gezicht en ik sta op. Het boek leg ik neer en ik loop naar hem toe om hem een kus te geven. Ik druk een kus op zijn lippen, 'Hee.' Ik glimlach en zie dan een meisje bij hem staan. 'Wie is dat?' Vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Heey' Andwoord ik met een glimlach terug, 'Famillie van me' Andwoord ik als ze vraagt wie het is. Ik loog nu niet toch?
    'Ik ben L-Katherine' Stelde ze zichzelf voor en ik was enigsins verbaast dat ze zich zo snel aan nieuwe dingen aanpaste, volgensmij had ze mijn karakter.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Maar jij kan beter tegen de koude dan ik.' mompel ik en ga iets tegen hem aanstaan terwijl ik verder kijk naar de zonsondergang. 'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes en draai mijn gezicht iets om hem aan te kijken.

    Joshua
    Ik glimlach als ze dichter tegen me aankruipt en wrijf over haar schouder.
    'Je bent het mooiste, liefste en fantastische meisje die ik ooit ontmoet heb.' zeg ik zachtjes fluisterend in haar oor.

    Axton
    Ik staarde verder naar de zonsondergag en glimlachte.
    "Zo diep de zee is, zo dieprood als de horizon nu, nog veel dieper is mijn liefde voor jou."
    Ik bloosde wat en keek haar weer niet aan, deze keer een beetje door schaamte.
    "Of is dat te klef?"

    Braxlin
    Ik bloosde en keek naar hem op.
    "Vind je dat echt?" vroeg ik zachtjes. Ik leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder, terwijl ik hem bleef aankijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en glimlach nog breder bij zijn rode wangen. 'Helemaal niet, ik vind het hartstikke lief.' fluister ik zachtjes.
    Ik druk een liefdevol kusje op zijn lippen.

    Joshua
    'Ik lieg niet, ik vind dat echt.' zeg ik met een glimlach.
    Ik druk een kusje op haar wang. 'Joshiii ik heb honger.' pruilt Jaz en Tommie komt achter haar de kamer ingelopen.
    Ik zucht. 'Oke oke. Wat willen jullie?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik beantwoorde haar kus zacht en liefdevol en trok haar met 1 arm wat dichter naar me toe. De zon was toch al half onder dus ik ging er met mijn rug naartoe staan om mijn andere arm ook om haar middel te slaan.
    "Je bent het mooiste meisje op deze hele wereld." fluisterde ik zacht.

    Braxlin
    Ik bleef hem met een glimlach aankijken, terwijl hij met zijn broertje en zusje bezig was.
    Het leek gewoon onwerkelijk. Hoe lief en mooi hij was. Ik vroeg me af waar ik het aan had verdiend, maar ging zeker niet beginnen klagen.
    Ik hield van hem met heel mijn hart en zou hem voor geen geld van de wereld willen laten vallen. Hij was nu mijn alles geworden. Ik glimlachte verliefd, nog steeds mijn ogen op hem gericht.


    “To live will be an awfully big adventure.”