• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ik moet weer gaan.. Verder met m'n kamer >>]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Maar jij kan beter tegen de koude dan ik.' mompel ik en ga iets tegen hem aanstaan terwijl ik verder kijk naar de zonsondergang. 'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes en draai mijn gezicht iets om hem aan te kijken.

    Joshua
    Ik glimlach als ze dichter tegen me aankruipt en wrijf over haar schouder.
    'Je bent het mooiste, liefste en fantastische meisje die ik ooit ontmoet heb.' zeg ik zachtjes fluisterend in haar oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    ''Dank je, bel me maar als je dan iets nodig hebt?' zegt ze tegen me waarna Katherine de trap af komt lopen en Leslie aan haar vraagt of ze al eens verschijnselt heeft en ze knikt. En Leslie legt haar uit dat ze eerst met mij meegaat en na de vraag van Katherine uitlegt dat Leslie en ik niet meer bij elkaar zijn. 'Ga je terug naar school met haar? Dan ga ik nu terug naar Jake. Bel me als het nodig is.' Zegt ze, 'Zal ik doen' Andwoord ik en wrijf even over mijn gezicht, die paar uren slaap waren niet genoeg geweest voor wat ik nu allemaal op me af had gekregen. Ik liep naar Katherine toe en nam haar koffer over. 'We gaan even naar de school waar ik op zit, tot Leslie weer terug is oke?' Vraag ik haar en ze knikt en ze steekt vervolgens haar hand uit die ik aan neem. 'Doe voorzichtig' Zeg ik tegen Leslie voordat ik verschijnsel voor de school.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik knik als Nick zegt dat ik voorzichtig moet doen. 'Jullie ook,' zeg ik zachtjes tegen ze. Ze verdwijnen en ik kijk nog voor de laatste keer naar de plaats waar de engelen verdwenen zijn. 'Het spijt me,' fluister ik nog een laatste keer en verdwijn dan naar huis. Ik zie Jake op de zetel liggen en ik loop naar hem toe en ga bij hem liggen. Ik sla stevig mijn armen om hem heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik wil haar van me afduwen maar dan kwets ik haar en dat wil ik niet. In plaats daarvan klem ik me als een klein kind aan haar vast. Tranen rollen over mijn wangen en tot overmaat van ramp begin ik te huilen. Ik wil niet huilen. Dat is zwak. Ik ban mijn emoties wer en droog mijn wangen. 'Het is niets.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij klemt zich echt helemaal aan me vast en ik slik een keer, alsof hij zich zo bij elkaar kan houden. Hij begint dan te huilen, en dat breekt mij dan weer zowat. Maar dan is dat al snel weer over en veegt hij zijn wangen droog. Hij zegt dat het niets is. 'Jake, weet je nog dat ik jou heb moeten beloven dat als er iets mis is dat ik het je moest vertellen? Nou dat moet je ook bij mij doen.' Ik blijf hem gewoon vasthouden. Ik kijk hem aan. 'Dat Katherine toch ineens blijkt te leven betekent niet dat ik niet gewoon met jou samen kan zijn. Jake, ik hou van jou. Ik wil een kind met jou.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Er is niets.' herhaal ik gewoon zachtjes. Zij weet ook wel dat ze zelf toen ze dat beloofd had, ze het me niet verteld had.
    Ik leg mijn hoofd op haar schouder en dring alle tranen weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij herhaalt zachtjes dat er niets is en ik kijk naar hem. 'Ik heb liever dat je tegen me zegt dat je er niet over wilt praten dan dat je zegt dat er niets is,' fluister ik tegen hem. Zijn hoofd ligt tegen mijn schouder en ik streel met mijn hand over zijn haar heen. Ik druk een kus op zijn wang. Het ene moment ben ik helemaal in shock en is Jake sterk. En het volgende moment ben ik weer oké en is Jake helemaal kapot.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Hoe is het met Katherine?' vraag ik zachtjes. Ik weet niet echt welke regeling er nu getroffen is.
    Ik vind het al moeilijk genoeg dat ze zwanger geweest is van Nick maar nu blijkt dat kind ook nog eens te leven ook. Na zoveel jaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ze is nu bij Nick,' zeg ik tegen hem. 'Voor zover ik weet gaat het wel goed met haar. En ik vertrouw Nick er wel op dat als er iets is hij belt.' Ik druk een kus op Jake's wang en kijk hem aan. 'Jake, ik wil dat je weet dat ik altijd voor jou zal kiezen. Dat heb ik je gisteren gezegd, vanochtend, en ik zal het morgen ook weer zeggen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Maar je hebt een kind van Nick en ik hoor er niet meer bij.' zeg ik zachtjes en speel met haar vingers zoals ik vaak doe als ik haar niet durf aan te kijken. Ik zucht zachtjes en het verloren en gebroken gevoel komt terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hoezo hoor je er niet meer bij? Nick en ik hebben nu samen Katherine ja, maar Nick en ik blijven uit elkaar. Hij heeft Hayden en ik heb jou,' zeg ik tegen hem. Hij speelt met mijn vingers en ik kijk naar hem. 'Jij hoort er wel bij, want van mij kom je niet meer af Jakey.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik haal mijn schouders op 'Ik wil je ook niet kwijt.' zeg ik zachtjes. Ik voel me nu net een klein jongetje die zich vastklemt aan zijn knuffelbeer omdat iemand hem wil afnemen, zo voel ik me een beetje ook. 'Ik stel me alleen aan denk ik.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Je raakt me ook niet kwijt Jake,' zeg ik tegen hem, proberen hem te overtuigen. 'Ik zie niet in waarom. Het enige wat hier verandert is dat Katherine hier af en toe zal zijn. Dan kunnen we alvast oefenen voor later.' Ik knipoog naar hem. Hij klemt zich nog steeds aan me en zegt dat hij zich aanstelt. 'Nee Jake, ik zou ook kapot zijn als het andersom geweest was. Je stelt je niet aan, ik vind het logisch dat je zo reageert. Hoewel ik je liever vrolijk zie.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach even flauwtjes en zucht.
    'Wat gaan we doen?' vraag ik haar zachtjes. 'Film kijken?' Ik heb geen zin om te praten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'